Irtisanoin tv luvan 2 kk sitten eikä tv tä ole sen koomin katsottu. Viestintävirsto lähetti ensin minulle kirjeen jossa kehotetaan hankkimaan tv lupa ja nyt tipahti postista vaimon nimellä kirje jossa luonnollisesti kehotetaan hankkimaan tv lupa. Uskomatonta räyhkeyttä viranomaistahojen puolelta. Painostusta ja kiristystä kansalaista kohtaan. Kohta tulee lapselle kirje jossa kehotetaan hankkimaan tv lupa vanhempien puolesta tai lapsi joutuu huostaanotettavaksi viestintäviraston toimesta. Digiboxit ja tv kellarissa pälyyntymässä. Netistä voi katsella tarvittaessa ohjelmia. Tosin todella harvoin. Ilman tv voi siis elää muuallakin kuin Pohjois Koreassa.
Uskomatonta röyhkeyttä !
Julmaa toimintaa....
1
674
Vastaukset
- mani -> mani = mulle
Kun joku poistaa "luvan", niin softa hokaa, et lupaa ei ole ja lähettää kirjeen. SIlleen ne automatisoidut systeemit toimii. TV ei todellakaan ole pakollinen! Itelläni TV on päällä lähinnä tuomassa tausta pölinää. Uutiset katson parilta eri kanavalta ja dokkareita. Silti menee FULL TV-lupa.
Kaikille olis helpointa, JOS TV-lupa poistuis ja YLE sais rahat suoraan Vanhasen kassasta, kun sieltä ne kiertää muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195