Eli oon tossa yrittäny kytkee tommoseen chrysler cratukseen lisäpitkiä. ostin valmiin asennus sarjan ja kaikki oon kytkeny ohjeen mukaan. Eli lampulta piuha maihin ja toinen piuha releeseen. releeltä menee heräte auton omille pitkillä, releeltä menee piuha maihin ja releeltä viel piuha akkuun. Kaikki on oikeissa navoissa, kun valokynällä testasin niin virta tuli kyllä näihin piuhoihin mitkä lamppuun menee. Eli missä se vika nyt sit vois olla. Onko se lamppujen maadotuksessa vai jossain ihan muussa ?
APUA, Lisävalojen kytkentä vaan ei onnistu millään
6
4702
Vastaukset
Kerro, millainen on vika, niin yritetään korjata. Eivätkö syty, vai jäävätkö palamaan?
Jos virta tulee lampulle releen vetäneenä, niin maadoitus lampulle on poiki.- valo merkki
polttimot? Onhan polttimossa oleva piuhan pätkä kiinni.
- Auto Masentaja 2
Miten ihmeessä voi noin yksinkertainen sähkökytkentä olla noin vaikeaa?
Piirtelitkö kirkkoveneitä koko peruskoulun sähköopin tunnin, kun ei mitään jäänyt päähän?- voitot
Näin on varmaan tehnyt.
- Evandaattori
Kohta vuoden vanha keskustelu tämäkin, mutta vastailenpa kuitenkin. Esim. Suzukissa valojen asennus mietitytti minua pitkään, kun normaalikytkennällä lamput paloivat koko ajan myös lähivaloilla kun valot laittoi päälle, kunnes sain neuvon, että joissakin autoissa ei maadoitusta pidä tehdä suoraan runkoon, vaan ottaa maadoitus auton omaan lamppuun menevästä johdosta. Muuten kytkentä on ihan normaali kaavan mukainen. Tuo neuvo tepsi ainakin Suzuki Balenon kohdalla.
Antamasi neuvo tepsii edelleenkin. Japanilaisissa autoissa kyrkimet ovat yleensä miinuspuolella. Tasavirran suunta, elektronien liike on miinuksesta plussaan todellisuudessa. Kun kytkimet ovat miinuspuolella, niin virta ei seikkaile siellä lampun kannoissa ja hapettuminen kosteissa olosuhteissa on vähäisempää. Kyllä japanilainen osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484