Hei!
Nyt olisi haussa Jackrusselinterrierin pentu. Jos sinulla on siis pentu vailla kotia, vastaathan ihmeessä tähän viestiin! Pentu olisi varsin pitkään toivottu uusi asukas, jolla olisi mahdollisuus päästä hyvään ja rakastavaan kotiin :) Jos sinulla on siis tulevia pentuja tiedossa tms., niin ilmoittele tänne ja jutellaan tarkemmin :)
Muutenkin kaipaisin vinkkejä, mistä voisin pennun löytää (olen siis siis ensi kertaa koiraa hankkimassa).. Tosin muuten olen koirulien kanssa paljon ollut tekemisissä.
Vastauksia odottelen...!
Haussa Jackrusselinterrieri
Pentua etsivä
3
535
Vastaukset 3
- tee jotain itse
hommaksesi etsiä rotujärjestön sivut ja sieltä kasvattajat
- Räpsyt
Hei,
Joko olet löytänyt Jack Russellin pennun. Minulla 2 narttupentua myytävänä. Luovutusikäiset, el.lääkärin tarkastamat iloiset tytöt. Lisätietoja puhelimitse 040 543 1992. - vp
Moi!
Meiltä löytyy kaksi narttupentua, ruskea-valkoinen ja tricolor. Ruskea-valkoinen on ainakin sileäkarvainen. Paperilliset terveistä vanhemmista. Luovutus tammikuun ekalla viikolla. Lisätiedot 050-4483387.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3671480Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2259042 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk71837Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28795- 54793
- 40779
- 57712
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66699- 59695
- 62681