Minulla oli viime kuussa ADSL-yhteys poikki operaattorin virheen takia neljä päivää. Ongelman selvittämisessä meni minulta tuntikausia ja 80 euroa rahaa. Kun soitin operaattorin vikanumeroon, kertoivat he että minun pitäisi viedä ADSL-modeemini heidän liikkeeseensä tarkistettavaksi että onko se kunnossa. Tein niin ja liikkeessä kerrottiin että ADSL-modeemini on rikki ja että minun pitäisi ostaa uusi. Myyjä tarkisti, mutta heillä ei silloin ollut liikkeessä modeemeja myytävänä lainkaan, joten ostin uuden toisen ketjun liikkestä.
Kun testasin sitten uutta modeemia kotona, ei sekään toiminut ja vika paljastuikin myöhemmin operaattorin mokaksi. Pääsin itse testaamaan vanhaa modeemia toisella ADSL-liittymällä ja vanha modeemi toimikin vian korjauksen jälkeen liittymässä. Nyt ihmettelen mitä teen ylimääräisellä uudella modeemilla ja mikä on palveluntarjoajan vastuu tässä tapauksessa kun antoivat väärää tietoa siitä että laite olisi rikki. Mielestäni palveluntarjoajan pitäisi tässä tapauksessa hyvittää 80 euroa minulle joka on uuden laitteen hinta.
ADSL-modeemi mukamas rikki
4
628
Vastaukset
- untokuurna
No eikö sitten kannata tehdä reklamaatio asiasta. Tällä palstalla asia tuskin etenee.
Sieltä saanet ohjeet
- saunatonttu.....
että äkkiseltään ovat sanomassa,että vika modeemissa,näin itsellänikin kävi,mutta sattui olemaan toinen toimiva modeemi ja pääsin heti kuittaamaan,ettei vika varmaan ole siinä,no 4pv silti meni korjauksessa(viikonlopun yli).Ihanne tietty on,jos saa joltain lainaksi toimivaa modeemia,taitavatpa jotkut liikkeetkin antaa kokeiltavaksi,voisi kyllä kuvitella,että hyvää asiakaspalvelua olisi ao. operaattorin liikkeenkin toimivan näin.Itseltäni kyllä asiakaspalvelussa ensitöiksi kysyttiin,onko maksamattomia laskuja,sen jälkeen vikapalvelussa mainittiin aina mikä on maksullista jne,jäi vähän tympeä kuva toiminnasta(saunalahti)....
- aöeroivgn areugvhar
Sitten on vielä niin, että jos ilmoitat nettiyhteydessä olevan jotain vikaa ja Elisan ukkelit tulee tarkastamaan, onko linjoissa vikaa, niin joudut maksamaan ukkeleiden visiitin itse, jos vikaa ei löydy. Eipä siis kannata paljon vikailmoituksia tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2904483Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1084040Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942425Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar891931Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351697Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11239- 181234
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71179Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431132entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä141940