Ruosteongelma leviää

hys hys...

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=3098.30

Taitaa volkkarin ruosteenesto perustua hyssyttelyyn nykyään, kun edellinen aloitus uuden Polon ruostumisesta hävisi nopsaan. Näitä konepellin ruostumisia alkaa näemmä tippumaan yhä enemmän, eli jokaisen uuden Polon ostaneen kannattaa tosiaan tarkistaa se konepellin takareuna.

Jos ruostetta löytyy, niin kyseessä ei todellakaan ole yksittäisongelma, jos tarjoavat sitä huollossa selitykseksi.

22

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

      Aloittamani viestiketju, joka koski uuden Polon ruosteongelmaa on näemmä poistettu. Miksi? Tämä ei siis olekaan vapaa keskustelupalsta? Tekstissäni oli vain faktaa linkin kera (vagarenassa linkki saksalaiselle sivustolle, jossa kuva aiheesta).

      Tämä osoittaa hyvin, kuinka vakavasta ongelmasta on kyse. Tämä on myös osoituksena aivopestystä kuluttajasta, joka ei suostu uskomaan, että VW:ssä olisi jotain vikaa. Elämme ilmeisesti Pohjois-Koreassa.

      • ------

        se oli massapostitus. Sama viesti oli Polo ja yleistä VW:stä osioissa. Etkö osaa hillitiä provoiluintoasi? Tuo aloitus on myös massapostitus joten se tulee poistumaan. Lueppas säännöt niin ehkä ymmärrät.


      • provo?
        ------ kirjoitti:

        se oli massapostitus. Sama viesti oli Polo ja yleistä VW:stä osioissa. Etkö osaa hillitiä provoiluintoasi? Tuo aloitus on myös massapostitus joten se tulee poistumaan. Lueppas säännöt niin ehkä ymmärrät.

        Vielä kun kerrot, mikä tuossa on provokaatiota? Kenen etu on, että viesti poistetaan? Ei ainakaan uuden Polon ostaneiden. Tämä viesti on ainoastaan Polo palstalla.


    • Dinitrolmies

      Mikä on valmistusmaa.

      • Polo -11

        Polo 6R valmistetaan Espanjassa.

        Samaa mieltä yllä olevien kanssa siitä, että ongelmista on hyvä keskustella yleisesti. Itsellä Polon luovutus tammikuussa -11 ja vähän hirvittää mitä tuleman pitää, löytyykö ruosteongelma vielä 2011 mallista, vai olisiko autonvalmistaja reagoinut niin, ettei ruosteongelmaa enää esiintyisi.


      • aloittanut
        Polo -11 kirjoitti:

        Polo 6R valmistetaan Espanjassa.

        Samaa mieltä yllä olevien kanssa siitä, että ongelmista on hyvä keskustella yleisesti. Itsellä Polon luovutus tammikuussa -11 ja vähän hirvittää mitä tuleman pitää, löytyykö ruosteongelma vielä 2011 mallista, vai olisiko autonvalmistaja reagoinut niin, ettei ruosteongelmaa enää esiintyisi.

        Toivotaan näin, että ongelma on jo pois päiväjärjestyksestä. Tämä keskustelu avattiin nimenomaan sen vuoksi, että omistajat tietävät tarkistaa ko. kohdan ja mikäli ongelmia on/ilmenee niin vaikkapa ylläolevaa vagarena linkkiä voi käyttää referenssinä huoltotiskillä, mikä huolto ei ole asiasta tietoinen...


      • 1+2
        aloittanut kirjoitti:

        Toivotaan näin, että ongelma on jo pois päiväjärjestyksestä. Tämä keskustelu avattiin nimenomaan sen vuoksi, että omistajat tietävät tarkistaa ko. kohdan ja mikäli ongelmia on/ilmenee niin vaikkapa ylläolevaa vagarena linkkiä voi käyttää referenssinä huoltotiskillä, mikä huolto ei ole asiasta tietoinen...

        Autoliikkeet elävät vielä neoliittisen viestinnän aikakakudella.
        Luulevat voivansa hallita keskustelua, kait tämän saitinkin seriffi Vag konsernin palkkalistoilla.


      • Polo -11
        1+2 kirjoitti:

        Autoliikkeet elävät vielä neoliittisen viestinnän aikakakudella.
        Luulevat voivansa hallita keskustelua, kait tämän saitinkin seriffi Vag konsernin palkkalistoilla.

        Itse olen ongelmasta informoinut VW Laakkosta, josta Polon olen tilannut. Heidän varastossaan/ esillä olevissa Poloissa ei havaittua ongelmaa ole esiintynyt, mutta kertoivat seuraavansa mahdollisten ruostevaurioiden esiintymistä heidän kauttaan myytävissä Poloissa.

        Ehdotan tiedon jakamista VW Laakkosille ym. Poloa myyviin liikkeisiin, näin yleisellä tasolla. Puskaradio kun on hyvä uutislähde. ;-)


    • ...

      VW:llä tämä ei tosiaan ole normaalia, Toyotalla taas korjaamo sanoisi vaan, että no mutta senhän pitääkin ruostua, jos alusta ei ole kokonaan pintaruosteessa kun auto on 2v vanha niin Toyota on epäonnistunut.

    • muotitietoinen22

      Itsellänihän on 1990 ja 2010 polo. Kummassakaan ole mitään vikaa, mutta entinen 1999 mallinen ruostui takakaarista jo 3vuoden käytön jälkeen, muuten lahoton. Itse epäilisin löytäväni pohjan saumakohdista 10vuoden päästä ruostetta, kun joka korimalli alkanut sieltä lahota. Nuo kohukuvat on kohdista joita on hinkattu hiekkapaperilla.

      • vähättelyä

        Useimmissa noista kuvista maalipinta kupruilee ihan ilman hiomista. Oli niissä joku kuva, jossa oli hiottu kupruilevaa kohtaa hiekkapaperillakin ja alta paljastui ruostetta. Eli ilman muuta kannattaa tarkistaa tuo konepellin kohta.


    • ...

      Tuo nyt ei ole vielä paha, mutta jos VW lipsahtaa siihen kategoriaan, missä korin kantavat rakenteet alkavat ruostua jo 2v iässä, niin merkki vaihtuu. Tästä syystä täälläpäin ei ajella Fordilla eikä Toyotalla.

      • ongelma.

      • vaihtoon

      • Annelia..
        vaihtoon kirjoitti:

        Joku oli saanut uuden konepellin:

        http://www.vagarena.fi/index.php?topic=3098.30

        jäi ostamatta. Oli tarkoitus ostaa alkuvuodesta.

        Vaihtoehtoina muitakin pikkuautoja.. Nyt mietintä ja kertokaa jos saavat ongelman pois.

        Muuten ihan törkeän huono uuden polon 1,2 hanttarin penkki. 175cm:nen istuu pää kiinni katossa ja korkeussäädön saa kun ostaa 1,4 koneella tai säädön "lisävarusteena..


      • Polo11
        Annelia.. kirjoitti:

        jäi ostamatta. Oli tarkoitus ostaa alkuvuodesta.

        Vaihtoehtoina muitakin pikkuautoja.. Nyt mietintä ja kertokaa jos saavat ongelman pois.

        Muuten ihan törkeän huono uuden polon 1,2 hanttarin penkki. 175cm:nen istuu pää kiinni katossa ja korkeussäädön saa kun ostaa 1,4 koneella tai säädön "lisävarusteena..

        Tasan tarkkaan ei ota 174 pituisen henkilön pää kattoon apukuskin paikalla. Melkoinen kirahvikaula saa olla jos näin käy (vikaa ruumiinrakenteessa). ;-)


      • Annelia..
        Polo11 kirjoitti:

        Tasan tarkkaan ei ota 174 pituisen henkilön pää kattoon apukuskin paikalla. Melkoinen kirahvikaula saa olla jos näin käy (vikaa ruumiinrakenteessa). ;-)

        Itse mittaa 174 cm ja pää on todella inhottavasti lähellä kattoa ainakin ajamassani 1,2. kuskin penkki oli ok mutta hanttarin penkki oli korkea.

        Tällaisia ikäviä otsanhipomisautoja ollut perheessä ennenkin kuten miehen c mersu jossa en ikinä halunnut istua. Minulle ainakin tulee paha olo autossa jos katto tulee vastaan


      • Polo11
        Annelia.. kirjoitti:

        Itse mittaa 174 cm ja pää on todella inhottavasti lähellä kattoa ainakin ajamassani 1,2. kuskin penkki oli ok mutta hanttarin penkki oli korkea.

        Tällaisia ikäviä otsanhipomisautoja ollut perheessä ennenkin kuten miehen c mersu jossa en ikinä halunnut istua. Minulle ainakin tulee paha olo autossa jos katto tulee vastaan

        Itselle tulossa Polo 1.6 TDI Bluemoton Technology Confortline, jossa on apukuskille sekä kuljettajalle korkeussuunnassa säädettävät penkit. Hyvin riittää meikäläisen pituiselle 174 cm varrelle säädöt, eikä näin ollen pää yletä lähellekkään kattoon alimmaisessa säädössä.


      • Annelia...
        Polo11 kirjoitti:

        Itselle tulossa Polo 1.6 TDI Bluemoton Technology Confortline, jossa on apukuskille sekä kuljettajalle korkeussuunnassa säädettävät penkit. Hyvin riittää meikäläisen pituiselle 174 cm varrelle säädöt, eikä näin ollen pää yletä lähellekkään kattoon alimmaisessa säädössä.

        Siinä 1,2 siis ei ole korkeussäätöä kuin kuskilla ja penkki on kun se EI ole säädettävä niin kovin ylhäällä. 1.6 varmaan onkin jo säätö hanttarillakin..

        Meillä siis katsottiin Poloa kakkosautoksi ja mahdollisimman edulliseksi passatin rinnallle joten turha maksaa tonneja lisää 1,4 :sta ja penkinsäädöstä kun sillä rahalla saa jo isommankin auton..


      • uudelleenmaalaus
        Annelia... kirjoitti:

        Siinä 1,2 siis ei ole korkeussäätöä kuin kuskilla ja penkki on kun se EI ole säädettävä niin kovin ylhäällä. 1.6 varmaan onkin jo säätö hanttarillakin..

        Meillä siis katsottiin Poloa kakkosautoksi ja mahdollisimman edulliseksi passatin rinnallle joten turha maksaa tonneja lisää 1,4 :sta ja penkinsäädöstä kun sillä rahalla saa jo isommankin auton..

        Korjauksena on konepellin uudelleen maalaus. Miltähän tuntuu, kun uudessa autossa on heti kertaalleen uudestaan maalattu konepelli:

        http://www.vagarena.fi/index.php?topic=3098.msg86789#msg86789


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

      Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      34
      2656
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

      Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1407
    3. Helvetistä ei ole paluuta

      Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1063
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

      entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      982
    5. Terveisiä vanhemmalle

      J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      904
    6. Järjetön Topi-ilta

      Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      879
    7. Miksi nainen nukut huonosti

      Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      774
    8. Niin siinä Kävi

      Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      760
    9. Halutaan toisiamme

      Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44
      756
    10. Jos olisit kaivattusi

      Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      46
      686
    Aihe