olen ihmetellyt kun minulla oli a-linkin wnapissa firmware version alussa V-kirjain. oli siis tällainen: V2.1.0A_eng8.... sehän oli tietysti jo vanha versio mutta mistä siihen eteen oli se V:kirjain tullut??
osaisiko joku antaa järkevän selityksen. onko kellään muulla ollut vastaavaa tapausta?
wnap ja ihme V
3
338
Vastaukset
- avokki
minulla on siinä edessä (e). ei tuollaisia (V) päivityksiä ole koskaan ollut wnap routterissa. buffalon reitittimissä on puolestaan (V) päivityksen edessä.
- puuteri heinää
käytät ilmeisesti kahta langatonta tukiasemaa verkossasi koska wnap on jotenkin sekoittanut buffalon aerostationin wnapin kanssa. kannattaa käytää vain yhtä routteria verkossa koska kahden reititys sekoittaa kaikki samalta DHCP:ltä lähtevät yhteydet.
- ensi lumi
puuteri heinää kirjoitti:
käytät ilmeisesti kahta langatonta tukiasemaa verkossasi koska wnap on jotenkin sekoittanut buffalon aerostationin wnapin kanssa. kannattaa käytää vain yhtä routteria verkossa koska kahden reititys sekoittaa kaikki samalta DHCP:ltä lähtevät yhteydet.
kiitos vastauksesta. jossain kohtaa huomasin että koneella mainittiin buffalo-laite. ja sitä ihmettelinkin, mutta ilmeisesti se oli naapurin routteri johon kone oli jotenkin yhdistänyt. wnap ei siitä pitänyt ja siksi se V siellä kummitteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112423- 1721595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241360
- 1191270
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721189Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966