Olisi kiva listata tähän kaikkien tuntemienne rapujen ja itsenne, jos rapuja olette, ammatit. Tai ainakin ammattihaaveet ja opiskelualat.
Itse olen insinööri. Onkohan epätavallista ravulle?
Rapujen ammatit
29
4644
Vastaukset
- tutti
Tässä tuntemani ravut...
Aurinko rapu, nouseva rapu TARJOILIJA
Aurinko rapu, nouseva neitsyt TOIMISTOTYÖNTEKIJÄ
Aurinko rapu TAKSIKUSKI
Aurinko rapu TARJOILIJA
Aurinko rapu LENTOEMÄNTÄ
Aurinko rapu KOTIÄITI
Aurinko rapu TOIMISTOTYÖNTEKIJÄ
Aurinko rapu MIKROTUKIHENKILÖ
Aurinko rapu RAKENNUSMIES
Nouseva rapu TOIMISTOTYÖNTEKIJÄ
Nouseva rapu VANHUSHOITAJA- klklksda
lol eiks toi kuulosta vähän kaksosilta
- Maxima
...ja olen insinööri :o)
- ukkeli
Täällä yks inssirapu myös :)
Eli ei näytä olevan epätavallista...- Rapsakka
no mä oon vartija ja mieheni myös. sisko taas on hevostenhoitaja/valmentaja.
- Rapunainen
luontaisterapeutti
- raputyttö
Olen siivooja ja yksi kollega ainakin on rapu myös.
- Jens
Inssi olen minäkin :)
- Incognito
minäkin.
- Ansku82
Sukulaiseni on Rapu ja sairaanhoitaja ja on ollut myös perhepäivähoitaja. Varmaan aika tyypillinen Rapu :)
- XxXxX
Opiskelin aikaisemmin merkonomiksi. ei ollut mun alaa. nyt kampaajana olen.
- Juulia
ravut on sitten aika käytännönläheisiä puurtajia!
- ...eräs...
Niin, mä oon rapu ja opiskelen eläintieteilijäks... että siitä lähetään... :D
- ariel
olen merkonomi, mutta haluan sosiaalialalle..
- Pömppis
ravintolakokki :) ja kollega myös!
- naapurin akka
Sairaala-apulainen elikkä siivooja.
- satu
tuntemieni rapujen ammatteja: koulutussuunnittelija, merkonomi/asiakaspäällikkö,
kukkakauppias,
myyntiedustaja,
yrittäjä/kauppias,
maanviljelijä/kouluttaja,
tässähän näitä eri aloja oli.- Ansku82
Kumma kun ei hoito-aloja mainittu. Itse tunnen kaksikin sairaanhoitaja/lähihoitaja-Rapua.
- vaa'an tytär
Diplomaatti, ruokapalvelutyöntekijä (yo), Kelan etuisuuskäsittelijä (merkonomi), valtiotieteiden opiskelija... ja itse opiskelen restonomiksi.
- Sani
Sairaanhoitaja mut halajan kosmetologi alalle
- Cancer-63
Ravitsemistyöntekijä..myös sivu toimena kosmetiikka alalla piiripäälikkönä..
- nuoriso-ohjaaja
Cancer-63 kirjoitti:
Ravitsemistyöntekijä..myös sivu toimena kosmetiikka alalla piiripäälikkönä..
Meikä on nuoriso-ohjaaja, mutta tällä hetkellä enemmän kiinnostaisi esim.kukkakauppias tai sisustussuunnittelija.
- tuulikki
olen kodinhoitaja ,mutta kaupallinen ala oli ammatinvalinnanohjaajan testien mukaan minun alani
- Kippari-Kalle
Terveisiä Itämereltä!
- Insinöörskä
No, minä olen insinöörin vaimo ja itse tietoliikenneasiantuntija....
- rapu-M
en tiedä onko tavallista vai epätavallista mutta sairaanhoitaja on tuleva ammattini ja olen rapu
- RapuNainen
Farmanomi/lääketeknikko.
- Olen
Terveydenhoitaja
- täällä näin
eläinlääkäri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1393830Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville613455Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122814Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152394- 1722053
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa311476Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka361405- 541222
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161013Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110993