Hankin uuden pöytäkoneen. Siinä on Windows Vista. Kun olen kytkenyt kaikki piuhat ja yritän kuunnella esim. Yle Areenaa tai omia cd-levyjä, näyttöön tulee ilmoitus: A-JAKKI KYTKEMÄTTÄ
Siis: mikä ihmeen a-jakki? Mikä se on? Ja kuinka se kytketään?
Huom! Saisko jonkun fiksun kertomana selkeän askel-askeleelta asennusohjeen. En ole tietokonenörtti, joten en ymmärrä mitään ohjeista tyyliin käy-sivuilla-se-ja-se-ja-asenna
Mikä ihmeen a-jakki
voi kun itse ymmärtä
3
348
Vastaukset
koneen äänikorttiasetuksista pitää hyväksyä esim takapistoke (vihreä) kajareille, etupistoke (vihreä) kuulokkeille. siinä pitäisi avautua ikkuna mistä saat hyväksyttyä.
vähän huonosti selitetty näin lauantaiyön huumassa :)otat piuhat irti ja käynnistät koneen niin tuon pitäisi tapahtua.
- Taistelu Jaska
No johtosi ei ole kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950