ajan henki on..

..vallankumous

http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=12324

Jokaisessa ajassa on omat kommervinkkinsa.
Mutta on erittäin hyvä että nyt käydään voimakasta keskustelua,jokainen joutuu miettimään omaa suhdettaan uskoon. Olikin pitkä aika,jolloin asioita pidettiin itsestäänselvyytenä (ainakin minä näin tein)
Eli kaikella on tarkoituksensa.

Jokaisen pitäis ottaa Raamattu käteen ja lukea sitä. Avoimin mielin. Uskon että Jumala on kirjoituttanut sinne ohjeet elämään. On kovin helppoa tuomita, mutta meidän ei todellakaan tarvitse sitä tehdä, kaikki asiat on Jumala viisaudessaan ratkonut.
Lukekaa, pohtikaa, keskustelkaa, kritisoikaa. Annetaan toisillemme anteeksi.

2

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkkää kristillistä propagandaa, valheita joiden tarkoitus on tukea kristillistä agendaa.

• Kiitos, katsoin hieman sitä... ohjelmassa halutaan esittää asia niin, että homot yrittävät horjuttaa perinteistä kristillistä avioliittoa. Sehän ei ole totta. En ole kuullut kenenkään puhuneen siihen malliin, että avioliitot joutaisivat jo romukoppaan. Toisekseen, haastateltava piti pahana ja propandamaisena sitä, että hänen tutkimuksensa mukaan homoyhdistyksillä on selvä suunnitelma, miten saisivat äänensä ja asiansa nyt paremmin esille.

Se on varmaan totta, sillä liian kauan homoja on potkittu päähän, halveksittu, lyöty Raamatulla päähän, ei ole haluttu ymmärtää, että homoillakin on tunteet, ja halu olla ja elää jonkun kanssa ja rakastaa. Jotain on jo aika tehdä. Minusta on oikein, että juuri nyt yhteiskunta, ihmiset ja kirkko ovat alkaneet ajatella, että ihmisoikeudet ja rakkaus kuuluvat kaikille. Vallankumous tässä asiassa on paikallaan. En halua enää kokea syrjintää enkä syyttelyä. Mutta oon jo 53 v, tämän palstan perusteella ei varmaan mun elinaikana tasa-arvo vielä toteudu. Mutta Raamattu ei ole vieläkään kieltänyt homosuhteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7199
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5015
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4422
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3513
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2321
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      309
      1836
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1736
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe