Mistä nyrkkeilysäkki edukkaasti

Mätkijä

Moi,

Pitäisi jostain hommata nyrkkeilysäkki. Mutta mistä edullisesti? Mikään ihan heiveröinen se ei saa olla kun on tuota massaakin. Entäs sitten säkin ripustus? Miten se tehdään, jottei ajan myötä koko viritys ja puoli kattoa tule alas?

16

68970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vääntäjä

Mene metsästämään, säkkien hinnat on aika saman hintasia melkeimpä jokapaikassa.

Ja se kiinnitys riippuu ihan katon materiaalista.

• jeesus

ei se mistään vitun katon materiaalista riipu. ootteko te idiootit levyyn sen pultannu? eikö ihmiset tajua mikä on K-A-T-T-O-T-U-O-L-I tai toisella nimellä K-A-T-T-O-R-I-S-T-I-K-K-O. niiden kohdalle kiinnitys niin ei tipu säkit.. miettikää nyt aivoilla jos katto on vaikka 5mm kyprokkia??

• ...
        jeesus kirjoitti:

ei se mistään vitun katon materiaalista riipu. ootteko te idiootit levyyn sen pultannu? eikö ihmiset tajua mikä on K-A-T-T-O-T-U-O-L-I tai toisella nimellä K-A-T-T-O-R-I-S-T-I-K-K-O. niiden kohdalle kiinnitys niin ei tipu säkit.. miettikää nyt aivoilla jos katto on vaikka 5mm kyprokkia??

Nyt kaikki kuunnelkaa kun viisas puhuu...voi jiiisus

• Jussi

Wrange.fi löytyy jotain. Hintatasosta verrattuna muihin en tiedä. Itse aikanaan ostin sieltä ja hyvin on kestänyt. Kiinnitys jousikoukulla. Läytyy sivuilta.

• Oskari De La Hohhoijjaa

Jos haluut kunnon säkin etkä mitään lasten citymarket/hong kong kamaa,ni ota yhteyttä Harjavallan suuntaan Markku Isoviitaan,sen kautta saa varmaan suht edukkaasti KUNNON säkin!

• Andy

Kun nyt kuitenkin kysyjälle tuntui olevan tärkeää ennenkaikkea edullinen hinta, niin kehottaisin kääntymään lähimmän suuren paikkakunnan halpamarkettien puoleen. Niissä säkit ovat tuntuvasti edullisempia kuin kamppailulajiliiikkeissä.

• Kleve

Itse ostin ironfitin säkin niitten verkkokaupasta. Tähä mennessä hoitanut hommansa. tais olla 99€ ja on aika iso säkki.

• h.m

Kirppareilta tai lehden myynti-ilmoituksilta löytyy aika paljon säkkejä... Eivätkä ole kalliita. Yleensä ne on aivan kuin uusia, jos ovat oleet yksityisellä ja niihin ei ole harjoiteltu vetisen käyttöä..

• m.ä.

käy prismasta hakeen adidaksen säkki.
        on ainakin laadukkas ja kohtuuhinta.

• Balboa

Osta intersportista kattokiinnike nyrkkeilysäkkiisi.

• ooksää aasi

mitä vitun 5mm gyprokkia?

• adidas-prostoresta

• Ei nyrkkeilevä naine
        adidas-prostoresta kirjoitti:

jäin hieman miettimään kun olen ostamassa nyrkkeilysäkkiä ja löysinkin prostore.fista sopivan. Niin onko tuo PRO säkkikoukku mistään kotoisin?

http://www.prostore.fi/adidas-kamppailulajit-65/adidas-nyrkkeily-70/nyrkkeilysakit-adidas-78/

Täältä löytyi todella vähän käytetty Nahka-Saken säkki, korkeus noin 150cm, ympärys vajaan metrin, painosta en osaa sanoa, mutta tosi painava on, myyn sen 20 eurolla . Jos kiinnostui, niin laitan sitten s-posti osoitteen.

• Säkit hukasa
        Ei nyrkkeilevä naine kirjoitti:

Täältä löytyi todella vähän käytetty Nahka-Saken säkki, korkeus noin 150cm, ympärys vajaan metrin, painosta en osaa sanoa, mutta tosi painava on, myyn sen 20 eurolla . Jos kiinnostui, niin laitan sitten s-posti osoitteen.

moi! Laita mulle postia tyotonmasa(at)gmail .com
        Ostan pois :)

• Alberto123

Moi,

Itse tilasin Treenikamat.fi -verkkokaupasta ja olen ollut tyytyväinen säkkiin.

• MikkoMik

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      146
      3167
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2593
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1954
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1891
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1714
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1627
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1502
    Aihe