galluppi

pelimiekö

kysymys 1: kuinka pahasti pelaamisesi vaikuttaa puolisoon/tyttöystävään? 2: tuhoaako liian pieni pelikassa talouttasi ,kun joudut palkkapussista siirtämään pelirahaa? 3: nukutko jatkuvasti liian vähän pokerin takia? 4:uskotko ihan oikeasti että sinusta tulee voittava pelaaja?5:kauanko olet pelaillut aktiivisesti ? minun vastaus: 1 :vaikuttaa ja pahasti,koko ajan riitaa pelaamisestani! 2:tuhoaa 3:kyllä 4:en usko että mitään ammattilaista,mutta joskus vielä voitan jonkun isomman turnauksen/turnauksia tai mistä tietää..5:2v

6

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PLoo

      1: kuinka pahasti pelaamisesi vaikuttaa puolisoon/tyttöystävään?
      -Ei pokerinpelaajilla ole aikaa vakituisiin suhteisiin.

      2: tuhoaako liian pieni pelikassa talouttasi ,kun joudut palkkapussista siirtämään pelirahaa?
      -Ei. Pelaan oikeastaan yltiöturvallisella pelikassalla.

      3: nukutko jatkuvasti liian vähän pokerin takia?
      -En.

      4:uskotko ihan oikeasti että sinusta tulee voittava pelaaja?
      -Pidän itseäni voittavana jo nyt, mutta aina voi ja pitääkin pystyä parempaan.

      5:kauanko olet pelaillut aktiivisesti ?
      -Viitisen vuotta.

      • gggggggggggggggggggg

        Jos pokeri jonkun mielestä on taitopeli, ni vois kannataa miettiä lotosta samaa! Näillä palstoilla puhutaan ohivedoista loputtomiin, mut kun se nyt vaan on säkästä kii, mitä siihen pöytään tulee. Ja kaikki urpot jokka on voitolla, toistaseks, putoo takas aika nopeesti. Joo, oon pelannu, ja aika vahva mielipide kusetuksesta vallalla..


      • gggggggggggggggggggg kirjoitti:

        Jos pokeri jonkun mielestä on taitopeli, ni vois kannataa miettiä lotosta samaa! Näillä palstoilla puhutaan ohivedoista loputtomiin, mut kun se nyt vaan on säkästä kii, mitä siihen pöytään tulee. Ja kaikki urpot jokka on voitolla, toistaseks, putoo takas aika nopeesti. Joo, oon pelannu, ja aika vahva mielipide kusetuksesta vallalla..

        Lottoa voi pelata oikein tai väärin. Väärin pelaamalla lotto on aivan helvetin epäkannattavaa, oikein pelaamalla marginaalisesti vähemmän. Voit sitten ihan itse miettiä, mihin tämä perustuu (kyllä, se perustuu ihan faktaan).

        Pokeri taas on taitopeli siinä missä vaikkapa sulkapallokin. Kummassakin on tuurielementti mukana, mutta parempi pelaaja voittaa useammin kuin huonompi.


    • > 1: kuinka pahasti pelaamisesi vaikuttaa puolisoon/tyttöystävään?
      Aika vähän. Ei tähän harrastukseen kuitenkaan kulu kuin muutama tunti viikossa (ehkä 3-5 keskimäärin)

      > 2: tuhoaako liian pieni pelikassa talouttasi ,kun joudut palkkapussista siirtämään pelirahaa?
      Ei. Pelikassani on tällä hetkellä noin pelaamani 50 turnauksen sisäänoston kokoinen. Riittää hyvin. Ja palkasta jää nyt kuitenkin sen verran yli, ettei ihan heti talous tuhoutuisi, vaikka joutuisi lataamaan lisää... :)

      > 3: nukutko jatkuvasti liian vähän pokerin takia?
      En, ihan muista syistä. ;)

      > 4:uskotko ihan oikeasti että sinusta tulee voittava pelaaja?
      Voi tullakin, jos opin olemaan pelaamatta kännissä. Suomeksi: olen selvin päin juuri ja juuri voittava pelaaja.

      > 5:kauanko olet pelaillut aktiivisesti ?
      Mitä tuo nyt tarkoittaa? Minä pelaan aina pelatessani aktiivisesti, koska passiivinen pelityyli on perseestä.

    • lollerzzz

      1: kuinka pahasti pelaamisesi vaikuttaa puolisoon/tyttöystävään?
      - Poikamiehiä ollaan, joten ei vaikuta yhtään.

      2: tuhoaako liian pieni pelikassa talouttasi ,kun joudut palkkapussista siirtämään pelirahaa?
      - Pelakassa kohentaa talouttani ajoittain.

      3: nukutko jatkuvasti liian vähän pokerin takia?
      - Kyllä.

      4:uskotko ihan oikeasti että sinusta tulee voittava pelaaja?
      - On tätä jo muutama vuosi voittavasti painettu.

      5:kauanko olet pelaillut aktiivisesti ?
      - Muutaman vuoden.

    • Harrastelija_

      1. Teen 3-vuorotyötä, joten aikaa pelaamiseen on. Pelaan tälläkin hetkellä ja puoliso on töissä. Ei siis häiritse.
      2. Kassanhallinta on kaiken A ja O. En siis joudu siirtämään euroakaan, vaan olen plussalla liki 3 tuhatta. Pelaan matalilla tasoilla.
      3. En todellakaan. Heräsin tänään kymmeneltä reilun kymmenen tunnin unien jälkeen.
      4. Olen jo.
      5. 4 vuotta

      Pokeri on minun insinööri-luonteelleni sopiva harrastus: saan laskea todennäköisyyksiä, soveltaa strategioita ja opin uutta. Muutaman dollarin turnaus on erittäin mukavaa ajanvietettä ja hyvin pelattu turnaus antaa hyvän mielen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe