rahan meno :/

nomoney

paljon teillä menee rahaa tähän touhuun esim viikon aikana? itselläni saattaa mennä reilusti yli 200euroakin viikossa.ahdistaa ja masentaa jo ahmiminen itsessäänkin ja siihen vielä se että kaikki rahat menee.hyvä että laskut varaa maksaa.todella huono omatunto ja ahdistavaa.....

10

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 166

      itse ahmin lähinnä pastaa ja makaroonia koska se on mielestäni helpointa oksentaa pois. Eli ei paljon mitään oikeastaan, kun iso pussillinen makaroonia maksaa vain 25/50senttiä.. :S

    • hiphuhj

      PALJON !! ahdistaa niin helvetisti kun pää pöntössä käy miettimään mitä kivaa näihinkin menneillä rahoilla ois saannu ..
      10-20e per kauppa reissu ja tää melkee vähintää 5 kertaa viikossa :/

    • totally lost

      hienoo teille, et menee 200e/vk, mulla meni toissapäivänä 200e/pv.
      Se on se yks ahmimispäivä vähintään 50e, jos ei osta mitään kovin kallista.

      että kyllä sellane ranteet auki -fiilis tuppailee täs ain välil oleen, ku opiskelijan budjetillahan näin toki eletään..

      • noniinhänse

        Samoilla rahasummilla mennään, mitä totally lost kirjoitti...

        Nähtäväksi jää, ehtiikö tässä kuolla ennen kuin opiskelulle säästetyn tilin olen tyhjäksi asti ehtinyt ahmia.


      • lalllalaa
        noniinhänse kirjoitti:

        Samoilla rahasummilla mennään, mitä totally lost kirjoitti...

        Nähtäväksi jää, ehtiikö tässä kuolla ennen kuin opiskelulle säästetyn tilin olen tyhjäksi asti ehtinyt ahmia.

        loppu kuukaudesta onkin sitten omalla tavallaan helpottavaa kun ei enää rahaa jäljellä yhtään...sitten ei tule ahmittua! Vaikka kyllä aina välillä kaikki kodin kuiva muonat kelpaa paremman puutteessa! Sokeria pussista vettä ja vaniliinisokrua perunajauhoja...----> jonkin sortin vanukasta. Kyllä hätä tilanteessa keinoja on. Mutta yleisesti ottaen loppukuu sujuu paremmin!


    • sairas--

      Noin 20€ per kauppareissu. Pahimpina kausina 6 krt viikossa. Eli kuukaudessa n. 500€ ...

    • Lihava

      IHAN HULLUJA ootte.

    • Buli-ukko

      sain 18 vuotis lahjaksi 6 tonnia äidiltä. tarkotus siis käyttää sitten kun muutan himasta vuokraan yms. Arvatkaa kuka on ostanu niillä ruokaa? 500 jälel koko potista, vuoden verran oon ehtiny olla 18, jopa alle...
      Varmaan ylpeitä noi mun vanhemmat..

    • Kaleke

      Mutta siitä voi parantua. Tunnen henkilöitä.

    • mira7

      Kyllä sitä joku ainakin satanen viikossa menee. Pahimpina kausina pari vuotta sitten meni tuplaten. Kyllä sitä silloin tuli itseään myytyä, jotta saisi rahaa ruokaa, jotta voi oksentaa. Kyllä se ihminen voi välillä olla tyhmä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1972
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      96
      1376
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      478
      1073
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      48
      947
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe