mun äiti on paras. hän on aina osannut lohduttaa mua, kun oon ollut surullinen tai tarvinnut tukea. äiti ei tarvitse lahjoja. paras lahja on se, että on läsnä. itse lähden Ranskaan, enkä saa olla halaamassa äitiä sunnuntaiaamuna. :( olkaa onnellisia äideistä ja isistä!!
Vastaukset 1
- tiitu
Oma äitini on ollut aina huolehtiva ja rakas. Joskus oli kuitenkin aika, jolloin en voinut kirjotta korttiin " olet maailman paras äiti " jotta hän ei olisi pahottanut mieltään. Lapsikin ymmärtää syyllisyyden... Nykyisin olen onnellin jokaisesta yhdessä vietetystä hetkestä. Olet minulle rakas. Olet MAAILMAN PARAS ÄITI!!!. itkettää, ettet näe tätä, sillä sinä teit MINUT...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361912
- 41570
- 25480
- 37425
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne54411Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393- 53385
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6377- 32371
- 39358