KELA KEITTÄÄ!

Juuri kun on vähän mukavampi tunnelma, postista tulee joku raukkamainen päätös, josta joutuu valittamaan eteenpäin.

Niin paljon keittää, että pistin pikapalautetta jo tuonne:

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/290808141933AK

Kohdan "Moite" ruksasin ja annoin palaa poikani puolesta!

Perään on rustattava vielä virallinenkin valitus, joka ottaa jo etukäteen päähän. Periksi en vaan anna. Valitan jokaikisestä väärästä päätöksestä, vaikka se viekin aikaa ja harmittaa.

8

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mites teillä?

      - Keittääkö Kela teillä niin kuin meillä ;)

    • Niin paljon keitti, että laitoin palautetta vielä lisää.

      Loppukaneettini oli:

      Kela on idioottien konttori, jossa on erityisen hauskaa kiusata heikoimpia :(

      - Vaan sillepä eivät voi Kelassa mitään, että todisteet on kaikesta ja eteenpäin voi valittaa. Loputtomiin ei voi yksittäinen virkailija kiusata.

      • "Loputtomiin ei voi yksittäinen virkailija kiusata."

        - Tätä en ole kertonut. Juttelin kerran laivalla miehen kanssa, jonka työkyvyttömyyseläkehakemus ei edennyt Kelassa. Aina sama virkailija tyssäsi hakemuksen.

        Aikansa katsottuaan mies palkkasi lakimiehen.

        Ilmeni, että kyseinen virkailija oli vetänyt suoralta kädeltä henkselit kaikkiin miehen hakemuksiin.

        Vasta lakimiehen avulla mies oli saanut itselleen kuuluvan eläkkeen.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Loputtomiin ei voi yksittäinen virkailija kiusata."

        - Tätä en ole kertonut. Juttelin kerran laivalla miehen kanssa, jonka työkyvyttömyyseläkehakemus ei edennyt Kelassa. Aina sama virkailija tyssäsi hakemuksen.

        Aikansa katsottuaan mies palkkasi lakimiehen.

        Ilmeni, että kyseinen virkailija oli vetänyt suoralta kädeltä henkselit kaikkiin miehen hakemuksiin.

        Vasta lakimiehen avulla mies oli saanut itselleen kuuluvan eläkkeen.

        Edellinen tapahtui pari vuotta sitten.

        - Että näin Kelassa.


    • Purin vaan kiukkuni, mutta valittaminen jäi.

      Jaksaisko huomenna. Valitusaikaa ei ole enää kauan.

      Epämiellyttäviä kirjoitushommia :(

      • "Jaksaisko huomenna. Valitusaikaa ei ole enää kauan."

        - Pah, vasta äsken sain valituksen lähtemään. Rustaamiseen meni useampi tunti kuin viime yönä nukuin (kahdesta neljään).

        Saipa päätöksen tehnyt virkailijakin kuulla kunniansa. Väsyneenä ja kiukkuisena kirjoitin.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Jaksaisko huomenna. Valitusaikaa ei ole enää kauan."

        - Pah, vasta äsken sain valituksen lähtemään. Rustaamiseen meni useampi tunti kuin viime yönä nukuin (kahdesta neljään).

        Saipa päätöksen tehnyt virkailijakin kuulla kunniansa. Väsyneenä ja kiukkuisena kirjoitin.

        "Pah, vasta äsken sain valituksen lähtemään."

        Hyvän sään aikana, sillä posti kuskasi lisää valitettavaa - ja meikähän valittaa loppuun asti, jos aihetta on!


      • Laitoin tuon vain väliaikaisesti tuohon.

        Paras kohta siinä on mielestäni tämä:

        Älä puhu H. paskaa: "Valituskirjelmässä ei ole esitetty sellaista uutta selvitystä, jonka perusteella päätöstä tulisi muuttaa."

        - Kelan lätinä ei voi enempää ottaa nuppiin :(


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe