Iskän firmassa 2

*X*

Eräänä kertana kun olin taas odottamassa isääni hänen työpaikallaan, mies sujautti salaa käteeni paperilapun missä oli hänen puhelinnumeronsa. Ajattelin etten kyllä ikinä soita miehelle.
Ajatus jäi kuitenkin pyörimään mieleeni, tuntuen jännittävältä ja kiihottavaltakin. Sitten eräänä päivänä kun pääsin koulusta ja harjoituksista vasta illalla sekä tiesin ettei isäni ole töissä vaan joutuisin käyttämään bussia, laitoin miehelle tekstiviestin ja kysyin että saisinko häneltä kyydin. Mies vastasi että toki hän minulle "kyydit" antaa...

Niinpä menin isäni firmaan illalla puoli seitseman aikaan, eikä siellä ollutkaan enää muita kuin mies yksikseen. Menin isäni toimistoon odottamaan ja istuin sohvalle katselemaan läksyjäni. Hetken kuluttua mies saapui myös toimistoon, jutellen niitä näitä. Ilmapiiri oli jännittynyt. Lopulta mies tuli myös sohvalle ja alkoi suutelemaan ja hyväilemään rintojani tiukan poolopaidan läpi. Eikä kauaakaan kun mies oli riisunut pooloni ja rintaliivini.

-kuule, hakisitko minulle kahvia? Mies kysyi yllättäen. -olisit upean topless tarjoilia. Mies lisäsi hymyillen.
Keittiössä vilkoilin peloissani ympärilleni, peläten että joku sittenkin saapuu paikalle ja yllättää minut puolialastomana! Kädet vapisten kaadoin kahvia kuppiin ja kiiruhdin miehen omaan huoneeseen.
-kaunista, todella kaunista.. Mies hymähteli kun vein hänelle kahvia rinnat paljaina.
Mies kutsui minut pöydän toiselle puolelle kahvia siemaistuaan ja veti minut syliinsä istumaan. Alkaen puristelemaan ja suutelemaan rintojani. Pian nännini törröttivät kovina miehen sormien välissä ja suorastaan vapisin.

Seisoin miehen edessä ja hän avasi farkkuni sekä veti ne alas polviin. Sormillaan hän hyväili paljaita reisiäni ja pikkuhousujeni etumusta. Sitten hän veti pikkuhousujani sivuun ja hyväili sormellaan pilluani.
Lopulta mies käski riisumaan farkut kokonaan ja avasi omat housunsa. Miehen kalu näytti vieläkin isommalta ja karvaisemmalta kuin viimeksi. Sitten mies nousi painoi minut vatsalleen pöydälle sekä veti pikkuhousuni alas. Käsi tunkeutui jalkojeni väliin ja alkoi hieromaan. Sormi työntyi sisääni ja alkoi liikkumaan liukkaana edestakasin.
-täällähän ollaan ihan valmiita. Mies tokaisi ja tunsin miten miehen kalu tökki häpyhuuliani.
-oh...ohh... aii.... Voihkin kun miehen kova kalu ahtautui sisääni.
-noin... Mies ähkäisi tyytyväisenä kun oli syvällä sisälläni.
Ensin mies liikkui hitaasti ja purin huultani etten voihkisi. Sitten mies kiihdytti ja oli niin hurjana että tavaroita tippui pöydältä lattialle kun haroin kädelläni tukea tärähtelevästä pöydästä. Minä voihkin pöydällä ja mies murahteli takanani.

-aaahh... Mies huokaisi ja veti kalunsa ulos minusta. Olin vatsallani pöydällä ja tunsin sperman valuvan reisilleni. Mies pyyhki käsipaperilla itsensä ja minut.
-kyllä tällaisilla ylityökorvauksilla mielellään pitempää päivää tekee! Mies sanoi. -kun vielä saisi korvauksen joka päivä. Mies lisäsi ja sai minut punastumaan härskeillä puheillaan.
Istuin miehen konttorituoliin ja mies kävi polvilleen lattialle, levittäen reiteni levälleen. Sitten hän alkoi nuolemaan minua. Välillä hän työnsi paksun sormen sisääni ja välillä taas nuoli. Mies jatkoi ja jatkoi, kunnes kiemurtelin tuolissa.
-noin.. annahan... sedän huulille... hunajaa... pikku pillustasi... Mies mutisi kun kuumat aallot tärisyttivät lantiotani...

Mies nousi seisomaan ja hänen kalunsakin osoitti taas kattoa kohti.
-tulehan. Mies sanoi ja tarttui käteeni, vieden minut alastomana takaisin isäni huoneesen. Hän työnsi reppuni ja koulukirjani sohvalta lattialle, painaen minut makaamaan mustalle nahkasohvalle.
-ymm...ymmm... kiemurtelin kun mies kävi päälleni ja tunkeutui sisääni.
Sitten mies vain nai ja nai. Kova kalu pumppasi hellää pilluani loputtomasti. Sohva narisi ja märkä pilluni litisi.
-älä... enää...oih... Huokailin väsyneenä ja paikat hellänä. Mutta mies vain tuhisi ja murisi ylläni.
-koko... rahalla.. koko rahalla... Mies mutisi kuvitellen kai minun olevan joku maksu ylitöistä.
Lopulta mies jäykistyi ja tunsin miehen kalun sykkivän sisälläni. Miehen murahtaessa päälläni. Helpotuksen huokaisu pääsi sisältäni kun mies rauhoittui liikkumatomaksi. Mies punnersi ylös, kiiltelevä ja punertava penis lipui turvonneiden häpyhuulieni välistä ulos....

Kotimatkalla mies vihjaillen kyseli että milloinhan hänellä olisi taas palkkapäivä, mutta en luvannut mitään.

3

12100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Y"

      Sain...
      Toivottavasti palkkapäivä on taas pian...

    • kevätsipuli

      Uskomatonta. Jatka-jatka-jatka!! Näitä kun lukee niin varmasti saa.. nytkin työpaikalla! ;)

    • masturbaatio.....

      Hyvä tarina, jatka ihmeessä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe