Eli tuossa otsikossa on sanottu jo asiani. En ole löytänyt aiempia keskusteluja aiheesta, joten auttakaa hyvät ihmiset! Kissani rakastaa fanaattisesti rypsiöljyä... Mistä se johtuu? Kissathan ovat petoja??
Mulla oli pienessä purkissa yöpöydälläni sitä kyseistä öljyä, koska minulla on tapana laittaa sitä ripsiin ennen nukkumaanmenoa. Kissani suorastaan syöksyi sen päälle kun sen huomasin ja söi purkin sisällön. Että semmoista.
Haluan vain tietää, onko ruokaöljyt kissoille vaarallisia? Ja ehkä niitä kokemuksia vois tähän pistää kellä löytyy.
Kiitos etukäteen.
Apua! Kissani rakastaa öljyä!!
Beeline
2
434
Vastaukset
- rasvainen kissa
Ei kissasi varmaan olisi sitä ottanut jos se olisi hyvin vaarallista:) Ei siinä mitään hätää ole kissasi puolesta, mutta ne ripset. Laita purkki ensi kerralla kiinni.
En ole asiantuntija, mutta rasva maistuu myös minun kissalle ja turkille se on tietääkseni hyvä. Mutta minä annankin rasvaista sian kylkisiivua. Kasvistuotteethan eivät ole kissalle tarkoitettuja kuten tiesit. Ei se ole litra sotalla sitä nauttinut ja uskallan luvata ettei kissasi terveys ole vaarassa... - 5+24
vaikutusta kertasyönnistä kuin tolkuton ripuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976