PARIKKALA JA eksote?

eksote-ko

Miten ihmeellä parikkalan päättäjät ovatkaan menneet tekemään tälläisen sairaanhoitopiiriin. Tämä päätös joka ei palvele ainakaan ASIAKKAITA! Ensinäkin minua askaruttaaettä miksi täällä ravaa lääkäreitä jotka ilmoittavat suoraan keskustelun avauksessa etteivät ole kerenneet lukea epikriisejä. Miten tälläinen "erikois sairaan hoidon puolella " voi olla näin? Miksi me liityimme eksoteen? Eihän esimerkiksi imatralta ole kyseiseen järjestelmään liitytty, muuta kuin vaikeiden lasten osalta ? onko niin vaikea laskea kuinka paljon tulee taksimaksut ja muut kulut tekemään suurilla päätöksillänne ? Miksi hajauttaa jo pitkään ja ihan hyvin toiminut sairaanhoito järjestelmä. Voisiko joku viisas valaista? Minä itse henkilökohtaisesti voisin maksaa bensasta syntyvän erotus summan parikkalan kunnan kassaan jos sosterin palveluita voisi jatkaa.

5

1302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lpr jest

Parikkalan johtajia viis kiinnostaa hoito, kunhan vain saadaan ajaa Lappeenrantaan Savon sijasta. Matkakin on sama, mitä nyt eroa 70 km suuntaansa....
      Tärkeämpää on satsata rajanylityspaikkaan, kuin kuntalaisten sairaanhoitoon.

• pon-23-tiac

Tuohon sun kysymykseen ei voi kukaan viisas vastata kun sellaista viisasta PARIKKALASTA EI LÖYDY.
      Taitaa olla kaikki siellä täys torvia kun menevät tollasta tekemään. Joten otin kimpsuni ja kampsuni ja muutin PARIKKALASTA pois. Katsos kun kaikki pitää nykyisin hajauttaa mitään hyvää ei voi säästää eikä antaa olla entisellään.

• Kaiken kokenut

Olihan näillä Parikkalan päättäjillä montakin syytä tähän hullutukseen. Paras sai hyvän viran Lappeenrannasta,muut sitten hyvät kilometrirahat kun ajelevat sinne Lappeenrantaan niihin tärkeisiin "kokouksiin". Siitä ei välitetty yhtään mitä tämä merkitsi isolle osalle parikkalalaisista. Saatiin lopetettua 2 terveyskeskusta. Nyt ihmiset ajavat pahimmillaan 200 km saadakseen reseptin uusittua. Lääkäriin täällä ei enää pääsekään, uusitaan vaan monta vuotta vanhoja reseptejä, viis siitä onko lääkkeet enää sopivia. Omituista että mm. psyykenlääkkeitä uusitaan vuositolkulla, ilman että keraakaan näkee edes lääkäriä !!!

• Yllättynyt
        Kaiken kokenut kirjoitti:

Olihan näillä Parikkalan päättäjillä montakin syytä tähän hullutukseen. Paras sai hyvän viran Lappeenrannasta,muut sitten hyvät kilometrirahat kun ajelevat sinne Lappeenrantaan niihin tärkeisiin "kokouksiin". Siitä ei välitetty yhtään mitä tämä merkitsi isolle osalle parikkalalaisista. Saatiin lopetettua 2 terveyskeskusta. Nyt ihmiset ajavat pahimmillaan 200 km saadakseen reseptin uusittua. Lääkäriin täällä ei enää pääsekään, uusitaan vaan monta vuotta vanhoja reseptejä, viis siitä onko lääkkeet enää sopivia. Omituista että mm. psyykenlääkkeitä uusitaan vuositolkulla, ilman että keraakaan näkee edes lääkäriä !!!

Minä onneton jouduin menemään tk:n päivystykseen Parikkalaan pahan flunssan takia. Tein sen virheen että pyysin saada antibioottia tautiini. Lääkäri sanoi heti että paras mennä siinä tapauksessa Savonlinnan yksityislääkärille. Olikohan tämä "päivystäjä" joku Vireen agentti, kun sinne käski mennä. Muista asiattomuuksista en viitsi edes kertoa.Epäilen että ko.lääkäri on valelääkäri tai tk:n huoltomies (kaikki kunnia huoltomiehille). En tiedä miksi tämä ulkopuolinen päivystäjä käyttäytyi asiattomasti, ennen oli tosi ystävällistä ja asiallista palvelua.Muu henkilökunta oli tosi ystävällisiä. Näinkö potilaat karkoitetaan siitä ainoasta jäljellä olevasta terveyskeskuksesta. Kohtahan sekin voidaan lopettaa potilaiden puutteesta jos kaikkien on mentävä Savonlinnan Vireeseen. Hupsistakukkuu !!!

• Valoa kansalle
        Yllättynyt kirjoitti:

Minä onneton jouduin menemään tk:n päivystykseen Parikkalaan pahan flunssan takia. Tein sen virheen että pyysin saada antibioottia tautiini. Lääkäri sanoi heti että paras mennä siinä tapauksessa Savonlinnan yksityislääkärille. Olikohan tämä "päivystäjä" joku Vireen agentti, kun sinne käski mennä. Muista asiattomuuksista en viitsi edes kertoa.Epäilen että ko.lääkäri on valelääkäri tai tk:n huoltomies (kaikki kunnia huoltomiehille). En tiedä miksi tämä ulkopuolinen päivystäjä käyttäytyi asiattomasti, ennen oli tosi ystävällistä ja asiallista palvelua.Muu henkilökunta oli tosi ystävällisiä. Näinkö potilaat karkoitetaan siitä ainoasta jäljellä olevasta terveyskeskuksesta. Kohtahan sekin voidaan lopettaa potilaiden puutteesta jos kaikkien on mentävä Savonlinnan Vireeseen. Hupsistakukkuu !!!

joku Parikkalan valon mies lääkärinä?

Oli nimittäin ollut nuoruudessaan valolla töissä. Tullut sitten lääkiksestä valmistuttuaan takaisin Parikkalaan. Täti kävi vastaanotolla ja kotona kysyivät minkälainen lääkäri oli. Täti vastasi, että olihan se joku Parikkalan Valon mies.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe