Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä nyrkkeilysäkki edukkaasti

Mätkijä

Moi,

Pitäisi jostain hommata nyrkkeilysäkki. Mutta mistä edullisesti? Mikään ihan heiveröinen se ei saa olla kun on tuota massaakin. Entäs sitten säkin ripustus? Miten se tehdään, jottei ajan myötä koko viritys ja puoli kattoa tule alas?

16

68712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vääntäjä

      Mene metsästämään, säkkien hinnat on aika saman hintasia melkeimpä jokapaikassa.

      Ja se kiinnitys riippuu ihan katon materiaalista.

      • jeesus

        ei se mistään vitun katon materiaalista riipu. ootteko te idiootit levyyn sen pultannu? eikö ihmiset tajua mikä on K-A-T-T-O-T-U-O-L-I tai toisella nimellä K-A-T-T-O-R-I-S-T-I-K-K-O. niiden kohdalle kiinnitys niin ei tipu säkit.. miettikää nyt aivoilla jos katto on vaikka 5mm kyprokkia??


      • ...
        jeesus kirjoitti:

        ei se mistään vitun katon materiaalista riipu. ootteko te idiootit levyyn sen pultannu? eikö ihmiset tajua mikä on K-A-T-T-O-T-U-O-L-I tai toisella nimellä K-A-T-T-O-R-I-S-T-I-K-K-O. niiden kohdalle kiinnitys niin ei tipu säkit.. miettikää nyt aivoilla jos katto on vaikka 5mm kyprokkia??

        Nyt kaikki kuunnelkaa kun viisas puhuu...voi jiiisus


    • Jussi

      Wrange.fi löytyy jotain. Hintatasosta verrattuna muihin en tiedä. Itse aikanaan ostin sieltä ja hyvin on kestänyt. Kiinnitys jousikoukulla. Läytyy sivuilta.

    • Oskari De La Hohhoijjaa

      Jos haluut kunnon säkin etkä mitään lasten citymarket/hong kong kamaa,ni ota yhteyttä Harjavallan suuntaan Markku Isoviitaan,sen kautta saa varmaan suht edukkaasti KUNNON säkin!

      • Andy

        Kun nyt kuitenkin kysyjälle tuntui olevan tärkeää ennenkaikkea edullinen hinta, niin kehottaisin kääntymään lähimmän suuren paikkakunnan halpamarkettien puoleen. Niissä säkit ovat tuntuvasti edullisempia kuin kamppailulajiliiikkeissä.


      • Kleve

        Itse ostin ironfitin säkin niitten verkkokaupasta. Tähä mennessä hoitanut hommansa. tais olla 99€ ja on aika iso säkki.


    • h.m

      Kirppareilta tai lehden myynti-ilmoituksilta löytyy aika paljon säkkejä... Eivätkä ole kalliita. Yleensä ne on aivan kuin uusia, jos ovat oleet yksityisellä ja niihin ei ole harjoiteltu vetisen käyttöä..

      • m.ä.

        käy prismasta hakeen adidaksen säkki.
        on ainakin laadukkas ja kohtuuhinta.


    • Balboa

      Osta intersportista kattokiinnike nyrkkeilysäkkiisi.

      • ooksää aasi

        mitä vitun 5mm gyprokkia?


      • adidas-prostoresta

      • Ei nyrkkeilevä naine
        adidas-prostoresta kirjoitti:

        jäin hieman miettimään kun olen ostamassa nyrkkeilysäkkiä ja löysinkin prostore.fista sopivan. Niin onko tuo PRO säkkikoukku mistään kotoisin?

        http://www.prostore.fi/adidas-kamppailulajit-65/adidas-nyrkkeily-70/nyrkkeilysakit-adidas-78/

        Täältä löytyi todella vähän käytetty Nahka-Saken säkki, korkeus noin 150cm, ympärys vajaan metrin, painosta en osaa sanoa, mutta tosi painava on, myyn sen 20 eurolla . Jos kiinnostui, niin laitan sitten s-posti osoitteen.


      • Säkit hukasa
        Ei nyrkkeilevä naine kirjoitti:

        Täältä löytyi todella vähän käytetty Nahka-Saken säkki, korkeus noin 150cm, ympärys vajaan metrin, painosta en osaa sanoa, mutta tosi painava on, myyn sen 20 eurolla . Jos kiinnostui, niin laitan sitten s-posti osoitteen.

        moi! Laita mulle postia tyotonmasa(at)gmail .com
        Ostan pois :)


    • Alberto123

      Moi,

      Itse tilasin Treenikamat.fi -verkkokaupasta ja olen ollut tyytyväinen säkkiin.

    • MikkoMik

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe