Tuolla oinas palstalla tapellaan siitä että onko 20.4 syntynyt härkä vai oinas. Eikö se olekkin härkä? Eikös hitler ollutkin härkä? Kiinnostaa saada varmuus sillä ystäväni on syntynyt tuona päivänä, ja hän pitää itseään härkänä.
Vastaukset 8
- myös vuodesta
Hitler taisi olla syntynyt sellaisena vuonna, jolloin aurinko oli sinä päivänä härässä.
- ilo
Ainakin 20.4.1981 ja 20.4.1985 syntynyt on härkä.
- wisser
aurinko siirtyy härän merkkiin ihan joka vuosi 20. päivänä; tosin kellonaika vaihtelee vuosittain melkoisesti - aamuyöstä aina myöhäiseen iltaan..
- bitte?
wisser kirjoitti:
aurinko siirtyy härän merkkiin ihan joka vuosi 20. päivänä; tosin kellonaika vaihtelee vuosittain melkoisesti - aamuyöstä aina myöhäiseen iltaan..
Eli tismalleen samana päivänä syntyneet saattavat olla eri aurinkomerkkisiä? Mielenkiintoinen - ja itselleni uusi tieto. Oppia ikä kaikki 8-)
- Säynävä
Mutta kannattaa tarkistaa asia kellonajan kanssa vaikkapa osoitteessa
www.astro.com
Hitler oli tosiaan Härkä.
Jos ihminen on jo yli 29 astetta Oinasta, niin käytännössä hän usein on kyllä ihan Härkä. Tästä esimerkkinä toimii vaikkapa Hector, joka on muistaakseni rajalla syntynyt, ja hän mielestäni muistuttaa enemmän Härkää kuin Oinasta. - härkä
20.4 syntynyt on oinas, härkä vaihtuu 21.4. Hitler oli siis oinas, kuten myös ystäväsi.
- Anonyymi
Härkä on 21.4 ja 20.4 on oinas. olen itse härkä mutta jos olisin syntynyt päivän aiemmin olisin ollut oinas😊
- Anonyymi
Oinas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6491538- 741255
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan841065Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli831006- 82988
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52863Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10838- 67827
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss250815Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35722