Vredestein-nastarengaat

nastat pitävät

Rengastesteissä näyttävät Vredensteinin nastarenkaat menestyneen yllättävän hyvin. Pitävät hyvin muuten paitsi lumella on heikkouksia. Millaisia kokemuksia niistä on ollut pidemmän päälle? Katoaako jääpito nopeastikin?

Näin etelärannikon tuntumassa hyvät paljaan tien ominaisuudet houkuttavat. Täällähän tiet ovat yleensä joko märkiä tai jäässä ja kunnon lumikelit ovat harvinaisempia.

11

4318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgvd333

Jos hyvää asfalttiajettavuutta haet niin sitten kyseeseen tulevat

a) kitkarenkaat
      b) nastarenkaat kuten Michelin ja Continental

• nastat pitävät

Nyt on sitten "Made in Netherlands"-nastarenkaat alla. Ensikokemukset ovat myönteisiä, ja vastaavat testituloksia: sivuttaispitoa voisi lumella olla enemmänkin mutta muuten renkaat ovat toimineet erinomaisesti. Aika näyttää miten pito säilyy.

Aiemmat talvirenkaat oli kitkat, ja sitä lipsuttelua märällä asfaltilla en halunnut lisää. Parhaat kitkat ovat vielä kaikkein huonoimmat märällä. Myös huippu-nastarenkaiden talviominaisuudet on saatu tinkimällä sulan kelin ominaisuuksista.

• olla.
        nastat pitävät kirjoitti:

Nyt on sitten "Made in Netherlands"-nastarenkaat alla. Ensikokemukset ovat myönteisiä, ja vastaavat testituloksia: sivuttaispitoa voisi lumella olla enemmänkin mutta muuten renkaat ovat toimineet erinomaisesti. Aika näyttää miten pito säilyy.

Aiemmat talvirenkaat oli kitkat, ja sitä lipsuttelua märällä asfaltilla en halunnut lisää. Parhaat kitkat ovat vielä kaikkein huonoimmat märällä. Myös huippu-nastarenkaiden talviominaisuudet on saatu tinkimällä sulan kelin ominaisuuksista.

surkea kuski, jos sait kitkarenkaat lipsumaan märällä. Itse en ole tuohon vielä pystynyt.

• älä viitsi
        olla. kirjoitti:

surkea kuski, jos sait kitkarenkaat lipsumaan märällä. Itse en ole tuohon vielä pystynyt.

Kitkat ovat niin löysiä ja pehmeitä, että pahaa tekee ja taatusti lipuvat märllä jos koittaa ajella kuten kesärenkaillu. No teiden tukkeille ja ylivaareille kelpaa kaikki pyöreät, eikä lipsu muuta kuin korvien välissä.

• Hööååthoo
        olla. kirjoitti:

Nyt puhuttiin auton alla olevista renkaista, tietenkään et mopoautollasi saa minkäänlaisia renkaita lipsumaan.

• kalenteriOnVaikeaAsia

Pässi, et sitten ymmärrä kuinka vanhaa juttua kommentoit ja vielä kusipäisesti?

• Fiat stilo

Mullakin on nyt arctrac renkaat alla. Myyjä sanoi että vredesteinilla on sellanen patentti että nastan ympärillä on kovaa kumiseosta ja tämä tekee sen ettei nasta irtoa millään. Olen ollut tyytyväinen renkaisiin. Sarja maksoi 395€ http://www.laaturengas.fi/vredestein-renkaat turussa.

• vaihtu rengasliike

Toi laaturengas on kyl ihme paja:) Mulla oli Euromasterilla renkaat säilössä ja maksoin siitä 98euroo ja asennuksen ja sit kävin tuol laaturenkaalla paikkauttamassa kumin ni siel oli iso mainos, että kausisäilytys 25,00euroo.. oonkohan maksanut nyt jonkun herran palkkoja tolla 73eurolla???

• mieti vähän
        vaihtu rengasliike kirjoitti:

Toi laaturengas on kyl ihme paja:) Mulla oli Euromasterilla renkaat säilössä ja maksoin siitä 98euroo ja asennuksen ja sit kävin tuol laaturenkaalla paikkauttamassa kumin ni siel oli iso mainos, että kausisäilytys 25,00euroo.. oonkohan maksanut nyt jonkun herran palkkoja tolla 73eurolla???

toiseen sisältyy tasapainoitus ja peset, kuinkas siihen halpaan??
        Tuolla hinnalla ei pysty harrastamaan sellaista liiketoimitaa jolla elää ja liike pysyisi pystyssä, eli voi olla kun menet hakamaan renkaitasi, niin tarvitaa roimasti onnea.

• nastat pitävät

Päivitystä parin talven jälkeen: Vredesteinit ovat toimineet pitkälti odotusten mukaan. Lumelle on varmasti parempia renkaita, jäällä pito on ihan hyvä mutta paljaalla pinnalla renkaiden ominaisuudet ovat todella hyvät. Näillä on ilo ajaa pitkääkin matkaa sulilla/jäisillä teillä. Nastoja ei ole irronnut yhtään.

• mihin vertaa?

ja olet ajellut. sitten vasta huomaat kunn ajat paremmilla, kuinka huonoilla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe