En ole käynyt rantalomilla aikaisemmin ja nyt suuntaan Egyptiin Hurghadaan maaliskuussa. Omaan tyypillisen suomalaisen vaalean ihon, joka palaa aika helposti. Enkä tosiaan halua korventua heti ensimmäisinä päivinä! Mitä suojakerrointa olette itse käyttäneet ja kannattaako voiteet ostaa Suomesta vai vasta lomakohteessa? Ajattelin myös käydä täällä muutaman kerran solariumissa ennen matkaa niin iho ei ole niin herkkä siellä auringolle..
aurinkovoiteet ja kerroin?
14
1295
Vastaukset
- Päivettynyt
Minulla sama ongelma auringon kanssa. Käytin suojakerrointa 20 ja 30. Tämä riitti vallan mainiosti. Tosin en koko päivää kyllä auringossa ollut. Voiteet kannattaa ostaa jo Suomesta, ellet halua tinkiä ostoksistasi. Voidetta kannattaa siellä päässä ostaa apteekista, mutta kuten sanottu tinkiminen toimii sielläkin. Hyvää matkaa sinulle!
- duubi1
kiitos päivettyneelle vastauksesta! :)
- pläts
Osta apteekista Riemann P20 kerran päivässä levitettävää aurinkovoidetta, niin ei aikasi mene jatkuvaan rasvailuun. Tämä voide toimii todella hyvin. En muuta käytä matkoillani, eikä palamis ongelmia ole ollut.
- Iholiittolainen
Hei, Iholiiton www-sivuilta löytyy auringonotto-opas. Lisäksi aurinkosuojauksesta voi kysyä maksutta sähköpostilla tai puhelimitse. Iholiitto on kansanterveysjärjestö, käy tutustumassa www.iholiitto.fi
- E&A
Itse olen lähdössä joulukuussa Sharmiin, itse olen vaalea ihoinen, poikani on todella vaalea.
Vaikka joulukuussa ei helteitä olekkaan niin suojakerroin on 20 ja 30.
Mieluummin katson kuin kadun tässä asiassa.- Bianca-77
Kyllä siellä saattaa joulukuussakin olla 30 astetta lämmintä päivisin. Esim. Napsusta voi hyvin seurata viikon ennusteen Sharmille tai mihin vain. Tuorein 7-päivän ennuste lupaa 30 astetta joka päivälle. http://www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/815
Bianca-77 kirjoitti:
Kyllä siellä saattaa joulukuussakin olla 30 astetta lämmintä päivisin. Esim. Napsusta voi hyvin seurata viikon ennusteen Sharmille tai mihin vain. Tuorein 7-päivän ennuste lupaa 30 astetta joka päivälle. http://www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/815
hyvä sääsivu löytyy myös sivuilta
http://www.wunderground.com/global/stations/62460.html
- 123+321
Eikö solariumit ole jo lailla kiellety?
- 8+12
matkan - heh - maaliskuulle??
Viisi (5) kuukautta vielä matkaan ja jo olette miettimässä, ostelemassa aurinkovoide-purkkeja kotiin kuivumaan??????
Lopettakaa tuollainen! Ehditte niitä aurinkosuoja-voiteita ostamaankin hyvin vielä kuukautta-viikkoakin ennen matkaa!!- Viikko vielä
...jeesustelu. Kyllä ihminen saa olla innostunut, jos tietää, että pääsee reissuun keväällä. Älkää aina jaksako valittaa ja viisastella täällä. Palstaa ei ole pakko lukea.
- ex-punanahka
Onhan se hyvä selvitellä, mikä voide on hyvää, esim. tuo Riemann P20, jos en olisi aikanaan koskaan käynyt millään palstalla kysymässä, en vieläkään tietäisi miten hyvä tuote on kyseessä. Silloista voidetta (kovin nestemäistä) piti levittää aamulla ensimmäiseksi ja antaa kuivua todella pitkään, nyt taitaa riittää normaali 20-30 minuutin odottelu ennen kuin pukee päälle - voide kestää uimista ja hankaamista.
Ikävää on sekin että hartiat kärähtää ekana lomapäivänä ja loppulomasta pitää olla viitta hartioilla. Maaliskuussa Hurghadassa on toooooooodella aurinkoista. - Ninnuuuu
ex-punanahka kirjoitti:
Onhan se hyvä selvitellä, mikä voide on hyvää, esim. tuo Riemann P20, jos en olisi aikanaan koskaan käynyt millään palstalla kysymässä, en vieläkään tietäisi miten hyvä tuote on kyseessä. Silloista voidetta (kovin nestemäistä) piti levittää aamulla ensimmäiseksi ja antaa kuivua todella pitkään, nyt taitaa riittää normaali 20-30 minuutin odottelu ennen kuin pukee päälle - voide kestää uimista ja hankaamista.
Ikävää on sekin että hartiat kärähtää ekana lomapäivänä ja loppulomasta pitää olla viitta hartioilla. Maaliskuussa Hurghadassa on toooooooodella aurinkoista.Hei minkä hintasta toi Riemann P20 on?
Ite 2kk päästä lähössä Hurgahadaan, olen niin innoissani! Ekaa kertaa ulkomailla sitten yläasteen :D - XD
Ninnuuuu kirjoitti:
Hei minkä hintasta toi Riemann P20 on?
Ite 2kk päästä lähössä Hurgahadaan, olen niin innoissani! Ekaa kertaa ulkomailla sitten yläasteen :DHei
Riemann P20 saa myös esim. Sokokselta (ainakin isommissa). Viimeksi kun ostin, niin tarjouksessa oli parinkympin nurkilla. Hieman kalliimpaa siis, kuin perusaurinkorasvat, mutta hintansa väärti. Suihkepullo olisi tosin aika kiva. Täytyy ostaa lisää kohtapuolin, maaliskuussa ollaan menossa Marsa Alamiin :) - ex-punanahka
XD kirjoitti:
Hei
Riemann P20 saa myös esim. Sokokselta (ainakin isommissa). Viimeksi kun ostin, niin tarjouksessa oli parinkympin nurkilla. Hieman kalliimpaa siis, kuin perusaurinkorasvat, mutta hintansa väärti. Suihkepullo olisi tosin aika kiva. Täytyy ostaa lisää kohtapuolin, maaliskuussa ollaan menossa Marsa Alamiin :)Pullon hinta 23 - 28 euroa ostopaikasta riippuen, omani olen ostanut Sokokselta. Pullon koko on 100 ml, eli saat ainakin yhden pullon sinne nestepakkausten pussiin ilman että pitää täyttöpakkaukseen laittaa (saa myös 200 ml pullossa). Stockmannilla myydään myös, Prismoissa en ole nähnyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342