Nyt TV-2:lla näkyvässä ohjelmassa pohjoisen luontofriikki höntsäsi hirviä matkimalla niiden ääniä. Kuulomatkan päässä oleva hirvi tulikin lähietäisyydelle ja - kuvanottokohteeksi.
Tuota pidän vielä hyväksyttävänä. Sen sijaan kaupasta ostettujen houkutuslintujen käyttöä teeren tai vesilinnun metsästyksessä pidän vähän nolona lintujen 'selkäänampumisena'.
Ihmeellinen luonto1
1
128
Vastaukset
- sinisirkku-
Yllättävän "aidolta " se kuullosti nenä tukittuna, saivat jopa sitä venytettyä kaihoa kutsuhuutoon:D
Olis se aika jännää piilosta huudella ja sais hienoja kuvia.
Naaras vaan joutuu pettymään, kun "sulhoa" ei näykään:DDDDDD Ne sorsalintujen kopiot on aika hienosti tehty! Katselin niitä Turun saaristossa Kanickmossa missä oli hyljätty maja, toin muutaman mökillekin koristeeksikin ikkunalaudalle.
Kalastaja heitti joskus vesilintuja meillekin, jos olivat sukeltaneet verkkoihin, opin niitä kyllä paistamaan ja kourallinen katajamarjoja häivytti traanin maun.Hylkeitäkin ui ihan tantakallion tuntumassa, luulin koiran pääksi, onneksi eivät menneet verkkoihin.
Kyllä siellä sai heittouistimella komeita haukia, verkoilla sitten kampelaa, siikaa ja isoja ahvenia, 700 gr oli
suurin ahven, tuli kyllä heittouistimella. Kerran saatiin 2 kilonen punalihainen tumma kala, en olisi tienyt mikä se oli, mutta äiti tiesi sen olleen säynävän. Kerrassaan herkullinen savustettuna.
Heinäkuussa sai kuhaa, mutta kyllä savukampela ja siika voittaa kuhan minusta. Vesi tulee suuhun kun muistaa, miten imeskeltiin rasvaisia kampeloita savustuslämpiminä kallioilla:D sitä joskus kaipaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599