Nyt tuli semmonne aika että pitää siirtyä cd-soittimin mielummi mp3 usbi juttuihin.Nuo kasetti pelleilyt nyt riitä.
Ongelma on mistä saa semmosen soittimen minkä kanssa voi heitä suoraan että ratinkake ja näyttö toimisi niinku tuo philipsin. Pitäis luopua tästä vanhasta soittimesta.Mikä tilalle ---->?
Onko olemessa jotain adaptereita.
Kiitos vastanneille!
Laguna MK1 -00 ja väsynnyt kasetteihin.
3
456
Vastaukset
- bhubhub
Siis hä ------> ?????? Siis niiku renukasetti, niikö? Hä? Joo luovu vanhasta ja laita uusi. Vai mitä hä?
- MP4
ja uusi tilalle onhan 00 Lagussa jo standardi asennusaukko ja pistoke valmiina
ja soittimia uusilla USB,AUX, ym herkuilla löytyy kaikista alan liikkeistä. - löytyy
Helpointa varmasti jos hommaat sellasen soittimen johon tulee rattiin kiinnitettävä oma kaukosäädin. Haittapuolena se on ruma ja rattia veivatessa kuitenkin edessä.
Entäpä irrallinen kake...mihinpä laitat jotta löydät ja hankala käyttää.
Adaptereita löytyy mm alpineen ja pioneeriin vaikkapa autostudiolta, mutta ovat järkyttävän hintaisia ja niilläkään ei se näyttö edelleenkään toimi.
Jos satut olemaan elektroniikasta innostunut ja ymmärrät, niin eiköhän alkuperäsestä kakesta saa ohjattua ainakin äänet ja jonkinlaisen haun uuteen soittimeen.
Tarttee tutkailla tuota lagun kytkentää näytön osalta, jos vaikka viisastuisi vahingossa.
Oot muuten sitkeä sissi jos näin kauan olet kasetilla pärjännyt...ansaitsit kunnioitukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996