rahan meno :/

nomoney

paljon teillä menee rahaa tähän touhuun esim viikon aikana? itselläni saattaa mennä reilusti yli 200euroakin viikossa.ahdistaa ja masentaa jo ahmiminen itsessäänkin ja siihen vielä se että kaikki rahat menee.hyvä että laskut varaa maksaa.todella huono omatunto ja ahdistavaa.....

10

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 166

itse ahmin lähinnä pastaa ja makaroonia koska se on mielestäni helpointa oksentaa pois. Eli ei paljon mitään oikeastaan, kun iso pussillinen makaroonia maksaa vain 25/50senttiä.. :S

• hiphuhj

PALJON !! ahdistaa niin helvetisti kun pää pöntössä käy miettimään mitä kivaa näihinkin menneillä rahoilla ois saannu ..
      10-20e per kauppa reissu ja tää melkee vähintää 5 kertaa viikossa :/

• totally lost

hienoo teille, et menee 200e/vk, mulla meni toissapäivänä 200e/pv.
      Se on se yks ahmimispäivä vähintään 50e, jos ei osta mitään kovin kallista.

että kyllä sellane ranteet auki -fiilis tuppailee täs ain välil oleen, ku opiskelijan budjetillahan näin toki eletään..

• noniinhänse

Samoilla rahasummilla mennään, mitä totally lost kirjoitti...

Nähtäväksi jää, ehtiikö tässä kuolla ennen kuin opiskelulle säästetyn tilin olen tyhjäksi asti ehtinyt ahmia.

• lalllalaa
        noniinhänse kirjoitti:

Samoilla rahasummilla mennään, mitä totally lost kirjoitti...

Nähtäväksi jää, ehtiikö tässä kuolla ennen kuin opiskelulle säästetyn tilin olen tyhjäksi asti ehtinyt ahmia.

loppu kuukaudesta onkin sitten omalla tavallaan helpottavaa kun ei enää rahaa jäljellä yhtään...sitten ei tule ahmittua! Vaikka kyllä aina välillä kaikki kodin kuiva muonat kelpaa paremman puutteessa! Sokeria pussista vettä ja vaniliinisokrua perunajauhoja...----> jonkin sortin vanukasta. Kyllä hätä tilanteessa keinoja on. Mutta yleisesti ottaen loppukuu sujuu paremmin!

• sairas--

Noin 20€ per kauppareissu. Pahimpina kausina 6 krt viikossa. Eli kuukaudessa n. 500€ ...

• Lihava

IHAN HULLUJA ootte.

• Buli-ukko

sain 18 vuotis lahjaksi 6 tonnia äidiltä. tarkotus siis käyttää sitten kun muutan himasta vuokraan yms. Arvatkaa kuka on ostanu niillä ruokaa? 500 jälel koko potista, vuoden verran oon ehtiny olla 18, jopa alle...
      Varmaan ylpeitä noi mun vanhemmat..

• Kaleke

Mutta siitä voi parantua. Tunnen henkilöitä.

• mira7

Kyllä sitä joku ainakin satanen viikossa menee. Pahimpina kausina pari vuotta sitten meni tuplaten. Kyllä sitä silloin tuli itseään myytyä, jotta saisi rahaa ruokaa, jotta voi oksentaa. Kyllä se ihminen voi välillä olla tyhmä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1058
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      972
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    Aihe