Shamanistisissa kulttuureissa on käsittääkseni ollut näkemystä että rajua magiaa saadaan aikaan kun mies pukeutuu naiseksi. En tiedä kuinka voimallinen kokemus sellainen voi olla - onko kukaan teistä miehistä kokeillut?
Onko "normaali" ja "tasapainoinen" seksielämä oikeastaan edes mahdollista mikäli pyrkii elämässään laajentamaan ja/tai kohottamaan tietoisuuttaan?
Onko magiaa helpompi harjoittaa jossakin epätavallisessa tilanteessa:
- selibaatti
- keskimääräistä runsaampi aktiviteetti
- oman seksuaalisen identiteetin poikkeavuus verrattuna valtaväestöön
- rituaalinen seksuaalinen toiminta
Seksi ja seksuaalisuus on ikuisuusaihe, joka ei lakkaa kiinnostamasta minua varmaan niin kauan kuin henki pihisee. Olen tuntenut useampia ihmisiä joille itsensä seksuaalinen toteuttaminen ei ole ollut mitenkään helppoa (joukossa jopa isäni, mahdollisesti biseksuaali), eikä se järin luontevaa ole aina itsellenikään ollut spirituaalisten pyrkimysteni kanssa: milloin on nunnattanut ja milloin on pakana-papittaruttanut. (Ota nyt noistakin selko.)
Seksuaalisuus ja sen oikut vs. magia
4
645
Vastaukset
- Trollien trolli
Seksuaalisia olentoja olemme ja mitä enemmän ikää karttuu, sitä enemmän muut asiat kiinnostaa, kuin se "iänikuinen". Mitä taas henkisiin asioihin tulee, on kautta aikojen maallisten rutiinien syrjään laittaminen tai niiden rajoittaminen ollut avain henkiselle puolelle pääsemi'seksi. Ja kokemuksesta voi sanoa, että vaikka olenkin elämäni aika touhunnut lihallisella alueella runsaasti ja paljon ja estoitta, on henkisen kasvun myötä sen osuus siirtynyt voimakkaasti
taka-alalle. Me olemme viiden aistin vankeja ja jotta tuo "kuudes" aisti vahvistuisi on välttämätöntä laittaa kylmän,kuuman,nälän,pelon,himon j.n.e haittaava vaikutus taka alalle.- Fanaatikko
Tuo mitä kuvailet on ns. oikean puolimmainen polku. Sen lisäksi on vasemman puoleinen polku, jossa toimitaan eri tavalla. Toisinsanoen, yleistät.
- Trollien trolli
Fanaatikko kirjoitti:
Tuo mitä kuvailet on ns. oikean puolimmainen polku. Sen lisäksi on vasemman puoleinen polku, jossa toimitaan eri tavalla. Toisinsanoen, yleistät.
Aivan, en ole sen puolen kulkija.
- Anonyymi
Nunnattas, pakanuttaa papituttaa hienoja termejä.Luullakseni puuttuu se että noidatuttas. Pakanuttaa ei sisällä noidatuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994