Tämä on oikeasti ihan tyhmää, mutta minun pitäisi saada kuume perjantaiksi.
Olen nukkunut ikkuna auki, ollut vähissä vaatteissa ulkona jne.
Tupakanpurujen syöminen kuvottaa minua enkä halua edes kokeilla.
Olin lauantaina baarissa ja juoksin pikkumekossa ulkona pakkasessa varmaan 2km ja tässä edelleen terveenä ollaan.
Olisiko mitään konsteja kuinka saada kuume? Viime viikolla sain vähän kurkkukipua ja päänsärkyä mutta se meni ohi. 
Neuvojaa!
Miten saada kuume?
11
3311
Vastaukset
- dtukikkuna aivan seljällään ja mee alasti nukkumaan. toinen takuu varma keino on kasta sukat kylmään veteen ulos hiki treenii ja jää välillä seisomaan niin et tulee kylmä. ja turha syyttää mua jos saat keuhkokuumeen! toisaalta saat kiittää luojaa et oot terve. - miepävaaMene ulos mahollisimman vähissä vaatteissa ja istu puol tuntia lumihangessa. :) 

- AinomgMinä sain kun menin kotoani kouluun.Kävelin pellon ohitse kun olin kävellen.Mulla oli kaksi toppia päällekkäin,leggarit ja tuulipuvun pöksyt silloi oli kylmä ja sain sen sitte jotenkin mutta se ei ollut mukavaa torstaina sain ja sit eilen illalla rupesin paranemaan kun olin koneella :D 
- Missä viisaatAikuiset ihmiset huhhuh, ei tautia saa olemalla kylmässä ilmassa. Flunssa saadaan ilmassa olevista bakteereista, eikä siitä että olisi kylmä!! Nenä ehkä vuotaa kun on kylmä mutta se ei mikään flunssa silloin ole. Sittenhän talvella joka kerta kun olen ulkona minulla on nuha! Luulisi, että suomalaisina tuon tietäisitte. 
 Hyvä neuvo varmaan on nuolla kipeän kanssa, mutta kuka on niin typerä että haluaa kuumeen vapaaehtoisesti.
- pimppanapakka luunappi pimppiin se tekee - ÖhömmmTuota ÖhÖmM no tuota en ihan aio kokeilla kokeile sie ite vaa jos huvittaa:D 
- AnonyymiEi ole pimppiä eikä tuo toiminut kullillakaan tuntui mukavalle 
- AnonyymiEi toimi❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️ 

- iltsu4No ei kannata mielestäni istua hangessa koska siitä saa pissataudin mutta hikitreenit oli hyvä idea :) - sairastajasamoin hikitreenii vaa oon ite kyllä saanu tosi pahan yskän nuhan ja kuumeen siitä että olin pihalla vähis vaatteissa 

- AnonyymiOn kesä 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424955
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183666
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302640
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161743
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161586
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011458
- 1521331