Uusi kappale on nyt kuunneltavissa:
http://breakingnews.michaeljackson.com/ROW/
Mitäs mieltä olette laulaako Michael Jackson todellakin tuossa? Kyllä minun mielestäni, mutta ääntä on muokattu aika roimasti.
Uusi kappale! Breaking News!
15
747
Vastaukset
- yftysdssyuuk
EIKÖHÄN tuo MICHAEL ollut,musiikkipohjasta ei voi erehtyä ja pitänee muistaa ettei nyt niinkään nuori enää ollut.....
- jeps..
Onko aito vai ei? MJ:n uusimmat kappaleet kuulostivat kaikki tuolta samalta.
Mutta kyllähän ne toki osaa rahastaa.- hsshhshetetetetetsgs
aavistuksen liika poikabändimäinen mut ihan ok ja kivahan tota ähinää on taas kuulla uuden biisin muodossa
###japuol (: - DSDSDSDSDSDSDSDS
hsshhshetetetetetsgs kirjoitti:
aavistuksen liika poikabändimäinen mut ihan ok ja kivahan tota ähinää on taas kuulla uuden biisin muodossa
###japuol (:TABLOID JUNKIE-YOU ROCK MY WORLD-PRIVACY(ESIM)
- ikuinen fani
Ei kuulosta Michaelilta ei.
- kylseseon
osta kuullokkeet.
- ds sucks yyyyyyyyy
kylseseon kirjoitti:
osta kuullokkeet.
biisin alku kuulostaa aavistuksen imitaatiolta mut myöhemmin homma muuttuu...tämä on mitä ilmeisemmin MJn tilitystä rosiksesta silloin 2003-2005,biisihän on vuodelta 2007..kuunnelkaahan myös weve had enough..biisi on sodasta kertova mut tuotannon tuntijana aika paljon MJn omaa tilitysä...
- mjfanfrom1983
ds sucks yyyyyyyyy kirjoitti:
biisin alku kuulostaa aavistuksen imitaatiolta mut myöhemmin homma muuttuu...tämä on mitä ilmeisemmin MJn tilitystä rosiksesta silloin 2003-2005,biisihän on vuodelta 2007..kuunnelkaahan myös weve had enough..biisi on sodasta kertova mut tuotannon tuntijana aika paljon MJn omaa tilitysä...
ai että kun nautin ideasta et diamond ja dom.äs sneddoni istuu iltaa kimpassa ja kuuntelee tätä..##ttuun koko remmi....
- Vain hivenen MJ:tä
ja pieni mitätön kohta olivat MJ:tä, jotka jostain otettu malliksi muuten muiden imitoimaan ja täydentämään kappaleeseen.
Hyvä biisi muuten.- FanOfGlory
Älä ole noin varma. Ehkäpäs koko kappale on Michaelia tai sitten ei - teknologialla pystyy ihmeisiin.
Ei kukaan meistä faneista pysty 100% absoluuttisesti sanomaan, että mikä on Michaelin laulamaa ja mikä ei.
- mahmah
Aika muokattu tosiaan. Michaelin sisko Latoya ja lapset eivät usko nauhan aitouteen ja luulen et läheiset kuitenki tuntee Michaelin parhaiten.
- totuussssssss
http://www.youtube.com/watch?v=rVDANc0fyX0 siinä acapella versio,josta erottuu selvästi ettei ole michael, lukuunottamatta joitakin pieniä kohtia. kuulostaa paljon jason malachilta. esim. vibraatot liian pitkiä.
- FanOfGlory
Itseasiassa Michael Jackson on käyttänyt pitkiä vibraatioita, aivan kuin Breaking Newsissä.
- rr
FanOfGlory kirjoitti:
Itseasiassa Michael Jackson on käyttänyt pitkiä vibraatioita, aivan kuin Breaking Newsissä.
Mulla on koneella ja puhelimessa ns, alkuperäinen versio, joka on ollut minulla jo ainakin vuoden, eli, tuota on muokattu sen jälkeen koska se joka minulla on koneella, on paljon aidompi, ja todellisen MJ;n kuuloinen. :)
- fanipohjalta83783838
rr kirjoitti:
Mulla on koneella ja puhelimessa ns, alkuperäinen versio, joka on ollut minulla jo ainakin vuoden, eli, tuota on muokattu sen jälkeen koska se joka minulla on koneella, on paljon aidompi, ja todellisen MJ;n kuuloinen. :)
Sovitaan nyt niin oikee porukalla et se ei laula uusilla biiseillä eikä koskaan laulanut millään aiemmallakaan levyllä,Prince on suuri nero,Latoya pirun läheinen sisko,surkee tanssija oli ja täysin lahjaton biisinikkari eikä muuttanut mitään koskaan ollenkaan ja törsäs rahansaki vain kimalteeseen niinku esim.muut jenkkipaskat,leikkeli nenäänsä niin kauan et se tipahti,klasari ja pop sopii vertailtavaksi keskenään ym.musatyylit ja sokerina ja pisteenä iiiiiin päälle oli vielä vaarallinen lasten viettelijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922185Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant679383Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.277397Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656240SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1795856Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215590Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot314887HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.884521Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm894291"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153770