En oo iha varma kuuluuko tää tänne..
Mutta jokatapaukses tietääkö kukaan onko Tampereella mahdollisuuksia alottaa savate?
Kiitos vastanneille jo etukäteen =))
Savate
5
1152
Vastaukset
- real.tero
Suomen savateseurat ovat, nopean Googlettamisen pohjalta, Helsingissä, Lappeenrennassa, Mäntsälässä ja Hyvinkäällä.
Tampereella ei tietääkseni ole savate-toimintaa.
Kysele asiaa Savate Clubilta: http://www.savate.com- SavateClubilainen
Helsinki taitaa olla tällä hetkellä ainoa paikka missä Savatea todenteolla voi harrastaa...
- Le boxer france
SavateClubilainen kirjoitti:
Helsinki taitaa olla tällä hetkellä ainoa paikka missä Savatea todenteolla voi harrastaa...
Koskakohan se tulee Tampereelle?? kiinnostusta olisi kyllä varsinkin tohon "Savate defence"
- sss:z
Le boxer france kirjoitti:
Koskakohan se tulee Tampereelle?? kiinnostusta olisi kyllä varsinkin tohon "Savate defence"
Joo sama juttu.. :(
- ei kannata
Luuseritouhua. Kaikki lopettaa hyvin nopeasti. Vahvalla markkinoinnilla saadaan kurssit pidettyä täysinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357