km;n jälk menkat

että näin

Itse saanut keskenmenon 2009 (vko5) ja nyt kuukausi sitten syyskuussa(5 2).
Kyselenkin, miten muiden on alkanut menkat keskenmenon jälkeen?
Itselläni ei vuotoa juurikaan ala ilman lääkkeitä, mutta nyt oltin myös kuurin, jolla
niiden pitäisi alkaa... Tosin vuodin lähes kuukauden tästä keskenmenosta. Olipa sekavaa, mutta laittakaa jotain tietoa, kiitos.

2

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • km noin 3kk.

minulla rv 10 4 ja päättyi keskenmenoon.jouduin myös lääkkeelliseen tyhjennykseen kun ei kaikki tullut pois.sitten vielä viikkonpäästä jälkitarkastus jossa todettiin että vielä on jäänyt hiukan joten jouduin kaavintaan.eli ensin vuodin km kaavintaan asti (12pvä yhteensä) ja vielä kaavinnasta 10pvä. sitten menkat tuli kaavinnasta 5vko ja 2pvä eli km oli kulunut noin 8viikkoa, ja raskaustestikin näytti vielä plussaa eli aika kauan meni ennen kuin keho palautui. nyt toiset menkat jo normaalisti eikä haamuplussaa ....nyt uusi raskaus toiveissa.

• yli 30 v jo

Nyt ne sitten alkoi eli keskenmenoa 5 2 vuodin hieman koko ajan sen kuukauden ja otin sen jälkeen kuurin, josta menkkojen pitäisi alkaa, siis luonnollisesti tyhjentyi, mutta kun menkat ei muutenkaan ala, niin lääkkeillä koetin. mulla siis menkat tasan 2kk pois ja nyt voidaan lapsettomuushoitoja jatkaa. Toiveita täälläkin ;) Joulun odotusta! ps. Onhan se kropallekin shokki, kun hormoonit nousee ja tottuu olemaan raskaana ja sitten se toinen ääripää tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1528
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      108
      1088
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      184
      749
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      726
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      725
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe