on ruma, pilasi Hymyn kivan kisan!
Miss isoäiti Marika granat
jallu12345
5
1246
Vastaukset
- nainen 40ja risat
Ei oo kunnia olla 37v mummo,itse häpeisin syyttää että ollaan kateellisia mikä ei oo totta.Oon itse exmissi ja taatusti kauniimpi vanhempanakin mutta mummoleimaa en haluaisi vielä
- Tosi on näin,huijaus
Oikeessa missikisassa kisaajat ovat samaa ikäluokkaa kuten urheilussa eri sarjat.Mikä kisa on semmoinen , jossa kisaajien ikähaarukka on n.30 Vuotta!
- deee2
Ota selvää nimestäkin ennenkuin haukut... ja kato ny ekana peiliin:))
- heippa1234
Oon katsonut peiliin ja todennut että oon paljon kauniimpi
- !!
heippa1234 kirjoitti:
Oon katsonut peiliin ja todennut että oon paljon kauniimpi
ei oo kyllä mikään kaunotar..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2084042Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382265Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802