miten saa hd leffoihin subit

millä ohjelmalla saa tekstitykset hd katson leffat ps3sella pitäs saada tekstit kiinni leffoihin
4471
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Kyllä siinä ps3:ssa on subtitle-valinta kuten kaikissa bd/dvd-soittimissa.

Äänestä

voi polttaa kiinni esim. Avidemuxilla, kohdassa filters ja sieltä subtitle etc.

Äänestä
  • en osaa käyttää tota avidemuxia, (en usko että toimii tollakaan) --> voin olla väärässäikin, ei ainakaan aviaddsubs ohjelmalla toiminu ku sano vaan että ei löydy avi tiedostoo ku hd leffat ainakin mulla on mpeg 4 ja mt2s tiedostoja

Äänestä

• sam999 kirjoitti:

en osaa käyttää tota avidemuxia, (en usko että toimii tollakaan) --> voin olla väärässäikin, ei ainakaan aviaddsubs ohjelmalla toiminu ku sano vaan että ei löydy avi tiedostoo ku hd leffat ainakin mulla on mpeg 4 ja mt2s tiedostoja

osaa liittää tekstejä leffoihin, siis polttaa ne tekstit kiinni. Itse olen polttanut jonkun testipätkän verran ja tuun tulevaisuudessa polttamaan enemmänkin kunhan aikaa jostain löytyis. Ehkä ongelmasi on juuri tuo mt2s-tiedostomuoto jota monet softat ei ymmärrä. Mpeg4-pakkausta kyllä sitten tukee monikin softa, mm. Avidemux (tukee itseasiassa sekä uudempaa Mpeg4 part 10 elikkä H264 pakkausta, koodekiksi valitaan silloin x264, että myös vanhempaa Mpeg4 part 2 elikkä Xvid/DivX-koodekilla pakattua).

Äänestä

Kommentoi aloitusta

sam999 kirjoitti:

millä ohjelmalla saa tekstitykset hd katson leffat ps3sella pitäs saada tekstit kiinni leffoihin

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu