Miten saada kuume?

kuumettaa

Tämä on oikeasti ihan tyhmää, mutta minun pitäisi saada kuume perjantaiksi.
Olen nukkunut ikkuna auki, ollut vähissä vaatteissa ulkona jne.
Tupakanpurujen syöminen kuvottaa minua enkä halua edes kokeilla.
Olin lauantaina baarissa ja juoksin pikkumekossa ulkona pakkasessa varmaan 2km ja tässä edelleen terveenä ollaan.
Olisiko mitään konsteja kuinka saada kuume? Viime viikolla sain vähän kurkkukipua ja päänsärkyä mutta se meni ohi.
Neuvojaa!

11

3135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dtuk

      ikkuna aivan seljällään ja mee alasti nukkumaan. toinen takuu varma keino on kasta sukat kylmään veteen ulos hiki treenii ja jää välillä seisomaan niin et tulee kylmä. ja turha syyttää mua jos saat keuhkokuumeen! toisaalta saat kiittää luojaa et oot terve.

      • miepävaa

        Mene ulos mahollisimman vähissä vaatteissa ja istu puol tuntia lumihangessa. :)


    • Ainomg

      Minä sain kun menin kotoani kouluun.Kävelin pellon ohitse kun olin kävellen.Mulla oli kaksi toppia päällekkäin,leggarit ja tuulipuvun pöksyt silloi oli kylmä ja sain sen sitte jotenkin mutta se ei ollut mukavaa torstaina sain ja sit eilen illalla rupesin paranemaan kun olin koneella :D

    • Missä viisaat

      Aikuiset ihmiset huhhuh, ei tautia saa olemalla kylmässä ilmassa. Flunssa saadaan ilmassa olevista bakteereista, eikä siitä että olisi kylmä!! Nenä ehkä vuotaa kun on kylmä mutta se ei mikään flunssa silloin ole. Sittenhän talvella joka kerta kun olen ulkona minulla on nuha! Luulisi, että suomalaisina tuon tietäisitte.
      Hyvä neuvo varmaan on nuolla kipeän kanssa, mutta kuka on niin typerä että haluaa kuumeen vapaaehtoisesti.

    • pimppa

      napakka luunappi pimppiin se tekee

      • Öhömmm

        Tuota ÖhÖmM no tuota en ihan aio kokeilla kokeile sie ite vaa jos huvittaa:D


      • Anonyymi

        Ei ole pimppiä eikä tuo toiminut kullillakaan tuntui mukavalle


      • Anonyymi

        Ei toimi❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️


    • iltsu4

      No ei kannata mielestäni istua hangessa koska siitä saa pissataudin mutta hikitreenit oli hyvä idea :)

      • sairastaja

        samoin hikitreenii vaa oon ite kyllä saanu tosi pahan yskän nuhan ja kuumeen siitä että olin pihalla vähis vaatteissa


    • Anonyymi

      On kesä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe