EMO/ROCK/HEVIPOJAT! MILLASET TYTÖT ON SÖPÖI?

8490348

niin et... onks pienet lyhyet tytöt vai pitkät tytöt söpöi? ja millanen olis unelmatyttöystävä? onks pitkät vai lyhyet hiukset söpöt? tykkäättekö lävistyksist? millasii vaatteit unelmatyttönne käyttää? millasen tytön kans voisitte siis seurustella? x)

96

3874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdfmgd

Ite oon n. 180 cm pitkä poika jtn mieluummin tyttö sais olla siitä kyl vähä alakanttiin... joku semmone 155-175 cm pitkä tyttö olis kyl aika kohdillaa :D
      ja mä ainaki tykkään jos tytöllä on semmotteet ainaki olkapäihi yltävät hiukset tai pidemmät.

lävistykset ihan ok, mut kohtuus niissäki. esim ei mieluusti lävistyksiä kieleen eikä nenälävistyksiä. vaatteet ny semmoset jotenki tyttömäiset, suht tiukat, ettei mitää lökäfarkkuja tai sinneppäi. luonne olis semmone mukava ja ettei nipota liikaa.

tietty hyvin pukeutuva, hyvä kroppanen ja hyvännäköne tyttö muutenki herättää huomioo jokasessa pojas.
      mut kuitenki se luonne sitte loppupeleis ratkasee. :P

• alesnaEMO

Musta tai ruskee nahkatakki ,farkut, musta pitkä letti , lävistyksiä no tietty korvikset ihan jees tai joku kieli koru mut ei mitään nenäkoruja ynnä muita. 150-180 cm ok ja 50-80 kg

• hanzku95

oon just tollanen tyttö ku sanoit tossa. oon 16v. nivalasta ;)

• c 3
        hanzku95 kirjoitti:

oon just tollanen tyttö ku sanoit tossa. oon 16v. nivalasta ;)

noi oon pete

• girlll_

Mäki oon miettiny tosi paljo millasist tytöist hevari/rokkari pojat tykkää (= ja et haluuks ne ylipäänsä seukkaa...

• Monkibomber_93

Ei, kun ne on superihmisiä, jotka ei kaipaa ollenkaan minkäänlaista seurustelusuhdetta kenenkään kanssa.

Ihan normaaleja ihmisiä nekin (en voi itseäni oikein hevariksi lukea, vaikka raskaampaa musiikkia kuuntelenkin, koska nykyään se mielletään tyyliksi vain pukeutumisen kautta, ja mun normipukeutuminen ei vastaa "hevarin" pukukoodia) on.

• Poika 15v.

Hmm... Pitää tänne varmaan vastata vaikka en mikään noista ookaan mutkun aika useet sanoo emoks :D Kai mä sitten vähän sellasen näkönen oo mutta en miellä itseäni emoks, enhän kuuntele ees samanlaista musiikkia.

Mutta asiaan... Tykkään enemmän lyhyistä tytöistä koska itekin oon lyhyt (ehkä jotain 166cm?) eli samankokonen tai vähän lyhyempi ois hyvä.

Hiuksissa tykkään eniten scene tyylisistä hiuksista tytöllä (http://s158.photobucket.com/albums/t87/babyballoongirl/Scene Hair/?action=view¤t=m_ce40f50cb3904cce96937d4d96859025.jpg jotkut tän tyyliset, ei jaksa ettii parempaa kuvaa sori :D) Ainut vaan kun yleensä ne meikkaa liikaa =( Kai se tuo tietynnäköstä kontrastia siihen mut ite tykkään enemmän sellasta vähemmän meikkaavista tytöistä. Mut takasin hiuksiin eli ei oo kuitenkaan pakko olla scene -hiukset, kyllä ihan "normaalit" hiuksetkin voi olla söpöt =) Hiusten väri nyt saa olla mikä tahansa mut scene -tyylillä mustat tai blondit on parhaat ja muilla hiustyyleillä tykkään YLEENSÄ enemmän blondeista, mut kyllä muunkin väriset käy. Mikä nyt kenellekin sopii =) Mut lyhyistä hiuksista en oikein tytöllä tykkää...

Lävistyksistä en oikein tykkää... Ei se nyt ihan hirveesti haittaa mut mieluummin ei

Vaatteet... No niistä nyt en osaa hirveesti sanoo, jotkut ihan perus tyttömäiset vaatteet :D

Ja sitten että muotoja saa (ja pitääkin ;)) tytöllä olla. Muuten oikeestaan ihan sama kunhan nää ääripäät jätetään pois. Ei haittaa vaikka ois vähän ylipainoakin, onpahan mistä pitää kiinni ;D Mut jos nyt pitäs sanoo mistä tykkää eniten niin kai se ois sellasen aika laiha (mut pitää kuitenkin syödä terveellisesti) jolla rasva ois oikeissa paikoissa ;) Mutta geeneistähän se taitaa olla kiinni... Mut mieluummin vähän ylipainoo kun ihan sellanen lauta :D

Mutta mutta, vaikka tyttö kuinka söpö oiskin niin tuskin uskaltasin alotetta tehä =( Ujo kun oon. Eli ei sillä ulkonäöllä loppujen lopuks paljookaan mun kohalla merkitystä oo kun tytön pitäs joka tapauksessa tehä alote... Ja muutenkin pidän luonnetta PALJON tärkeämpänä kun ulkonäköö, joten kai siitäkin pitäs jotain kirjottaa...

Eli sais olla ujo kun itekin oon sellanen, mut kuitenkin että uskaltas tehä alotteen (onko semmosia ees? 8D) kun tuskin mua kukaan muu ymmärtäs kun joku toinen ujo... Ja sais olla sellanen vähän lapsellinen. Tai en oikein osaa selittää millanen mut kuitenkin, sellanen ois ihana :D Ja sitten nää perus rehellinen, uskollinen, luotettava, mukava, ihana, kiltti jne. mitä nyt kaikki muutkin sanoo kyllä te tiiätte :D

Joo tulipas tekstiä :D Mutta eiköhän se tärkein juttu mun kohalla oo että kunhan tyttö tekee alotteen niin siinähän sitten tutustutaan ja nähään johtaako se mihinkään =) Kirjottelen vielä jos tulee jotain mieleen, toivottavasti oli jollekin apuu

• Scenemuffinssi;)

Muisk

• Poika 15v.
        Scenemuffinssi;) kirjoitti:

Muisk

Katos joku kaivanu tän tuolta :D Mut siis taitaa aika suuri ikäero olla meillä? o: Etköhän sä löydä ihan jonkun omankin ikäses... Ja muutenkin en oikein usko että pitäsit musta jos näkisit... :'D

• jokuujo14vtyttö

moi. eli oon tämmönen normaali tyttö täältä jostain pikku paikasta.
        oon tämmönen kiltti, ujo ja en nipottaja ihminen, joskus olen taas itseni ujouden vastakohta XD
        hiukset oli blondid hiukan scene tyyliset mut sitte kävi jotaa ja niist tuli vähä yli olkapäiden pitkät vaaleet päältä ja punaset alta, sen jälkeen olikin pinkit edestä punaset takanta ja keskeltä vaaleat 8D piti tos noin kuukaus sitte tehä kompromissi ja värjätä jollakin värillä ja niistä tuli punase... en ite kauheesti pidä näistä nyt. tyyli vaihtelee välillä joskus on scene ja joskus joku emo ja parikertaa on ollut ernukiin mut se siitä ernuilusta.
        seurustellut en oo kertaakaa ku täl paikka kunnalla ei oo oikee ketää mun makuu tai sit kaikki on liian lyhyitä. ite oon noin 175cm tai hiukan yli, normaali painoinen. tulen hyvin toimeen erinlaisten ihmisten kanssa ja joudun harvoin riitoihin kenenkään kanssa. jos nyt satun joutumaan johonkin riitaan se tapahtuu sillein että ystäväni vetävät minut asiaan mukaan vaikka en kuuluisi siihe.

vastaile jos kiinnosta =D

• Poika 15v.
        jokuujo14vtyttö kirjoitti:

oon tämmönen kiltti, ujo ja en nipottaja ihminen, joskus olen taas itseni ujouden vastakohta XD
        hiukset oli blondid hiukan scene tyyliset mut sitte kävi jotaa ja niist tuli vähä yli olkapäiden pitkät vaaleet päältä ja punaset alta, sen jälkeen olikin pinkit edestä punaset takanta ja keskeltä vaaleat 8D piti tos noin kuukaus sitte tehä kompromissi ja värjätä jollakin värillä ja niistä tuli punase... en ite kauheesti pidä näistä nyt. tyyli vaihtelee välillä joskus on scene ja joskus joku emo ja parikertaa on ollut ernukiin mut se siitä ernuilusta.
        seurustellut en oo kertaakaa ku täl paikka kunnalla ei oo oikee ketää mun makuu tai sit kaikki on liian lyhyitä. ite oon noin 175cm tai hiukan yli, normaali painoinen. tulen hyvin toimeen erinlaisten ihmisten kanssa ja joudun harvoin riitoihin kenenkään kanssa. jos nyt satun joutumaan johonkin riitaan se tapahtuu sillein että ystäväni vetävät minut asiaan mukaan vaikka en kuuluisi siihe.

Miten ihmeessä musta nyt näin suosittu on tullu? 8D Joo mut siis... Ilmeisesti asutaan eri paikkakunnilla ja muutenkin oon sua lyhyempi... Että tuskin sä musta tykkäisit =/

• jokuhevaritäällä..
        jokuujo14vtyttö kirjoitti:

Missäs päi oikee asut..(kiinnostus heräs ;)

• emotional bastard
        Poika 15v. kirjoitti:

Miten ihmeessä musta nyt näin suosittu on tullu? 8D Joo mut siis... Ilmeisesti asutaan eri paikkakunnilla ja muutenkin oon sua lyhyempi... Että tuskin sä musta tykkäisit =/

ahhaha, jotkut on näköjää ymmärtäny et toi sun viestis oli treffi-ilmotus :---DD

• Poika 15v.
        emotional bastard kirjoitti:

ahhaha, jotkut on näköjää ymmärtäny et toi sun viestis oli treffi-ilmotus :---DD

:D no ei se kyllä oikeestaan haittaiskaan jos olis joku jota halia ja pitää hyvänä... Ainut vaan kun tuntuu tällä hetkellä aika mahottomalta ihastuu kehenkään... =( Joo mut se ei liity tähän. Kiitti kuitenkin noista viesteistä, tuli hyvä (ja outo ;D) olo kun näki että ehkäpä joku vielä vois muhun ihastuu... =) Vaikka luulen että saitte vaan väärän kuvan musta tuon mun viestin perusteella, en oikeestaan ees oo kovin emon näkönen ;o Mut kiitti silti

P.s. Pakko laittaa tänne tää kuva mun mielestä tosi söpöstä tytöstä minkä löysin pari päivää sitten:
        http://2.bp.blogspot.com/_WmfnL79SyIE/SmwgIG3bwRI/AAAAAAAAAYY/VUtmFNUvhM4/s400/emo girl.jpg
        Tuommosta kun pääsis halimaan... =)

• SuicideHOMO

Muisk

sä oot kyl pissis

• sinivaan3
        Poika 15v. kirjoitti:

Katos joku kaivanu tän tuolta :D Mut siis taitaa aika suuri ikäero olla meillä? o: Etköhän sä löydä ihan jonkun omankin ikäses... Ja muutenkin en oikein usko että pitäsit musta jos näkisit... :'D

hei sinä Poika 15v ni mulla on blondit scene hiukset käytän mustia leggareita,toppia ja jotain tämmöstä..:)oon pitkä 165 ja painan 58?oon 13v? iisalmesta?;)en meikkaa paljoo ;ripsarii,vähä kajalia meikkivoiteet ja semmoset ei kummia:) kuppi koko on 70b,kurveja löytyy..harrastan tanssimista:)voitko antaa msn? ;)

• Poika 16v.
        sinivaan3 kirjoitti:

hei sinä Poika 15v ni mulla on blondit scene hiukset käytän mustia leggareita,toppia ja jotain tämmöstä..:)oon pitkä 165 ja painan 58?oon 13v? iisalmesta?;)en meikkaa paljoo ;ripsarii,vähä kajalia meikkivoiteet ja semmoset ei kummia:) kuppi koko on 70b,kurveja löytyy..harrastan tanssimista:)voitko antaa msn? ;)

Taas yks? :D Miks koko ajan laitatte viestii mulle vaikka en oo ees kertonu itestäni melkein mitään? Mähän voin olla vaikka miten ruma ja inhottava ihminen ;) Joo mut aikas pitkän matkan päässä asut... Ja ikäerokaan ei mikään paras mahdollinen oo, joku vuos suuntaan tai toiseen ei haittais mut kolme vuotta alkaa jo vähän haittaamaan...

• jikkd

Muisk

mis asut???

• -.-"

Muisk

eli äskö olit seukannu kahe emopojan kaa ja yhtäkkii sitte 3...ootko seukannu oikeesti kertaakaa!?

• 451
        Poika 15v. kirjoitti:

:D no ei se kyllä oikeestaan haittaiskaan jos olis joku jota halia ja pitää hyvänä... Ainut vaan kun tuntuu tällä hetkellä aika mahottomalta ihastuu kehenkään... =( Joo mut se ei liity tähän. Kiitti kuitenkin noista viesteistä, tuli hyvä (ja outo ;D) olo kun näki että ehkäpä joku vielä vois muhun ihastuu... =) Vaikka luulen että saitte vaan väärän kuvan musta tuon mun viestin perusteella, en oikeestaan ees oo kovin emon näkönen ;o Mut kiitti silti

P.s. Pakko laittaa tänne tää kuva mun mielestä tosi söpöstä tytöstä minkä löysin pari päivää sitten:
        http://2.bp.blogspot.com/_WmfnL79SyIE/SmwgIG3bwRI/AAAAAAAAAYY/VUtmFNUvhM4/s400/emo girl.jpg
        Tuommosta kun pääsis halimaan... =)

Lol oot joku tyhmä idiootti vaa -.- Miks ees kirjotat tänne jos et kuuntele emo/rock/hevimusaa -.-

• ninjatrulaa

Voikun sä vaikutat niin suloselta c:

• rtgf

Muisk

onks toi ny nii vitun hienoo haaskata nuoruutta tommosil paskasuhteil ja ittensä muokkaamisella yms.

• tyttö pohjanmaalta

poika 15v:mulla on tommoset hiukset samanväriset hiukan lyhyemmät.olen sinun ikäinen 161 cm pitkä 45 kg painan pohjoispohjanmaalta kotoisin ja meikkiä käytän samanverran.lävistyksiä ei ole kuin yksi korvis vasemmassa korvassa ja kiinnostunut olen emo/hevari-pojista :).tyylikin on samanlainen kuin emolla,värikkäät vaatteet toisinaan,tyttömäisiä vaatteita luonteeni ei ole nipo seurustelukumppanin ei tarvitse elää valvonnassa vaan se saa vapautta kunhan itsekin saan vapautta samallamitalla.olen helppo seurustelukumppani ja arvostan kuitenkin yhteistä aikaa.en ole usein seurustellut ja edellisestä suhteesta on jo aikaa puolivuotta.

• Poika 16v.

Oho sori en oo huomannu tuota sun viestii... Tuskin oot enää tätä lukemassa mut aika pitkän matkan päässä asut...

• hehihoo

mitäs ihmettä? oli hauskaa, ellei erittäin hauskaa luettavaa! alussa kysyttiin tosiaan, että millaset tytöt on söpöi ja sitte luullaan deitti-ilmotuksis XDXDXDXDXDXDXDXDXD sain päivän naurut

• Unicornaa

Kaikki tytöt on söpöjä! Toisia vaan vetää eri piirteet enemmän puoleensa :) Kyllä normaalimallinen, itsestään huolta pitävä nuori nainen on kaunis. Itsevarmuus on hyvin puoleensa vetävää. Huumorintajua täytyy löytyä, täytyy uskaltaa hymyillä ja nauraa itselleen. Ulkonäkö on itselleni täysin toissijainen asia kunhan ihminen itsessään on mahtava pakkaus. Silti, täytyy kyllä myöntää että katseeni hakeutuu aina erillaisen näköisiin ihmisiin. Erikoiset hiukset, vaatteet tai muu olemus kiinnittää aina huomioni ja saa kiinnostukseni heräämään.

• shenamonroe

"Silti, täytyy kyllä myöntää että katseeni hakeutuu aina erillaisen näköisiin ihmisiin. Erikoiset hiukset, vaatteet tai muu olemus kiinnittää aina huomioni ja saa kiinnostukseni heräämään. " Ei muuta mutta kiitos ihanaa sait mut hyvälle tuulelle :--------)!

• päivän naurut

Huvittavin aihe aikoihin

• SCENE/EMO GIRL
    • meikä11111

ite oon 179cm tyttö vois olla vähä pidempi blondit hiukset joissa pinkkejä raitoja ja sitte emo meikit (vähäkö ois söpö) en jaksa selittää enempää

• fthth

Älä laita emoa ja hevaria samaan lauseeseen.

• jcerpoijecoijrocij

just tota oon sanonu itekki jo varmaa miljoona kertaa suomi24:ssä :P

• Apokki

itse pidän tämän näköisistä tytöistä. Eli itsekin hevimiehenä arvostan gootti/scene/emo tyyliä ja olen heikkona tyttöihin joilla on septum rengas! :)
      Olisi samantien kysymys teille edemainitusti pukeutuville tytöille. Eli pitääkö miehen olla aina emosti pukeutuva, jos itse olet emo ja samat sanat gooteile ja sceneille.

PS: hiusten värillä tai pituudella ei ole minulle niinkään suurta merkitystä eikä meikkaamisella, mutta olisihan sekin kiva tietää että minkälaisia nuokin tytöt ovat ilman meikkiä.

http://meganjoy.files.wordpress.com/2010/04/septum.jpg?w=490
      http://fc01.deviantart.net/fs25/f/2008/067/2/0/Septum_1_by_Lill0ox.jpg
      http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2011/024/4/1/septum_ring_by_2stich2-d37ze71.jpg
      http://30.media.tumblr.com/tumblr_ljkimi4CY71qa097po1_500.jpg
      http://i300.photobucket.com/albums/nn2/SILENCE_EMO_LOVE/ZZZZZDSC06882.jpg
      http://farm4.static.flickr.com/3208/2821192764_a7b8fbfe3a.jpg
      http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2011/041/1/5/my_septum_piercing_by_bob123xx-d361nd0.jpg

• Apokki

Ainii ja pituudesta sitten sen verran vielä että sellane 160-170 olis ihana ja 45-70kg painoa. itse olen 177 ja painan 75kg

• ?
        Apokki kirjoitti:

Ainii ja pituudesta sitten sen verran vielä että sellane 160-170 olis ihana ja 45-70kg painoa. itse olen 177 ja painan 75kg

GRRRRRRR ! :D

• Ahh, niin ihana septum ♥

Oon jo monet kerrat meinannu tehä sellasen ittelleni(salaa) kun ei nuo vanhemmat sellasesta tykkää...

• La Mariposa

"joku semmone 155-175 cm pitkä tyttö olis kyl aika kohdillaa :D
      ja mä ainaki tykkään jos tytöllä on semmotteet ainaki olkapäihi yltävät hiukset tai pidemmät. "
      Vähän vanhaa tekstiähän tuo jo on, mutta silti kiitos, paransit mun päivää. Nyt mä tiedän, että mun toivo ei ole täydellisesti menetetty vaikka jäänkin 156 cm pitkäksi :)

• La Mariposa

Ja hiuksenikin ovat vähän olkapäiden yli.

• ?

sitä mä en kyllä ymmärrä jotku pojat ovat v ain niin v**** ärsyttäviä että voi saatana mä sanon ja miks te pojat käyttäydytte kun apinat ?????

• -.-"

:D zust...? mun mielest,jos joku poika tykkäis musta se tekis alotteen ni ei jäis epäselväks kuka tykkää,kuka ei ;)
        mut koska oon ite tyttö 14 vuotta ja porista...rokkia kuuntelen ja emosti/joskus raskaammin pukeudun normi kaikin puolin ni vastailkaa ;)

• metallimies768923789

Postaajan 2. kanssa lähes samaa mieltä. Lävistykset on ihan ok (kulmassa, korvissa, huulessa), muuten en pidä. Tyttö saisi olla ainakin 10cm lyhyempi (itse olen 182 tai jotain vastaavaa).

• PUNKK4R1

Kukaan ei siis tykkää vähän poikamaisista ja lyhythiuksisista likoista, punkkari/rokkari ja sellasta...?

• metallimies768923789

Riippuu ihan henkilöstä, mutta itse en ainakaan pidä.

• punkkari2

Oon ite tyttö mutta mä pidän sellasista ;)

• PUNKK4R1

Hppph...

• Hevari/rockari

Hmm.. Se vaihtelee paljon, olen noista eniten rock/heari tyyppinen.
      Pituus mielellään lyhyempi kuin minä.
      Hiukset: Vaihtelee, yleensä blondilla lyhyet, tummat hiukset ainakin olkapäille.

Vaatteet: Normi, hankala sanoo, en vaatteista hirveästi välitä, tietenkin järjen käyttö sallittu.

Lävistykset: Ei sinänsä väliä, kunhan ei hirveästi nenälävistyksiä.

Unelmien tyttö: Noista saa aika hyvin selville. Mukava luonne, ei mikää ylienerginen.

• Hevari/Rockari

*Lävistykset: Ei sinänsä väliä, kunhan ei hirveesti, eikä mitään nenälävistyksii

• hevi mies

emot kusee

• 9+16

kai ne kusee, et säkää jaksais kokoelämääs pidätellä... :)

• Jasuash<3

Eli oon emotyttö Länsirannikolta. -97 syntynyt. Pituutta 161cm ja paino n.55kg. Tällä hetkellä hiukset on brunet ja pitkät (blondi sivusiili). Luonteelta olen hauska ja sellanen perusmukava :) Lävistyksiä ei ole muualla kun korvissa.

• Ite oon emo/punk tyyllisesti pukeutuva tyttö -97 syntyny.
      En nyt oo oikeen tytöiistä kiinnostunu, mut jos pojjiista puhutaan niin sanoisin että:

Ulkonäöltä mieluiten emo tyyppinen. Lävistykset ja venytykset on IN! Ei mielellään hirveen pitkää, oon itte vaam 162cm...
      Mut joo, joku emo olish ihan kiva, joku joka on rohkee...oon ujo...

Kai se sitä ujoutta mulle tekee lisää, et aika paljon huomaa tuijotteluu ja naureskeluu- kaiken maailman pissiksiltä- tästä mun tyylistä pukeutuu.... omapahan on asiansa...

• luin nää kaikki kommentit täst ja oli ihan pakko kommentoida, ku keskustelu o niin mielenkiintone. oon pirkanmaalta -95 syntynyt tyttö ja pituutta 170. en osaa oikei sanoo et mihin tyylii mut kuulus luokitella...ku välil oli enemmän rock ja si joskus taas emoo..lävistyksii ei o, vaikka ite haluisin kovasti(: jos joku kuuntelee "emo" musaa tai muuta nii onks sen pakko sillon näyttääki emolta yms? pidän itte hirveesti emopojist ja si kunnon rokkareist(:

• -.-"

ota teko läväri ;) ittelläni on sellane saa helposti kiinni mihi sen haluuki ja helpommi pois...kiinnitetää sellasseella liima tyylisellä tökötillä ei satu ku ottaa pois :)

• huohhhhhhh

Ei helvetti miten tyhmä oot... "en osaa oikei sanoo et mihin tyylii mut kuulus luokitella..." no v*ttu onko pakko mihinkää? "jos joku kuuntelee "emo" musaa tai muuta nii onks sen pakko sillon näyttääki emolta yms?" voi v*ttu AJATTELE VÄHÄN.... pukeudu vaik roskapussiin jos huvittaa, ei se sun musamausta riipu

• emess

aika moni laittanu ettei tykkää nenäläväreistä... miks?

• Dakkanootti

Minä tykkään... tosin oon itse sitä mieltä ja huomannut, että harva tyttö niitä pitää ja ne jotka pitävät, niin yllätys yllätys tälle henkilölle se ei sovi yhtään ja sitten muut tytöt eivät koskaan tietenkään uskalla hakea nenärengasta, koska luulevat että heistä tulee saman näköisiä

• wattafuk

Miksi aloittaja laitto emo/rock/hevi samaan aiheeseen. Emot painuis pellolle, eihän ne oo yhtään sama asia kun oi niiin jumalainen rock ja hevi.

• tyhgfds

Onhan emomusa aika läheisesti yhteydessä rockiin/punkiin et onse käytännös sama asia... tosin, jos meinaat näitä esittäviä scene/emoja jotka kuuntelee jtn 3oh!3 niin sitten voi painua pellolle!

• rggtfd
        tyhgfds kirjoitti:

Onhan emomusa aika läheisesti yhteydessä rockiin/punkiin et onse käytännös sama asia... tosin, jos meinaat näitä esittäviä scene/emoja jotka kuuntelee jtn 3oh!3 niin sitten voi painua pellolle!

Siis OIKEA emomusa. Ei nää angstievanescence/muutscenepaskat.

• Hökötin

Minkä laisista pojista emo tytöt tykkään yleemmiten, tiedän että normaaleista of course, mutta nyt on kyse siitä pukeutumis tyylistä ja luonteesta. Jokainenhan ihminen on loppujen lopuksi normaali, pukeutui tai on luonteeltaan erillainen.

• oeijroiecjorij

Lävistykset vittuun, sanoin ennen ja suorastaan inhosin semmoisten näkemistä. sitten menin ihastumaan yhteen 14v tyttöön, jolla niitä on naamassa, leuan kohdalla kaksi ja se siitä, rakkaus vei mennessään. ei sillä näköjään väliä ole onko lävistys vai ei.

• tytt -95

Huomasin et täällä ei paljoa olla puhuttu et jos tytöllä oilisikin punaset hiukset. Sopisko punaset hiukset tytölle joilla/jolla olisi yli olkapäitten pituset hiukset? Mitä mieltä pojat on jos olis punaset hiukset ja kerroksittain leikatut hiukset?

(ite oon meinannu värjätä blondeista punasiks. En mitenkää hirveen tummiks. Kirkkaiks enemmänkii)

• Käkkäri

Saatanan sexyt jos sulla on vielä lävistyksiä mukana, mutta kyllä punaset menee muutenki!

• Löttis

Eli oon 12.v tyttö etelä-suomest. Joo, no tää voi kuulostaa vähä, miten sen ny sanois? Epätoivoselta... mut väliäkö sille, ajatelkoot muut mitä haluaa. Eli asiaan, ettisin sellasta Rock/Emo poikaa joka asuu myös täällä etelä-suomes... huumorintaju ois mukava asia koska oon itekki aika huumorintajune:DD. Poikaa ei sais haitata se ku mul on sivukalju tai mikää muukaan ulkonäöllinen ''haitta''.
      Ittestäni voisin vaikka kertoo sen että, oon aika huumorintajune, joskus jopa outo, suoraan sanoen pervo ja muuta mukavaa:)... Ulkonäöstä sen verran että, oon n. 154 cm pitkä ja painan 41.0 kg, tossa tuli sanottuakki se että, mulla on sivukalju ja hiukset on muuten sellaset ruskeet... pukeudun, ja muutenkin tyylini on, Rock-henkinen... Olis kiva jos joku vastais tähä;)...

• jcoreoeicjoiejrc

Ite sanoisin et lyhyet hevaritytöt on mun makuun, seurustelenkin tällä hetkellä yhen semmosen kans. paljo mustaa, nahkarotsi, pitkät mustat hiukset ja mieluiten pienempikokoinen, 150-170cm sopii minulle. lävistyksistä en tykkää mutta tänhetkisellä tyttöystävälläni on pari, eikä ne silleen loppujen lopuks haittaa kun oon tottunu. Ja emot siis on ihan eri asia kun hevarit, niistä en pahemmin pidä. Hevarit rocks, emot... nääh.

• sfh3626sfsdf124radew

Sellanen 300kilonen ammu
      karvaanen ja niin edelleen ja pitää haista pahalle

• zxcvbnmmmmmasdfg

asdfggghjklöää 8--D oon 12-vuotias tyttö pohjois-suomest ^^ mul on mustat emo/scene- hiukset :::DDD:D etin jt emotyylist poikaa:P hohooo aika ihQ mut kysys mun mesee jos kiinnost:))

• zxcvbnmmmmmasdfg

btw vaikka sitt iha tälle juttukaveriks :''D

• Poika-.15v

Jos nään kadulla edes tyttö bändipaita yhdistelmän, niin siinä on kauneus huipussaan. :)
      Siis jos oikeasti löytyis nyt vaan joku n. miun ikänen tyttö joka oikeasti vaan kuuntelis hyvää musaa, nii millään ulkonäöllä tai millään muulla semmosella kakalla ei olis mitään väliä

• kj

Mä oon 14v tyttö ja kuuntelen lähinnä pelkkää punkmusaa :) ja ajattelen ihan samalla tavalla kuin sinä, musamaku on tärkeimpiä asioita! :)

• Millast musaa kuuntelet? :33

• emo (:

oisko kik? (:

• 17vP

hevitytöt on söpöi

• mugsed

Tytöt on kivannäkösii ku niil on joju yhen koon isompi huppari ja legginsit ja sit tummat hiukset, mut kyllä blonditkin käy ;D Sellane pituus 145-170 semmoset lyhyet tytöt on kivoja. Meikkiä sopivasti mut ei mitää pakkelinaamaa. 14-v poika.

• mörrimöykky-97

hheyy:) tääl on yks epämääräinen likka, joka ei kuulu mihinkää yhteen tyylilajiin.. Oon -97 synt , luonnetta löytyy. Olen ihan kiltti tapaus, mitä nyt itsepäinen olenkin ^^.. Hiukset on sellaset luonnonvaaleat raidoilla, värjään luultavasti punaiseks tms ;3 lävistyksiä en omista. Pituutta on 151 cm, en kasva kuin pari senttiä enään. En ole lihava, en mikään anorektikkokaan.
      laittakaa säpöä, etsin säpökavereita saman henkisitä ihmisistä joiden kanssa vois olla kans ihan IRL. En meikkaa lähes ollenkaan, satunnaisesti saatan käyttää luomiväriä tms :D
      resuella @ gmail.com

(poista välit)

• Emogril_96

Ite oon tälläne 16 v (toukokuus 17v) tyttö Itä-suomest ja oon lyhyt (155cm).

Miul On tällai emo/scenetyylii leikatut hiukset ja ne on mustat ja punasii raitoi. Pukeudun yleensä värikkäisii farkkuihi ja johoki bändipaitaa/hupparii. Tennarit on iha pakolliset :3

Musiikki Maku:

For all those sleeping
      Abandon all ships
      attack Attack
      memphis may fire
      every time i die
      we cane as romans
      Capture the crown
      i see stars
      sonic boom six
      we the kings
      alesana
      motionless in white
      vampires everywhere
      issues
      mayday parade
      that sunday feeling
      confide
      spies like us
      her bright skies
      sixx A:M
      Rise to remain
      Helia
      hinder
      august burns red
      a static lullaby
      our last night
      greeley estates
      sleeping with sirens
      pierce the veil
      Breaking benjamin
      Black Veil Brides
      Suicide Silence
      Bring me the horizon
      jne.

Luonne:

Oon ilone, Luotettava, rehellinen, huumorintajune ja vähä ''sekopää'' :D

• grillataa

emogril

• Emo (;

Mä oon emo tyttöö oon 16v painan 45kg ja 170cm pitkä kuppi koko 70B etin jotai ihanaa poikaa Jtn. Emoo/hevari/punk. Tai Jtn. Mä oon etelä-Suomesta pitkät turkoosit emo hiukset läväreitä korvassa ja snakebitesitt ottakaa yhteyttä jos vähääkään kiinnostusta löytyy murut (;

• Emojätkä

Moi, oon rockkari, emojätkä stadist, Nick on gallerias DayOfTheDie ja facebook http://www.facebook.com/rikupetterijuhani.keskinen.9
        mul on alahuules läväri ja mustat hiukset. kuvake -RICHARD-
        kavereita net RikuSaysRawr ja skype/mese [email protected] eiköhä sul oo joku noist , lisää mut nii jutellaa lisää tuu puhuu johoki noist vaa :)

• Moi, oon rockkari, emojätkä stadist, Nick on gallerias DayOfTheDie ja facebook http://www.facebook.com/rikupetterijuhani.keskinen.9
      kavereita net RikuSaysRawr ja skype/mese [email protected] eiköhä sul oo joku noist , lisäilkää mut, emot , rock punk hevi henkiset ihmisert, tytöt, miksei jätkätki :D :)

• Moi, oon rockkari, emojätkä stadist, Nick on gallerias DayOfTheDie ja facebook http://www.facebook.com/rikupetterijuhani.keskinen.9
      kavereita net RikuSaysRawr ja skype/mese [email protected] eiköhä sul oo joku noist , lisäilkää mut nii jutellaa lisää tuu puhuu johoki noist vaa :) emo rockkaripunkkari hevi mimmit saa lisätä :P ite tykkään soitella rumpuja, sellaset ostaa jossai vaiheessa. jos jätkä halu kans nii voi lisätä, kavereit ei oo liikaa

kavereita net RikuSaysRawr ja skype/mese [email protected] eiköhä sul oo joku noist , lisäilkää mut nii jutellaa lisää tuu puhuu johoki noist vaa :) emo rockkaripunkkari hevi mimmit saa lisätä :P ite tykkään soitella rumpuja, sellaset ostaa jossai vaiheessa. jos jätkä haluu kans nii voi lisätä, kavereit ei oo liikaa

kavereita net RikuSaysRawr ja skype/mese [email protected] eiköhä sul oo joku noist , lisäilkää mut nii jutellaa lisää tuu puhuu johoki noist vaa :) emo rockkaripunkkari hevi mimmit saa lisätä :P ite tykkään soitella rumpuja, sellaset ostaa jossai vaiheessa. jos jätkä haluu kans nii voi lisätä, kavereit ei oo liikaa.

• GrounHog

Nyt v**** loppu tollane viestien floodaaminen, ei tää mikää dating site ole....

• metmeg

toi on viel homppelin näkönen äijä :DD

• Janiontr00emoihkuu

Nää 'emot- ja scenetytöt' tääl kuulostaa lähinnä pissiksiltä :,,D

• vanityxoxo

se on iha luonteesta kiinni:'D ite olen 'scenetyttö'. tupeeratut blondit hiukset, meikkiä kuluu ehkä normaalia vähän enemmän:"D ja kertaakaan ei olla pissikseks haukuttu:DD

• Fast Bee

Harmillista ku tuo lävistysten ottamine ja lyhyt hiuksisuus on suomessa niin vähäistä tytöillä...

• ...

Oikeesti voitteko lipettaa emojen maineen pilaamisen. "Moi oon emo" ette te mitään emoja kyllä ole nähytkään!! Sanotte vaan koska pari poikaa sanoi scene/emo tyyliä söpöiksi tytöillä. Ootte semmosia poikien perseitä nuolevia massalissu ämmiä!! Et painukaa kuuseen wnb emot, pilaatte emojen mainetta koko ajan näillä palstoilla. Oikeet emot pysyy kaukana tälläsistää "millasista tytöistä pojat tykkää" palstoikta. Ja ei herranjestas, tää ei oo deittipalsta!! Alottaja kysy että "emo/rock/hevipojat millaset tytöt on söpöi" sanottiinks siin teiä mielestä vai "tänne vain kaikki paskojen wnb emojen deitti ilmotukset"

• InFlamGirl"

Repesin XD

• penttipenaapina

hei lukihäiriöiset huomasitteko otsikon "EMO/ROCK/HEVIPOJAT! MILLASET TYTÖT ON SÖPÖI?". kysymys oli siis että millasista tytöistä nää pojat tykkää. miks helvetissä kaikkien 12v pikkupissis wannabe-emojen pitää tulla kertomaa ttestään? tää ei oo mikää deittipalsta että säästäkää seuranhakuilmoituksenne sinne mihin ne kuuluu. kiitos.

• hevari oon itekki

Oma unelmatyttö ois semmonen ''hevari'' :) mustia vaatteit ketjui sivusiili vaik kulmakoru ja muuenki semmonen rohkee tyyliltään ;) ja mieelummin lyhyempi ku mä ite :D

• joo, oli iha pakko

aawws(:

• Necromantium

Koittakaas ny kaikki chillata, kaikilla on oikeus tänne kommentoida, joten koittakaas yrittää olla morkkaamasta toisten tyyliä. GrounHogin jälkeen on satanut melkein pelkkää valitusta, GrounHogilla oli asiallinen viesti koska Rocstar93 selvästikin copypastesi viestejänsä, muut sen sijaan valittavat yleisesti "wnb" emoista, oma näkökulmani heistä on pikemminkin se, että he ovat yksinäisiä ja tulevat tänne hakemaan hyväksyntää. Katsokaa asioita laajemmalta alueelta. Te "true" emot voisitte osoittaa sympatiaa mieluummin kuin syrjintää.

Noniin takaisin palsta asiaan, itse pidän tytöistä lävistyksillä:

http://www.piercingtime.com/images/228/canine-bites-piercing-for-naughty-girls.jpg
      http://imgflu.com/image/Alternative-ear-stretching-girl-piercing-piercings---imgflu.com-7009.JPG
      http://static.tumblr.com/roxsrct/5hHlr2so3/tumblr_lq5glbhs9q1qlidcyo1_400_large.jpeg
      http://itthing.com/wp-content/uploads/Stretched_Earlobe_1.jpg
      http://25.media.tumblr.com/tumblr_lo9jwy4UMg1qb8c3ko1_500.jpg
      http://www.justpiercings.com/wp-content/uploads/2012/04/Medusa-And-Nose-Piercing.jpg
      http://www.piercingtime.com/images/16/dimple-septum-and-medusa-piercing.jpg
      http://www.piercing.me/public/album_photo/60/2b/2b35_9c1e.jpg?c=7b0a

• tajdrummer

No siis ihanne tyttö mulle on sellanen alle 165 cm pitkä brune tai puna päinen hevari tyttö ei kuitenkaan ihan liina hc hevari mut siis sellanen kuitenki hevari :D (jännä selitys) mieluiten aika vähän meikkii ripsari ja kajaali riittää. ja pitkät hiukset jaa vaatteet sellase maastohousut maiharit ja sillei niiku mullaki vähän aww :3
      en kaipaa vittuiluu...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1402
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      81
      833
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      831
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe