Meidän perheen kauniimpaa tulisi muistaa sunnuntaina, joten ajattelin pitäytyä perinteisessä lahjassa, eli korussa. Mies kun olen, niin en tiedä niistä paljon mitään. Siksi pyytäisinkin teiltä naisilta hieman apua korun valintaan. Korun saaja on 28-vuotias, joten nuorekkuus olisi plussaa.
PS. Parempi puolisko on jo saanut Kalevala Korun "Äiti-lapsi" korun (kääty ja helat).
Millainen koru?
4
983
Vastaukset 4
- pikkuäippä
Ompa siinä ihana mies! Tuollaisia kun olisitte kaikki! Omasta mielestäni kaunein koru olisi hopeakultainen sormus..ne kun ovat nyt niin kovassa huudossakin. Korun ei tarvitse olla kallis, kunhan vain on kaunis. (Riippuu tietysti ihmisen tyylistä, mutta yleensä yksinkertaisuus on kaunista!)Hyvää pyhää teidän perheellenne!
- Steffi
Jos vaimosi pitää Kalevalakoruista voisit hankkia hänelle Talon Sydän sarjaa - siinä kun on tuota syvempääkin ajatusta.
- minun
oma suosikkini on nimenomaan pronssiset(olen punapää ja ikää 33v.) kalevalakorut(saa myös hopeisena ja kultaisena) tuo talon sydän-sarja on hyvä ratkaisu.sitähän voi sit täydentää jouluna ja synttärinä..eikä mikään kiellä ostamasta kerralla koko sarjaa,kaulalle,korviin,ranteeseen ja sormeen. toinen vaihtoehto on lahjakortti kultasepänliikkeeseen..ei tule ainakaan virhevanlintoja..
- Äiti
...vaimollesi timanttisormus yhdellä koholla olevalla timantilla,niitähän on useampi malli kunkin varallisuuden mukaan ostettavaksi,onhan se on ikuisen rakkauden symbooli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8590- 37551
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448