ADSL-modeemi mukamas rikki

Vihainen asiakas

Minulla oli viime kuussa ADSL-yhteys poikki operaattorin virheen takia neljä päivää. Ongelman selvittämisessä meni minulta tuntikausia ja 80 euroa rahaa. Kun soitin operaattorin vikanumeroon, kertoivat he että minun pitäisi viedä ADSL-modeemini heidän liikkeeseensä tarkistettavaksi että onko se kunnossa. Tein niin ja liikkeessä kerrottiin että ADSL-modeemini on rikki ja että minun pitäisi ostaa uusi. Myyjä tarkisti, mutta heillä ei silloin ollut liikkeessä modeemeja myytävänä lainkaan, joten ostin uuden toisen ketjun liikkestä.

Kun testasin sitten uutta modeemia kotona, ei sekään toiminut ja vika paljastuikin myöhemmin operaattorin mokaksi. Pääsin itse testaamaan vanhaa modeemia toisella ADSL-liittymällä ja vanha modeemi toimikin vian korjauksen jälkeen liittymässä. Nyt ihmettelen mitä teen ylimääräisellä uudella modeemilla ja mikä on palveluntarjoajan vastuu tässä tapauksessa kun antoivat väärää tietoa siitä että laite olisi rikki. Mielestäni palveluntarjoajan pitäisi tässä tapauksessa hyvittää 80 euroa minulle joka on uuden laitteen hinta.

4

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • untokuurna

No eikö sitten kannata tehdä reklamaatio asiasta. Tällä palstalla asia tuskin etenee.

• Sieltä saanet ohjeet

• saunatonttu.....

että äkkiseltään ovat sanomassa,että vika modeemissa,näin itsellänikin kävi,mutta sattui olemaan toinen toimiva modeemi ja pääsin heti kuittaamaan,ettei vika varmaan ole siinä,no 4pv silti meni korjauksessa(viikonlopun yli).Ihanne tietty on,jos saa joltain lainaksi toimivaa modeemia,taitavatpa jotkut liikkeetkin antaa kokeiltavaksi,voisi kyllä kuvitella,että hyvää asiakaspalvelua olisi ao. operaattorin liikkeenkin toimivan näin.Itseltäni kyllä asiakaspalvelussa ensitöiksi kysyttiin,onko maksamattomia laskuja,sen jälkeen vikapalvelussa mainittiin aina mikä on maksullista jne,jäi vähän tympeä kuva toiminnasta(saunalahti)....

• aöeroivgn areugvhar

Sitten on vielä niin, että jos ilmoitat nettiyhteydessä olevan jotain vikaa ja Elisan ukkelit tulee tarkastamaan, onko linjoissa vikaa, niin joudut maksamaan ukkeleiden visiitin itse, jos vikaa ei löydy. Eipä siis kannata paljon vikailmoituksia tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohupari pongattu Kupittaalla.

Totta vie. Martinna ja Tommi ovat näkyneet hiihtelemässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2133
    2. Martina lähtenyt Lontooseen ....

.....Luuleeko sieltä saavansa rikkaan miehen. Kauas täytyy lähteä kun maine Suomessa mennyt😂 Suomesta sai vain työttömän, köyhän, raiskaussyytetyn.😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      1985
    3. Sofia sairastui kuitenkin koronan, vaikka toisin väitettiin.

Niin käy kun hillutaan ilman maskia jokapaikassa ja ei noudateta sääntöjä jotka on meille kaikille annettu.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1879
    4. Vaaratilanne viitostiellä

Tukkirekka ajautui mehtään kun joku humalainen oli seisonu keskellä vitostietä pilkkopimeällä. Mikä tämä juttu on?
      Suomussalmi
      20
      1518
    5. Mitä ajattelet siitä

että toimintasi takia yritin tehdä itsemurhan?
      Ikävä
      116
      1172
    6. Valtakunnansyyttäjä armahti Al-Holin naiset mutta Räsänen tuomitaan homojen solvaamisesta?

Koska A-Holin leiri on ulkomailla, terrorismirikoksien tutkinnan aloittamiseen vaaditaan valtakunnansyyttäjä Toiviaisen päätös. Supo mukaan Isis-alue
      Maailman menoa
      415
      885
    7. Tiedän ettei sua enää kiinnosta

Roikun tässä vielä hetken ja sitten päästän irti kokonaan. Ei tämä helppoa ole kun ei ole muuta päähän mahtunut kuin sä sen jälkeen kun olit hetken me
      Ikävä
      54
      870
    8. Naiset kiinnostuvat tietynnäköisistä miehistä

On totta, että naiset kiinnostuvat tietynnäköisistä miehistä. Se tavismieskin voi tietysti saada naisen kunhan on yritteliäs asenne ja käy lukuisilla
      Sinkut
      161
      838
    9. Jussi uhkaa Twitterissä laitavansa lapun luukulle

https://twitter.com/jussipesonenupm ” Lakko ja tukilakot vaikuttavat eniten UPM Communication Paperin henkilöstön tulevaisuuteen. UPM Suomi visio 203
      Jämsä
      51
      787
    Aihe