olen ihmetellyt kun minulla oli a-linkin wnapissa firmware version alussa V-kirjain. oli siis tällainen: V2.1.0A_eng8.... sehän oli tietysti jo vanha versio mutta mistä siihen eteen oli se V:kirjain tullut??
osaisiko joku antaa järkevän selityksen. onko kellään muulla ollut vastaavaa tapausta?
wnap ja ihme V
3
410
Vastaukset
- avokki
minulla on siinä edessä (e). ei tuollaisia (V) päivityksiä ole koskaan ollut wnap routterissa. buffalon reitittimissä on puolestaan (V) päivityksen edessä.
- puuteri heinää
käytät ilmeisesti kahta langatonta tukiasemaa verkossasi koska wnap on jotenkin sekoittanut buffalon aerostationin wnapin kanssa. kannattaa käytää vain yhtä routteria verkossa koska kahden reititys sekoittaa kaikki samalta DHCP:ltä lähtevät yhteydet.
- ensi lumi
puuteri heinää kirjoitti:
käytät ilmeisesti kahta langatonta tukiasemaa verkossasi koska wnap on jotenkin sekoittanut buffalon aerostationin wnapin kanssa. kannattaa käytää vain yhtä routteria verkossa koska kahden reititys sekoittaa kaikki samalta DHCP:ltä lähtevät yhteydet.
kiitos vastauksesta. jossain kohtaa huomasin että koneella mainittiin buffalo-laite. ja sitä ihmettelinkin, mutta ilmeisesti se oli naapurin routteri johon kone oli jotenkin yhdistänyt. wnap ei siitä pitänyt ja siksi se V siellä kummitteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061574Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn231475- 551324
- 931235
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2051098- 471085