Shamanistisissa kulttuureissa on käsittääkseni ollut näkemystä että rajua magiaa saadaan aikaan kun mies pukeutuu naiseksi. En tiedä kuinka voimallinen kokemus sellainen voi olla - onko kukaan teistä miehistä kokeillut?
Onko "normaali" ja "tasapainoinen" seksielämä oikeastaan edes mahdollista mikäli pyrkii elämässään laajentamaan ja/tai kohottamaan tietoisuuttaan?
Onko magiaa helpompi harjoittaa jossakin epätavallisessa tilanteessa:
- selibaatti
- keskimääräistä runsaampi aktiviteetti
- oman seksuaalisen identiteetin poikkeavuus verrattuna valtaväestöön
- rituaalinen seksuaalinen toiminta
Seksi ja seksuaalisuus on ikuisuusaihe, joka ei lakkaa kiinnostamasta minua varmaan niin kauan kuin henki pihisee. Olen tuntenut useampia ihmisiä joille itsensä seksuaalinen toteuttaminen ei ole ollut mitenkään helppoa (joukossa jopa isäni, mahdollisesti biseksuaali), eikä se järin luontevaa ole aina itsellenikään ollut spirituaalisten pyrkimysteni kanssa: milloin on nunnattanut ja milloin on pakana-papittaruttanut. (Ota nyt noistakin selko.)
Seksuaalisuus ja sen oikut vs. magia
4
773
Vastaukset
- Trollien trolli
Seksuaalisia olentoja olemme ja mitä enemmän ikää karttuu, sitä enemmän muut asiat kiinnostaa, kuin se "iänikuinen". Mitä taas henkisiin asioihin tulee, on kautta aikojen maallisten rutiinien syrjään laittaminen tai niiden rajoittaminen ollut avain henkiselle puolelle pääsemi'seksi. Ja kokemuksesta voi sanoa, että vaikka olenkin elämäni aika touhunnut lihallisella alueella runsaasti ja paljon ja estoitta, on henkisen kasvun myötä sen osuus siirtynyt voimakkaasti
taka-alalle. Me olemme viiden aistin vankeja ja jotta tuo "kuudes" aisti vahvistuisi on välttämätöntä laittaa kylmän,kuuman,nälän,pelon,himon j.n.e haittaava vaikutus taka alalle.- Fanaatikko
Tuo mitä kuvailet on ns. oikean puolimmainen polku. Sen lisäksi on vasemman puoleinen polku, jossa toimitaan eri tavalla. Toisinsanoen, yleistät.
- Trollien trolli
Fanaatikko kirjoitti:
Tuo mitä kuvailet on ns. oikean puolimmainen polku. Sen lisäksi on vasemman puoleinen polku, jossa toimitaan eri tavalla. Toisinsanoen, yleistät.
Aivan, en ole sen puolen kulkija.
- Anonyymi
Nunnattas, pakanuttaa papituttaa hienoja termejä.Luullakseni puuttuu se että noidatuttas. Pakanuttaa ei sisällä noidatuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 272251
En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2771911Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva271743Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4611714- 1601659
Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!
Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚141589Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava3381173Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861129- 931019
Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j141008