Rengastesteissä näyttävät Vredensteinin nastarenkaat menestyneen yllättävän hyvin. Pitävät hyvin muuten paitsi lumella on heikkouksia. Millaisia kokemuksia niistä on ollut pidemmän päälle? Katoaako jääpito nopeastikin?
Näin etelärannikon tuntumassa hyvät paljaan tien ominaisuudet houkuttavat. Täällähän tiet ovat yleensä joko märkiä tai jäässä ja kunnon lumikelit ovat harvinaisempia.
Vredestein-nastarengaat
11
4318
Vastaukset
- dgvd333
Jos hyvää asfalttiajettavuutta haet niin sitten kyseeseen tulevat
a) kitkarenkaat
b) nastarenkaat kuten Michelin ja Continental- nastat pitävät
Nyt on sitten "Made in Netherlands"-nastarenkaat alla. Ensikokemukset ovat myönteisiä, ja vastaavat testituloksia: sivuttaispitoa voisi lumella olla enemmänkin mutta muuten renkaat ovat toimineet erinomaisesti. Aika näyttää miten pito säilyy.
Aiemmat talvirenkaat oli kitkat, ja sitä lipsuttelua märällä asfaltilla en halunnut lisää. Parhaat kitkat ovat vielä kaikkein huonoimmat märällä. Myös huippu-nastarenkaiden talviominaisuudet on saatu tinkimällä sulan kelin ominaisuuksista. - olla.
nastat pitävät kirjoitti:
Nyt on sitten "Made in Netherlands"-nastarenkaat alla. Ensikokemukset ovat myönteisiä, ja vastaavat testituloksia: sivuttaispitoa voisi lumella olla enemmänkin mutta muuten renkaat ovat toimineet erinomaisesti. Aika näyttää miten pito säilyy.
Aiemmat talvirenkaat oli kitkat, ja sitä lipsuttelua märällä asfaltilla en halunnut lisää. Parhaat kitkat ovat vielä kaikkein huonoimmat märällä. Myös huippu-nastarenkaiden talviominaisuudet on saatu tinkimällä sulan kelin ominaisuuksista.surkea kuski, jos sait kitkarenkaat lipsumaan märällä. Itse en ole tuohon vielä pystynyt.
- älä viitsi
olla. kirjoitti:
surkea kuski, jos sait kitkarenkaat lipsumaan märällä. Itse en ole tuohon vielä pystynyt.
Kitkat ovat niin löysiä ja pehmeitä, että pahaa tekee ja taatusti lipuvat märllä jos koittaa ajella kuten kesärenkaillu. No teiden tukkeille ja ylivaareille kelpaa kaikki pyöreät, eikä lipsu muuta kuin korvien välissä.
- Hööååthoo
olla. kirjoitti:
surkea kuski, jos sait kitkarenkaat lipsumaan märällä. Itse en ole tuohon vielä pystynyt.
Nyt puhuttiin auton alla olevista renkaista, tietenkään et mopoautollasi saa minkäänlaisia renkaita lipsumaan.
- kalenteriOnVaikeaAsia
Pässi, et sitten ymmärrä kuinka vanhaa juttua kommentoit ja vielä kusipäisesti?
- Fiat stilo
Mullakin on nyt arctrac renkaat alla. Myyjä sanoi että vredesteinilla on sellanen patentti että nastan ympärillä on kovaa kumiseosta ja tämä tekee sen ettei nasta irtoa millään. Olen ollut tyytyväinen renkaisiin. Sarja maksoi 395€ http://www.laaturengas.fi/vredestein-renkaat turussa.
- vaihtu rengasliike
Toi laaturengas on kyl ihme paja:) Mulla oli Euromasterilla renkaat säilössä ja maksoin siitä 98euroo ja asennuksen ja sit kävin tuol laaturenkaalla paikkauttamassa kumin ni siel oli iso mainos, että kausisäilytys 25,00euroo.. oonkohan maksanut nyt jonkun herran palkkoja tolla 73eurolla???
- mieti vähän
vaihtu rengasliike kirjoitti:
Toi laaturengas on kyl ihme paja:) Mulla oli Euromasterilla renkaat säilössä ja maksoin siitä 98euroo ja asennuksen ja sit kävin tuol laaturenkaalla paikkauttamassa kumin ni siel oli iso mainos, että kausisäilytys 25,00euroo.. oonkohan maksanut nyt jonkun herran palkkoja tolla 73eurolla???
toiseen sisältyy tasapainoitus ja peset, kuinkas siihen halpaan??
Tuolla hinnalla ei pysty harrastamaan sellaista liiketoimitaa jolla elää ja liike pysyisi pystyssä, eli voi olla kun menet hakamaan renkaitasi, niin tarvitaa roimasti onnea.
- nastat pitävät
Päivitystä parin talven jälkeen: Vredesteinit ovat toimineet pitkälti odotusten mukaan. Lumelle on varmasti parempia renkaita, jäällä pito on ihan hyvä mutta paljaalla pinnalla renkaiden ominaisuudet ovat todella hyvät. Näillä on ilo ajaa pitkääkin matkaa sulilla/jäisillä teillä. Nastoja ei ole irronnut yhtään.
- mihin vertaa?
ja olet ajellut. sitten vasta huomaat kunn ajat paremmilla, kuinka huonoilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760