Tuolla oinas palstalla tapellaan siitä että onko 20.4 syntynyt härkä vai oinas. Eikö se olekkin härkä? Eikös hitler ollutkin härkä? Kiinnostaa saada varmuus sillä ystäväni on syntynyt tuona päivänä, ja hän pitää itseään härkänä.
20.4, härkä vai oinas?
8
6300
Vastaukset
- myös vuodesta
Hitler taisi olla syntynyt sellaisena vuonna, jolloin aurinko oli sinä päivänä härässä.
- ilo
Ainakin 20.4.1981 ja 20.4.1985 syntynyt on härkä.
- wisser
aurinko siirtyy härän merkkiin ihan joka vuosi 20. päivänä; tosin kellonaika vaihtelee vuosittain melkoisesti - aamuyöstä aina myöhäiseen iltaan..
- bitte?
wisser kirjoitti:
aurinko siirtyy härän merkkiin ihan joka vuosi 20. päivänä; tosin kellonaika vaihtelee vuosittain melkoisesti - aamuyöstä aina myöhäiseen iltaan..
Eli tismalleen samana päivänä syntyneet saattavat olla eri aurinkomerkkisiä? Mielenkiintoinen - ja itselleni uusi tieto. Oppia ikä kaikki 8-)
- Säynävä
Mutta kannattaa tarkistaa asia kellonajan kanssa vaikkapa osoitteessa
www.astro.com
Hitler oli tosiaan Härkä.
Jos ihminen on jo yli 29 astetta Oinasta, niin käytännössä hän usein on kyllä ihan Härkä. Tästä esimerkkinä toimii vaikkapa Hector, joka on muistaakseni rajalla syntynyt, ja hän mielestäni muistuttaa enemmän Härkää kuin Oinasta. - härkä
20.4 syntynyt on oinas, härkä vaihtuu 21.4. Hitler oli siis oinas, kuten myös ystäväsi.
- Anonyymi
Härkä on 21.4 ja 20.4 on oinas. olen itse härkä mutta jos olisin syntynyt päivän aiemmin olisin ollut oinas😊
- Anonyymi
Oinas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 49622010
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1532615IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371500Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist521437Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251216- 941180
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet711175Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja351100- 101027
- 44888