Katherine ja lapset Oprahiin

ikuinen fani

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2273649

Mielenkiinnolla odotan. Tietääkö kukaan näytetäänkö ohjelma Suomessa ja millä viiveellä ja kanavakin olisi kiva tietää.

9

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oprahsucks

      neloselta varmaankin aikanaan tulee mut toki on youtube(:

      • BeLIEver nro1

        ja varmaan vielä tällä viikolla youtubesta, muualta netistä oli poistettu =/


    • jisyli

      http://mjacksonfinland.blogspot.com/ tuolta näkee ainakin ja mös youtubesta.

      Todella ihana perhe, kauniit lapset, Paris puhui kauniisti isästään.
      itku meinasi välillä tulla kun tätä katseli.

      • ei--fani

        aika tiukkoja kysymyksiä pisti Oprah tuonne kaiken hempeilyn väliin.. Ihan hullua porukkaa toi koko klaani, mummelit vaan yrittää rahastaa Jackon perinnöllä.


      • anti-wacko
        ei--fani kirjoitti:

        aika tiukkoja kysymyksiä pisti Oprah tuonne kaiken hempeilyn väliin.. Ihan hullua porukkaa toi koko klaani, mummelit vaan yrittää rahastaa Jackon perinnöllä.

        kiva kun jackon lapset asuu samassa talossa väkivaltaisen lapsenhakkaaja Joen kanssa.


      • Liisa10
        anti-wacko kirjoitti:

        kiva kun jackon lapset asuu samassa talossa väkivaltaisen lapsenhakkaaja Joen kanssa.

        Joe taitaa olla missä milloinkin, aika paljon ehkä esim. LasVegasissa. Muttei asu ainakaan tuossa talossa.


      • juupaseipäs........
        Liisa10 kirjoitti:

        Joe taitaa olla missä milloinkin, aika paljon ehkä esim. LasVegasissa. Muttei asu ainakaan tuossa talossa.

        no juurihan tuossa haastattelussa sanoivat että ovat,asuvat yhdessä erohuhuihin vastas yhteen ääneen NEVER.. talossa asuvat myös muiden veljesten aviottomat lapset eli tunkua on ja melkoinen asumistason pudotus tullut Jacksonin valkoisille lapsille.


      • Vai miten?
        juupaseipäs........ kirjoitti:

        no juurihan tuossa haastattelussa sanoivat että ovat,asuvat yhdessä erohuhuihin vastas yhteen ääneen NEVER.. talossa asuvat myös muiden veljesten aviottomat lapset eli tunkua on ja melkoinen asumistason pudotus tullut Jacksonin valkoisille lapsille.

        veljesten aviottomat lapset isovanhempien kans, siis eivätkö asu isiensä kanssa?


      • peikkopeikkopeikko
        Vai miten? kirjoitti:

        veljesten aviottomat lapset isovanhempien kans, siis eivätkö asu isiensä kanssa?

        no koko tämä katras asuu isovanhemien talossa isistä en tiedä asuvat kai milloin missäkin. Kaksi Jackson veljestä muistaakseni Randy ja Jermaine ovat tehneet yhteensä 4 lasta saman naisen kanssa. Tässä perheessä osataan jakaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe