Minulla oli viime kuussa ADSL-yhteys poikki operaattorin virheen takia neljä päivää. Ongelman selvittämisessä meni minulta tuntikausia ja 80 euroa rahaa. Kun soitin operaattorin vikanumeroon, kertoivat he että minun pitäisi viedä ADSL-modeemini heidän liikkeeseensä tarkistettavaksi että onko se kunnossa. Tein niin ja liikkeessä kerrottiin että ADSL-modeemini on rikki ja että minun pitäisi ostaa uusi. Myyjä tarkisti, mutta heillä ei silloin ollut liikkeessä modeemeja myytävänä lainkaan, joten ostin uuden toisen ketjun liikkestä.
Kun testasin sitten uutta modeemia kotona, ei sekään toiminut ja vika paljastuikin myöhemmin operaattorin mokaksi. Pääsin itse testaamaan vanhaa modeemia toisella ADSL-liittymällä ja vanha modeemi toimikin vian korjauksen jälkeen liittymässä. Nyt ihmettelen mitä teen ylimääräisellä uudella modeemilla ja mikä on palveluntarjoajan vastuu tässä tapauksessa kun antoivat väärää tietoa siitä että laite olisi rikki. Mielestäni palveluntarjoajan pitäisi tässä tapauksessa hyvittää 80 euroa minulle joka on uuden laitteen hinta.
ADSL-modeemi mukamas rikki
4
599
Vastaukset
- untokuurna
No eikö sitten kannata tehdä reklamaatio asiasta. Tällä palstalla asia tuskin etenee.
Sieltä saanet ohjeet
- saunatonttu.....
että äkkiseltään ovat sanomassa,että vika modeemissa,näin itsellänikin kävi,mutta sattui olemaan toinen toimiva modeemi ja pääsin heti kuittaamaan,ettei vika varmaan ole siinä,no 4pv silti meni korjauksessa(viikonlopun yli).Ihanne tietty on,jos saa joltain lainaksi toimivaa modeemia,taitavatpa jotkut liikkeetkin antaa kokeiltavaksi,voisi kyllä kuvitella,että hyvää asiakaspalvelua olisi ao. operaattorin liikkeenkin toimivan näin.Itseltäni kyllä asiakaspalvelussa ensitöiksi kysyttiin,onko maksamattomia laskuja,sen jälkeen vikapalvelussa mainittiin aina mikä on maksullista jne,jäi vähän tympeä kuva toiminnasta(saunalahti)....
- aöeroivgn areugvhar
Sitten on vielä niin, että jos ilmoitat nettiyhteydessä olevan jotain vikaa ja Elisan ukkelit tulee tarkastamaan, onko linjoissa vikaa, niin joudut maksamaan ukkeleiden visiitin itse, jos vikaa ei löydy. Eipä siis kannata paljon vikailmoituksia tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7910311Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016285Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh945817Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605153Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088