Tuolla oinas palstalla tapellaan siitä että onko 20.4 syntynyt härkä vai oinas. Eikö se olekkin härkä? Eikös hitler ollutkin härkä? Kiinnostaa saada varmuus sillä ystäväni on syntynyt tuona päivänä, ja hän pitää itseään härkänä.
20.4, härkä vai oinas?
8
6752
Vastaukset
- myös vuodesta
Hitler taisi olla syntynyt sellaisena vuonna, jolloin aurinko oli sinä päivänä härässä.
- ilo
Ainakin 20.4.1981 ja 20.4.1985 syntynyt on härkä.
- wisser
aurinko siirtyy härän merkkiin ihan joka vuosi 20. päivänä; tosin kellonaika vaihtelee vuosittain melkoisesti - aamuyöstä aina myöhäiseen iltaan..
- bitte?
wisser kirjoitti:
aurinko siirtyy härän merkkiin ihan joka vuosi 20. päivänä; tosin kellonaika vaihtelee vuosittain melkoisesti - aamuyöstä aina myöhäiseen iltaan..
Eli tismalleen samana päivänä syntyneet saattavat olla eri aurinkomerkkisiä? Mielenkiintoinen - ja itselleni uusi tieto. Oppia ikä kaikki 8-)
- Säynävä
Mutta kannattaa tarkistaa asia kellonajan kanssa vaikkapa osoitteessa
www.astro.com
Hitler oli tosiaan Härkä.
Jos ihminen on jo yli 29 astetta Oinasta, niin käytännössä hän usein on kyllä ihan Härkä. Tästä esimerkkinä toimii vaikkapa Hector, joka on muistaakseni rajalla syntynyt, ja hän mielestäni muistuttaa enemmän Härkää kuin Oinasta. - härkä
20.4 syntynyt on oinas, härkä vaihtuu 21.4. Hitler oli siis oinas, kuten myös ystäväsi.
- Anonyymi
Härkä on 21.4 ja 20.4 on oinas. olen itse härkä mutta jos olisin syntynyt päivän aiemmin olisin ollut oinas😊
- Anonyymi
Oinas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851778Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201194YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46800Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116763