ADSL-modeemi mukamas rikki

Vihainen asiakas

Minulla oli viime kuussa ADSL-yhteys poikki operaattorin virheen takia neljä päivää. Ongelman selvittämisessä meni minulta tuntikausia ja 80 euroa rahaa. Kun soitin operaattorin vikanumeroon, kertoivat he että minun pitäisi viedä ADSL-modeemini heidän liikkeeseensä tarkistettavaksi että onko se kunnossa. Tein niin ja liikkeessä kerrottiin että ADSL-modeemini on rikki ja että minun pitäisi ostaa uusi. Myyjä tarkisti, mutta heillä ei silloin ollut liikkeessä modeemeja myytävänä lainkaan, joten ostin uuden toisen ketjun liikkestä.

Kun testasin sitten uutta modeemia kotona, ei sekään toiminut ja vika paljastuikin myöhemmin operaattorin mokaksi. Pääsin itse testaamaan vanhaa modeemia toisella ADSL-liittymällä ja vanha modeemi toimikin vian korjauksen jälkeen liittymässä. Nyt ihmettelen mitä teen ylimääräisellä uudella modeemilla ja mikä on palveluntarjoajan vastuu tässä tapauksessa kun antoivat väärää tietoa siitä että laite olisi rikki. Mielestäni palveluntarjoajan pitäisi tässä tapauksessa hyvittää 80 euroa minulle joka on uuden laitteen hinta.

4

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • untokuurna

      No eikö sitten kannata tehdä reklamaatio asiasta. Tällä palstalla asia tuskin etenee.

    • Sieltä saanet ohjeet

    • saunatonttu.....

      että äkkiseltään ovat sanomassa,että vika modeemissa,näin itsellänikin kävi,mutta sattui olemaan toinen toimiva modeemi ja pääsin heti kuittaamaan,ettei vika varmaan ole siinä,no 4pv silti meni korjauksessa(viikonlopun yli).Ihanne tietty on,jos saa joltain lainaksi toimivaa modeemia,taitavatpa jotkut liikkeetkin antaa kokeiltavaksi,voisi kyllä kuvitella,että hyvää asiakaspalvelua olisi ao. operaattorin liikkeenkin toimivan näin.Itseltäni kyllä asiakaspalvelussa ensitöiksi kysyttiin,onko maksamattomia laskuja,sen jälkeen vikapalvelussa mainittiin aina mikä on maksullista jne,jäi vähän tympeä kuva toiminnasta(saunalahti)....

      • aöeroivgn areugvhar

        Sitten on vielä niin, että jos ilmoitat nettiyhteydessä olevan jotain vikaa ja Elisan ukkelit tulee tarkastamaan, onko linjoissa vikaa, niin joudut maksamaan ukkeleiden visiitin itse, jos vikaa ei löydy. Eipä siis kannata paljon vikailmoituksia tehdä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe