Minulla oli viime kuussa ADSL-yhteys poikki operaattorin virheen takia neljä päivää. Ongelman selvittämisessä meni minulta tuntikausia ja 80 euroa rahaa. Kun soitin operaattorin vikanumeroon, kertoivat he että minun pitäisi viedä ADSL-modeemini heidän liikkeeseensä tarkistettavaksi että onko se kunnossa. Tein niin ja liikkeessä kerrottiin että ADSL-modeemini on rikki ja että minun pitäisi ostaa uusi. Myyjä tarkisti, mutta heillä ei silloin ollut liikkeessä modeemeja myytävänä lainkaan, joten ostin uuden toisen ketjun liikkestä.
Kun testasin sitten uutta modeemia kotona, ei sekään toiminut ja vika paljastuikin myöhemmin operaattorin mokaksi. Pääsin itse testaamaan vanhaa modeemia toisella ADSL-liittymällä ja vanha modeemi toimikin vian korjauksen jälkeen liittymässä. Nyt ihmettelen mitä teen ylimääräisellä uudella modeemilla ja mikä on palveluntarjoajan vastuu tässä tapauksessa kun antoivat väärää tietoa siitä että laite olisi rikki. Mielestäni palveluntarjoajan pitäisi tässä tapauksessa hyvittää 80 euroa minulle joka on uuden laitteen hinta.
ADSL-modeemi mukamas rikki
4
649
Vastaukset
- untokuurna
No eikö sitten kannata tehdä reklamaatio asiasta. Tällä palstalla asia tuskin etenee.
Sieltä saanet ohjeet
- saunatonttu.....
että äkkiseltään ovat sanomassa,että vika modeemissa,näin itsellänikin kävi,mutta sattui olemaan toinen toimiva modeemi ja pääsin heti kuittaamaan,ettei vika varmaan ole siinä,no 4pv silti meni korjauksessa(viikonlopun yli).Ihanne tietty on,jos saa joltain lainaksi toimivaa modeemia,taitavatpa jotkut liikkeetkin antaa kokeiltavaksi,voisi kyllä kuvitella,että hyvää asiakaspalvelua olisi ao. operaattorin liikkeenkin toimivan näin.Itseltäni kyllä asiakaspalvelussa ensitöiksi kysyttiin,onko maksamattomia laskuja,sen jälkeen vikapalvelussa mainittiin aina mikä on maksullista jne,jäi vähän tympeä kuva toiminnasta(saunalahti)....
- aöeroivgn areugvhar
Sitten on vielä niin, että jos ilmoitat nettiyhteydessä olevan jotain vikaa ja Elisan ukkelit tulee tarkastamaan, onko linjoissa vikaa, niin joudut maksamaan ukkeleiden visiitin itse, jos vikaa ei löydy. Eipä siis kannata paljon vikailmoituksia tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742517Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1041747Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231205Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59942