Jossain lehdessä muistaakseni olivat testissä ulkoiset kiintolevyt, mutta en muista missä.
Ongelma useimmissa muistaakseni oli lämpötila ja jossain malleissa nopeus.
Muistaako joku, missä lehdessä se testi oli?
Ulkoiset-kiintolevyt
3
438
Vastaukset
on ollut lukuisia erilaisia aikojen mittaan. Mahdollisia lehtiä Mikrobitti, Tietokone, MikroPC...
Hommaa 2,5 tuuman levyjä, niin vältyt lämpöongelmilta. Nopeudessa sitten hieman menetetään. Tärkeintä kai kuitenkin lienee, että levy toimii todennäköisesti pitkään.- Kuumaako?
Olen testaillut sekä ilman omaa virtalähdettä olevan 2.5":n levyn että ulkoisella virtalähteellä toimivan 3.5":n lämpötiloja. Molemmissa lämpötilat ovat olleet n. 45-47 astetta silloin, kun niihin tai niistä siirtää jatkuvalla syötöllä tavaraa. Lämmöt myös laskevat nopeasti, jollei levyillä tee mitään.
ostin kiintolevytelkan ja siihen kiintiksen. saa sen merkkisen minkä haluaa, eipä tule randomina. ja lämmöt on samaa luokkaa kuin keskusyksikössä olevienkin eli n. 30 astetta keskimäärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910