Insightiä hankkimassa

Mimmoinen auto on hybridi-Insight? Kertokaas kokemuksia.

9

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30.000km.

      Olen ajellut ko.autollla 30.000km. Ostin sen uteliaisuuttani ja siksi, että uusi tekniikka kiinnostaa. Hyvät kokemukset jo useasta Hondasta myös tukivat päätöksen tekoa. Ei ole tarvinnut katua kauppoja. Insight on todella luotettava ja minulle hyvin sopiva auto. Ajamisen helppous ja vaivattomuus on parasta, kun ei tarvitse kun kaasua painaa. Mikään räväkkä kulkija se ei ole. Niitä varten on muut mallit, mutta hyvin ja ennenkaikkea taloudellista autoilua sillä on. Varustetso on hyvä ja auto on hyvin turvallinen, ainakin testien mukaan. Itse hybridi tekniikka ei vaadi mitään ylimääräistä ja akkujen kestosta ei tarvitse huolta kantaa. Akut ovat aivan toiset kuin perinteinen akku. Tekniikka on varmaa ja japanilainen kun tekee auton, niin se myös toimii,-aina.
      Tämä on ylistyslaulu, mutta olen autooni hyvin tyytyväinen ja varmasti myös seuraava autoni on hybridimalli. En voisi kuvitella ostavani tavallista bensiini tai diesel autoa. Hybridi on tätä ja huomispäivää kirjoittakoon hybriditekniikkaa tuntemattomat mitä vain. Niin, ja se kulutus on ollut mielestäni hyvin pieni, 4.2-4.7, koko 30.000km matkalta. Tuo kulutus edellyttää ennakoivaa ajotapaa, eli ihan normaalia autolla ajoa. Käy kokeilemaassa autoa ja jos tuntuu sopivan niin siitä vaan kaupat.

      • jazzillaan Hondaan

        Ollaan vuoden päivät ajeltu Jazzillla ja tarkoitus vaihtaa hybridiin uuden mallin tultua markkinoille.Kulutus ollut mukavan pientä keskim,alle 5,5l/100km.Ajotietokone näyttää 5,3 viim 9000km keskiulutukseksi.Koeajoin myös insightin ja tykkäsin ajamisen vaivattomuudesta.Tulevassa hybridi jatsissahan on sama tekniikka joten luotettavuutta kyllä löytyy.


      • jazzillaan Hondaan kirjoitti:

        Ollaan vuoden päivät ajeltu Jazzillla ja tarkoitus vaihtaa hybridiin uuden mallin tultua markkinoille.Kulutus ollut mukavan pientä keskim,alle 5,5l/100km.Ajotietokone näyttää 5,3 viim 9000km keskiulutukseksi.Koeajoin myös insightin ja tykkäsin ajamisen vaivattomuudesta.Tulevassa hybridi jatsissahan on sama tekniikka joten luotettavuutta kyllä löytyy.

        Kyllä mä mieluumin ton Insightin ostasin, koska se on isompi kosla.


      • henry-kokko kirjoitti:

        Kyllä mä mieluumin ton Insightin ostasin, koska se on isompi kosla.

        Kaimani Henry Fordin tuotteet eivät ole kovin huonoja.


      • olli orava

        Peritäänkö Insightistä käyttövoimaveroa?Toyota Prius PHV käyttövoimavero (joku kutsuu tätä veroa dieselveroksi) on iso.Luin että pitää ladata satoja kertoja vuoden aikana jotta vero kuoleentuu.


      • olli orava kirjoitti:

        Peritäänkö Insightistä käyttövoimaveroa?Toyota Prius PHV käyttövoimavero (joku kutsuu tätä veroa dieselveroksi) on iso.Luin että pitää ladata satoja kertoja vuoden aikana jotta vero kuoleentuu.

        En mä ny mistään sähköhopasta puhu, vaan hybridi-autosta. Siihen tankataan penssaa ja auto imee sitä vaan vähäsen. En nyt osaa ulkoota sitä litaniaa hybridin sielunelämästä, mutta ei kai siinä mitään veroja. ole.


      • 30.000km
        olli orava kirjoitti:

        Peritäänkö Insightistä käyttövoimaveroa?Toyota Prius PHV käyttövoimavero (joku kutsuu tätä veroa dieselveroksi) on iso.Luin että pitää ladata satoja kertoja vuoden aikana jotta vero kuoleentuu.

        Ko. autosta ei mene käyttövoimaveroa (dieselvero), joten jo sillä veron summalla ajelee 6000-6500 km/ vuosi.


      • Kiinnostaa tietää

        Mites se pienikone huutaa ja kuluttaa kun vauhtia on 100km/h tai enemmän?


      • ei vaan oo
        henry-kokko kirjoitti:

        Kyllä mä mieluumin ton Insightin ostasin, koska se on isompi kosla.

        No ei se kyllä itse asiassa ole, ainakaan monikäyttöisyyden ja kontin tilojen puolesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      937
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      58
      721
    Aihe