Hei!
Nyt olisi haussa Jackrusselinterrierin pentu. Jos sinulla on siis pentu vailla kotia, vastaathan ihmeessä tähän viestiin! Pentu olisi varsin pitkään toivottu uusi asukas, jolla olisi mahdollisuus päästä hyvään ja rakastavaan kotiin :) Jos sinulla on siis tulevia pentuja tiedossa tms., niin ilmoittele tänne ja jutellaan tarkemmin :)
Muutenkin kaipaisin vinkkejä, mistä voisin pennun löytää (olen siis siis ensi kertaa koiraa hankkimassa).. Tosin muuten olen koirulien kanssa paljon ollut tekemisissä.
Vastauksia odottelen...!
Haussa Jackrusselinterrieri
Pentua etsivä
3
526
Vastaukset
- tee jotain itse
hommaksesi etsiä rotujärjestön sivut ja sieltä kasvattajat
- Räpsyt
Hei,
Joko olet löytänyt Jack Russellin pennun. Minulla 2 narttupentua myytävänä. Luovutusikäiset, el.lääkärin tarkastamat iloiset tytöt. Lisätietoja puhelimitse 040 543 1992. - vp
Moi!
Meiltä löytyy kaksi narttupentua, ruskea-valkoinen ja tricolor. Ruskea-valkoinen on ainakin sileäkarvainen. Paperilliset terveistä vanhemmista. Luovutus tammikuun ekalla viikolla. Lisätiedot 050-4483387.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505257Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.813054Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3081612Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751214Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781156Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944