onko tosiaan totta ,ettei tehdas korvaa selvää materiaalivikaa joka aiheuttaa mercedes-benz avantgrade-mallien puolinahkapenkkien murtumisen 3v vanhoissa autoissa joiden takuu-aika on ohi
ajettu 130000 km
mersun penkit
6
1080
Vastaukset
- cdiman
itellä on 2008 eemeli aj 157tkm ja penkit uutta vastaavassa kunnossa.(avantgarde)
Harvinainen tapaus että penkin nahka murtuu.
itsellä ollut 10 mersua eikä yhdestäkään ole penkki rikkoontunut.
Onko ollut hyvää tuuria.
- penkit riekaleina
Naapuri kiroili BMW:nsä penkkejä kun olivat 98000 km:n jälkeen riekaleina, vasen sivutuki puhki sekä ratin nahkapäällys todella kulunut ja hilseilevä, vaihdekepin nahkasuojus ei kestänyt enää ylhäällä, kiinnitys hajalla.
- ,,,
Olen huomannut saman muissa bemareissa. Bemujen nahat "roikkuu" lähes aina jo alle sata tonnia ajetuissa autoissa ja ratit näyttää poikkeuksetta todella kuluneilta, tai sitten kilometrit ei pidä paikkaansa. Uusissa bemuissa nahat tuntuvat poikkeuksetta mersua mukavammilta ja pehmeämmiltä, mutta näköjään kestä.
Toisaalta kun itse ajoin viimeiksi bemarilla, niin auton nahkaratti ja vaihdekeppi olivat edelleen uuden veroisia 70 000 kilomerin kohdalla, kun myin auton. Eli syy voi olla myös käyttäjässä. Nahkakin vaatii hoitoa ja säännöllistä puhditusta. Likainen nahka kovettuu ja murtuu helposti ja nopeasti. - Matti Vares
,,, kirjoitti:
Olen huomannut saman muissa bemareissa. Bemujen nahat "roikkuu" lähes aina jo alle sata tonnia ajetuissa autoissa ja ratit näyttää poikkeuksetta todella kuluneilta, tai sitten kilometrit ei pidä paikkaansa. Uusissa bemuissa nahat tuntuvat poikkeuksetta mersua mukavammilta ja pehmeämmiltä, mutta näköjään kestä.
Toisaalta kun itse ajoin viimeiksi bemarilla, niin auton nahkaratti ja vaihdekeppi olivat edelleen uuden veroisia 70 000 kilomerin kohdalla, kun myin auton. Eli syy voi olla myös käyttäjässä. Nahkakin vaatii hoitoa ja säännöllistä puhditusta. Likainen nahka kovettuu ja murtuu helposti ja nopeasti.Katsoin vaihtoautohallissa Audin, taisi olla TT nahkapenkkiä, niin huomasin nahan pahannäköisen kulumisen ja venymisen siitä kuskin penkin reunasta. Omassa 200 000 tuhatta ajetussa Volvossa nahat ehjänä ja nahan tuoksu jäljellä. Olen hieman hoitanut sitä nahan pintaa nahan käsittelyyn sopivilla aineilla.
- cdiman
Matti Vares kirjoitti:
Katsoin vaihtoautohallissa Audin, taisi olla TT nahkapenkkiä, niin huomasin nahan pahannäköisen kulumisen ja venymisen siitä kuskin penkin reunasta. Omassa 200 000 tuhatta ajetussa Volvossa nahat ehjänä ja nahan tuoksu jäljellä. Olen hieman hoitanut sitä nahan pintaa nahan käsittelyyn sopivilla aineilla.
nuo volvon penkit vaatii kovaa huoltamista,yleensä ne on jo 100tkm jälkeen kauheassa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265