Pojastani on kasvanut siis uljas kannabisnarkkari. Olen niin ylpeä hänestä, hänen huumeidenkäyttönsä myötä.
Aiemmin poikani käytti kaljaa ja viinaakin joskus. Nykyään hän juo vain kaljaa ja ottaa jälkiruuaksi kannabista. Kysyin häneltä, että miksi pitää vielä huumeitakin käyttää kaljan lisäksi, niin hän sanoi, että nyt hänen ei tarvitse juoda enää viinaa kaljan lisäksi.
Kyllä poikani on sitten viisas! Naapurin Rauno on myös lopettanut viinan juomisen, hän on siirtynyt pelkkään kaljaan eikä käytä mitään huumeita. Serkkupoika raitistunut täysin. Ei käytä alkoa, ei huumeita.
On se komeaa, kun jälkikasvu narkkaroi, sukulaisetkin katselevat ihailevasti. Muistan kerskua aina heille, että vaikka poikani käyttää melkoisesti kaljaa, niin raakaan viinaan hän ei koske, tai ei ainakaan juo kovin paljoa. Kannabista kyllä kuluu päivittäin ja kaljaa, mutta ei viinaa. Olen ylpeä pojastani! Kaljaa juova narkki, voiko elämältä enempää toivoa?
Poikani on kannabisnarkkari
11
774
Vastaukset
- Setämies jalmari
Pojastasi kasvaa kunnon pösönarkki, vetelästä hiphopparista pösöttäjäksi, se on miehen teko. Ole ylpeä pojastasi!
- jalli sisiliasta
olen kanssa ollut ja otellut ja poikani on jo mies. haluaa juoda ja nyt vetää kannbista ja kaljaa. kalja tuli kannabiksen lisäksi muilla sama kavereillansa. siinä nähdään miten perkele vie huumeisiin ja kaljaan. Liityin huumejöärjestöön ja sitten sain lehtisiä. nyt poika ollut täysin raittiina sillä lukli lappuja ja kuuli niiden olevan laivojen tekorakennusaineita ei siis synteettisiä. Mutta viina ja huume kulkevat aina käsikädessä!!!!
- LALLALAAA
jalli sisiliasta kirjoitti:
olen kanssa ollut ja otellut ja poikani on jo mies. haluaa juoda ja nyt vetää kannbista ja kaljaa. kalja tuli kannabiksen lisäksi muilla sama kavereillansa. siinä nähdään miten perkele vie huumeisiin ja kaljaan. Liityin huumejöärjestöön ja sitten sain lehtisiä. nyt poika ollut täysin raittiina sillä lukli lappuja ja kuuli niiden olevan laivojen tekorakennusaineita ei siis synteettisiä. Mutta viina ja huume kulkevat aina käsikädessä!!!!
Vai että kannabista ja kaljaa. Fiksu poika kun ei viinaan koske. Olisin itekki ylpeä pojasta joka käyttäisi vain kannabista tai mietoja alkoholeja.
Kiva lukea näitä tyyppejä jotka puolustaa viinaa mutta ei kannabista :D, siis yks ganja jointti vastaa niiku 4-6 kaljaa ainaki mulle, mut ei tuu krapulaa.
ja seki fakta että kannabis on maailman eniten käytetyin huume, ja siihen on koullut 4000 vuoden historian aikana 0 ihmistä :D kun taas alkoholi ja tupakka vie vuodessa huikeita määriä.
siinä teille faktoja bitchassmuthafukers :D - Lanko Kerimäeltä
LALLALAAA kirjoitti:
Vai että kannabista ja kaljaa. Fiksu poika kun ei viinaan koske. Olisin itekki ylpeä pojasta joka käyttäisi vain kannabista tai mietoja alkoholeja.
Kiva lukea näitä tyyppejä jotka puolustaa viinaa mutta ei kannabista :D, siis yks ganja jointti vastaa niiku 4-6 kaljaa ainaki mulle, mut ei tuu krapulaa.
ja seki fakta että kannabis on maailman eniten käytetyin huume, ja siihen on koullut 4000 vuoden historian aikana 0 ihmistä :D kun taas alkoholi ja tupakka vie vuodessa huikeita määriä.
siinä teille faktoja bitchassmuthafukers :D"ja seki fakta että kannabis on maailman eniten käytetyin huume, ja siihen on koullut 4000 vuoden historian aikana 0 ihmistä :D kun taas alkoholi ja tupakka vie vuodessa huikeita määriä. "
Olet siis sitä mieltä, että huumekuolemista on olemassa tarkat maailmanlaajuiset tilastot 4000 vuoden ajalta?
Kerrohan siis, että kuinka moni ihminen on kuollut vaikka Euroopassa tai Suomessakin tupakan polttoon? Siis siihen polttamiseen, ei vuosikymmenien jälkeen ilmeneviin sairauksiin. Itse polttamiseen, aivan kuin kannabiksen tapauksessakin.
Jack Hererkin oli sitä mieltä, että kannabis ei tapa ketään. Pössytteli kannabisfestivaaleilla ja siellä "rohtoja" ja "lääkkeitä" polttaessaan sydänkohtauksen, joka lopulta tappoi hänet. Se oli muuten sille valehtelevalle paskakasalle ihan oikein. - Nurtsikka
Lanko Kerimäeltä kirjoitti:
"ja seki fakta että kannabis on maailman eniten käytetyin huume, ja siihen on koullut 4000 vuoden historian aikana 0 ihmistä :D kun taas alkoholi ja tupakka vie vuodessa huikeita määriä. "
Olet siis sitä mieltä, että huumekuolemista on olemassa tarkat maailmanlaajuiset tilastot 4000 vuoden ajalta?
Kerrohan siis, että kuinka moni ihminen on kuollut vaikka Euroopassa tai Suomessakin tupakan polttoon? Siis siihen polttamiseen, ei vuosikymmenien jälkeen ilmeneviin sairauksiin. Itse polttamiseen, aivan kuin kannabiksen tapauksessakin.
Jack Hererkin oli sitä mieltä, että kannabis ei tapa ketään. Pössytteli kannabisfestivaaleilla ja siellä "rohtoja" ja "lääkkeitä" polttaessaan sydänkohtauksen, joka lopulta tappoi hänet. Se oli muuten sille valehtelevalle paskakasalle ihan oikein.Ei vaan vieläkään ketään ole kyennyt osoittamaan Hereriä valehtelijaksi, mikä sinun tapauksessasi taas on vain normaalia käytöstäsi.
- EM...
Lanko Kerimäeltä kirjoitti:
"ja seki fakta että kannabis on maailman eniten käytetyin huume, ja siihen on koullut 4000 vuoden historian aikana 0 ihmistä :D kun taas alkoholi ja tupakka vie vuodessa huikeita määriä. "
Jack Hererkin oli sitä mieltä, että kannabis ei tapa ketään. Pössytteli kannabisfestivaaleilla ja siellä "rohtoja" ja "lääkkeitä" polttaessaan sydänkohtauksen, joka lopulta tappoi hänet. Se oli muuten sille valehtelevalle paskakasalle ihan oikein.Herer kärsi sydänongelmista niin kuin moni muukin 70-VUOTIAS tässä maailmassa. Ja mitä kaverin habituksesta päättelin, niin olisipa voinut syödä hieman terveellisemmin ja liikkua hieman enempi. Vaikka ei sekään aina auta, sillä raitis isoisäni liikkuvaisesta luonteestaan huolimatta sai sydärin jo nuorempana. Geeneilläkin lie vaikutusta. Mutta sitä ei voi toki kieltää etteikö pilvikin olisi voinut Hererin sydäntä rassata, mutta ganja ei ollut kuolinsyy.
Mitä itse polttamiseen tulee, niin kannabiksen ei ole kuitenkaan ole todettu aiheuttavan keuhkosyöpää kuten tupakan karsinogeeneistä huolimatta:
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/05/25/AR2006052501729.html
http://www.youtube.com/watch?v=GJmQ16cGBHU
http://www.canorml.org/healthfacts/tashkinlungcancer.html
http://www.foxnews.com/story/0,2933,196678,00.html
jne.
Samasta aiheesta suomeksi:
Tutkija Donald Tashkinilla on pitkät tutkimukset takanaan ja hänen asenteensa oli alunperin , että kannabis vaurioittaa keuhkoja. Mutta 30 vuoden tutkimuksen jälkeen tuli hän itse toiseen johtopäätökseen ja muutti mieltään. Häntä rahoitti mm. kiivaasti kannabiksenvastainen järjestö, National Institute on Drug Abuse, mutta tulokset taisivatkin olla pienoinen pettymys... - perf69
Nurtsikka kirjoitti:
Ei vaan vieläkään ketään ole kyennyt osoittamaan Hereriä valehtelijaksi, mikä sinun tapauksessasi taas on vain normaalia käytöstäsi.
Hererin paskakasa aloitti valehtelunsa jo valehtelukirjansa johdannossa, jossa hän väitti hampun olevan maailman ylivoimaisesti tärkein kasvi.
Riisi on maailman tärkein kasvi. Arvioiden mukaan puolelle maailman ihmisistä riisi on pääasiallinen ravinnon lähde. Mikäli riisi häviäisi yhtäkkiä maailmasta, niin miljardit ihmiset olisivat vaarassa kuolla nälkään. Hamppuhan ei ole kannabisnarkkareiden mukaan koskaan tappanut ketään:)), eikä sen häviäminen vaikuttaisi näinollen mitenkään.
Missä ovat miljoona dollariani? - Haarukki
perf69 kirjoitti:
Hererin paskakasa aloitti valehtelunsa jo valehtelukirjansa johdannossa, jossa hän väitti hampun olevan maailman ylivoimaisesti tärkein kasvi.
Riisi on maailman tärkein kasvi. Arvioiden mukaan puolelle maailman ihmisistä riisi on pääasiallinen ravinnon lähde. Mikäli riisi häviäisi yhtäkkiä maailmasta, niin miljardit ihmiset olisivat vaarassa kuolla nälkään. Hamppuhan ei ole kannabisnarkkareiden mukaan koskaan tappanut ketään:)), eikä sen häviäminen vaikuttaisi näinollen mitenkään.
Missä ovat miljoona dollariani?Monipuolisin kasvi. Riisistä et esimerkiksi tee millään tavalla niitä samoja hyödykkeitä joita saat teollisuushampusta. Suomessakin suuri osa biopolttoaineista ja niiden raaka-aineista voitaisiin tuottaa kuituhampusta, eikä olisi tarvetta tuoda palmuöljyjä valtamerten takaa ja kaataa viljelmien tieltä viimeisiä sademetsiä, kun samaa biopolttoaineen raaka-ainetta voitaisiin tuottaa ihan kotimaassa.
- Ganjaaaaaa
Tilatkaa ahdasmieliset siidut tuolta ja laittakaa multaan!!!
http://siemenpankit.blogspot.com/ - Huolestunut vanhempi
Meillä 18-vuotias lapsi on hyvää vauhtia kasvamassa alkoholinarkkariksi.
Yritän puhua hänelle järkeä, että vähentäisi viinan käyttöä ja polttaisi vaikka mieluummin pilveä sen sijaan, mutta ei näytä tajuavan alkoholin olevan vaarallisempi huume.- Pilvi on jees
ei mulla muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628