Lempinimi Benjaminille?

ap555

Haluaisin antaa vauvan nimeksi Benjamin, mutta en keksi sille hyvää lempinimeä sillä Benjamin on liian pitkä kutsumanimeksi. Ainoat mitkä tulee mieleen on Pena Penja, Ben, Benji ja mikään ei oikein mielytä. Tiedättekö mitään muita hyviä lempinimiä Benjamille?

22

4301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin mutta

      Ben, Beni ja Benjam ovat varmaan yleisimmät lempinimet. Mutta minusta Benjamin ei ole liian pitkä kutsumanimeksi, miksi kutsumanimen pitäisi olla lyhyt? Kyllä vähän pidemmänkin jaksaa sanoa:) Minulla on ystäviä, joilla on pitkät etunimet ja kyllä heitä niillä kutsutaan.

    • Tianella

      Brittiläistynyt (suomalaissyntyinen) tuttavani kutsuu Benjamin-poikaansa nimellä Bam (lyhenne etunimestä: BenjAMin), mikä minusta on aika suloinen nimi.

      Muita kivoja:

      Benja
      Benjam
      Benjami
      Benny (siis lausutaan Benny, ei Beni tai Benni)
      Jami

      • Benny...

        lausutaan Benny eikä Beni.... Mitähän eroa noilla ääntämisillä on?


    • mo kits.

      Nykynuoriso ja lapset eivät sano pitkiä nimiä, kun eivät edes jaksa sanoa moi. sekin on nykyään mo. Ja kiitos on kits. Benjaminit ovat benejä, ainakin täällä suomenruotsalaisella alueella, missä asun. Adelet ovat Adeja, Carolinat caroja etc.

    • sisiliskosisko.

      Miten olisi Bebe tai Pepe? Ainut Benjamin jonka tunnen on lempinimeltään Benkku.

    • Mauriina

      on minusta hyvä Benjaminin lempinimi.

      • nimi ja lemppari

        lempinimeä ei keksimällä keksitä,se vaan tulee sitten kun on tullakseen :)sehän voi tulla vaikka sukunimestä sitten kavereilla aikanaan...


    • ap555

      Kiitos vastauksista! Tosi hyviä ehdotuksia... Benjam on ehkä mun lempi. :)

      • Ö

        Bensku tai beni....pienempänä kutsuttiin penniksi. ja kun alettiin katsomaan hopeanuolta, rupesimme kutsumaan veljeäni benizakuraksi! ;) Ja varmasti on monia muita nimiä, millä ollaan kutsuttu....Nimiä tulee ja menee! =)


    • tätiz

      aina Jaamiksi. Vasta aikusena minulle selvisi, että hänen oikea nimensä oli Benjami.

    • hubbba

      Johan Benjamin - poikaani sanotaan kutsutaan useimmiten nimillä Bemmu, Bemu, Ben ja Benjamini..:)

      • dhilas

        mun tuttu Benjamin on lempinimeltään pene:)


      • -.-.-.-.
        dhilas kirjoitti:

        mun tuttu Benjamin on lempinimeltään pene:)

        Benu tai Penu


    • marty

      Pena on hyvä lempinimi.

    • &&&

      B
      BJ
      Beetu
      Bete

    • janne ja tale

      Benis

    • jaahas____

      Mun koulussa oli yksi Benjam, niin sitä sanottiin Benkuksi tai Benskuksi. Mut eri juttu sitten on että kehtaako vauvaa kutsua noilla "lyhenteillä".

    • Helena Kuula

      Brenkku

    • Hejälskar

      Bensku tai benkku tai beni tai ben tai benju

    • Anonyymi

      Beni

    • Anonyymi

      Bensiini tai beka:)

    • Anonyymi

      viherhomoperse on oikein hyvä
      T: Quandale Dingle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe