pimppi pierut :/

kauhistunut...

jooh en tie kuuluuko tää tänne kategoriaan... :D mutta ongelmana pimppipierut..olen synnyttänyt 5kk sitten ja nyt ongelmaksi on tullut tämä..näin tapahtuu siis joskus seksin aikana..ennen ei ollut mitään..tuntuu pahalta että en kehtaa harrastaa seksiä muussa asennossa kuin perinteisessä..miten te olette saaneet ton loppumaan ja onko kellään muulla tätä ongelmaa??

18

4871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan on..

      kuule tavallista sekä ei-synnyttäneillä, että synnyttäneillä.

      • Käännetään hyödyksi

        Voisiko se olla vientitavarana ulkomailla muovipusseissa?


    • pieru-iita

      Mulla oli niitä ennen synnytystäkin jo,joten ei liity siihen mitenkään.. Tosin niitä ei kyllä ole niin paljon ollut synnytyksen jälkeen,en muista edes milloin viimeksi. Muistan kun mua ärsytti aikoinaan sama asia mut nykyinen mies,silloinen poikaystävä sanoi että "kyllä mä tierän ettet sä piere ku ei haise"..naurunhan siitä syntyi ja en oo sitä sen kummemmin enää miettiny ja tottahan se on.. Jos nyt oikeasti joku luulis että toinen pieree niin luulis sitten hajunkin tulevan :D

      • no ihan on normaalia

        Samoin käynyt mulle. Ennen synnytystä törähteli useinkin, mutta itseasiassa nyt synnytyksen jälkeen, on ollut vähäisempää. Joskus kanssa käynyt, että on miehen kanssa revetty nauramaan kesken kaiken, kun torttu on töräyttänyt pitkään ja valittavasti.


    • <sfghbnb

      Kuulehan, ihan on normaalia. Eikä kyseessä ole mikään muu, kun että teillä menee seksin aikana ilmaa pimppiin, joka tottakai purkautuu jossain vaiheessa ulos.
      Onhan se ikävää, noloakin, mutta otat homman ihan asiallisesti ja jos ei mies ymmärrä, selitä sille.Nätisti kuitenkin, itelläni on tätä ongelmaa ollut vain silloin seksissä, kun olen harrastanut seksiä miehen kanssa, jolla on pieni varustus. :D Eli yritetään kuitenkin olla loukkaamatta.
      Ystäväni tuossa vieressä tosin sanoo, että hänellä taas sama ongelma vain isojen varustusten kanssa.
      Että tiedä sitten :D

      • treenattu

        Molempien synnytysten jälkeen oli tuo "törähtely-ilmiö". Väheni ja loppui sitten kokonaan aloitettuani treenaamaan (geishakuulat) niitä ilolihaksia piukemmaksi. Joten tämä nolo/hassu ongelma on poistettavissa


      • pikkulihas
        treenattu kirjoitti:

        Molempien synnytysten jälkeen oli tuo "törähtely-ilmiö". Väheni ja loppui sitten kokonaan aloitettuani treenaamaan (geishakuulat) niitä ilolihaksia piukemmaksi. Joten tämä nolo/hassu ongelma on poistettavissa

        sama juttu ennen synnytyksiä ei kuulunut mitään ja treenattuani lantipohjalihaksia väheni tämäkin vaiva samalla eikä enää kuulunut ääniä.


      • ..ja kummallisuuteni
        pikkulihas kirjoitti:

        sama juttu ennen synnytyksiä ei kuulunut mitään ja treenattuani lantipohjalihaksia väheni tämäkin vaiva samalla eikä enää kuulunut ääniä.

        Kun näitä ..ääniä tulee ihan normaalin liikkumisen yhteydessä. Pöydästä noustessa,kävellessä,... Onko tässä nyt römpsä päässyt tosi veteläksi?? Ja uimasta noustessa "sinne" vaeltanut vesi lorisee kinttuja pitkin. Kaksi synnytystä 6v sisällä.

        Mutta oli riemastuttavaa kuulla muidenkin pieruista!! Luulin oikeasti olevani kummajainen.


    • tytrykrtk

      naidessa tulee vaimoltani ihania pimppipieruja, mielestäni se on kiihottavaa. eli ei ainakaan meitä haittaa.

      • Hätä ei lue lakia

        kakkasin kerran ruokapöytään kun söimme,varsinkin naiset ottivat asian iloisesti vastaan.


    • pikkuisenÄiti

      Täällä myös sama juttu ennen ekan lapsen syntymää. Meillä myös miehen kanssa monet kerrat naurettiin asialle kesken hommien :) Nyt synnytyksen jälkeen en kyllä muista että ois enää törähdellyt.

      • Seksi_seija

        Niitä pieruja tulee jos on väljät paikat. tai pieni muna.


      • Mitä vitun pimppipieruja
        Seksi_seija kirjoitti:

        Niitä pieruja tulee jos on väljät paikat. tai pieni muna.

        Pimppipierut!?!? ;D mitä vitun pimppiperuja!? ;DD vähänkö repeen xD "pimppipierut" xDD


    • Kerran Repesi

      Pimppi pierut tulivat ne sitten anuksesta tai pimpistä luulisi viilentävän jo tunteita?

    • Men nyt pizzalle välillä

      Mikä pyhimys tuo valvoja on? Toinen kirjoittaa aiheestaan ja toinen vastaa,mutta ei enää kelpaakkaan? Tämä on sitä vehkeilyä mitä kaikkialla.

    • Ymmärrä jo

      Mee seksipalstalle pieruines. Täällä puhutaan asiaa eikä pillujuttuja.

    • Pimppipieru

      No eipä Noi nyt mitään noloa ole!! Kuuluu ihan normi takaapäin yhdyntään, ei mua ainakaan haittaa, ei myöskään emäntää, ei ole yhtään lasta synnyttänyt, eli ei mielestäni paha.

    • Anonyymi

      no joo itsellä aivan sama

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe