Karvojen ajelu?

Jätkä

Joo eli mulla on yksi ongelma ja kysyisin tätä toisilta pojilta. Eli ajelin tänään munakarvat pois partakoneella siis sähkösellä ja nyt mulla on kauhee sänki ja välillä kutittaa muttei paljoa. Pahinta on kun masturboi sillon alkaa kutittaa ja tunnen sängen ja se ei oo niin kivaa. Ei oo mitään karvan poisto juttuja joten en voi repii niitä pois. Kauan kestää karvojen kasvo takas?

13

9110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh

Sama ongelma. Päätin vain jatkaa ajamista mach3- höylällä, samalla jolla ajan partaa. En muista milät näytti/tuntui karvojenkanssa, enkä kaipaakaan.

• hahaah

miks ihmeessä ajoit sähkökoneella :P
      tietenki se jättää sängen, höylällä saa lyhyemmäksi

• Jätkä

Siis sen takii ajelin sähkö koneella kun en ole koskaan ajellu tavallisella ja olen nähyt mitä jälkee se tekee parralle kun ajelee ekaakertaa. Siis en haluu sitä tapahtuvan mun kalulle.

• Tyttö

Joo, tää oli varmaan tarkotettu pojille, mutta annapa kuitenkin yhden vinkin: talkki (vauvoille tarkotettu) lievittää kutinaa ja ehkäsee karvatuppien tulehtumista (niitä punasia näppylöitä, joista tulee verta, kun niitä raapii).
      Joten jos vielä aiot ajaa karvoja, niin kannattaa käyttää tota talkkia, koska se on tosi hyvää ja halpaa!

• munat pois

elikä leikkaa saksil koko munapois nii siit se lähtee

• Duppis

Vaikka en ookkaan poika nii vastaan tähän kuitenki. ei kannata ajella, kun karvat kasvaa takas nii kutittaa ihan törkeesti ja kauan. Yks vaihtoehto on ostaa vahaliuskoja tai sitten nyppiä pinseteillä pois, se kyllä vie vähän aikaa, mutta eipähän tarvii heti seuraavana päivä olla positamassa uudestaan

• posliini

osta karvanpoisto vahaa ja poista sillä. tai mee jollekki tyypille joka poistais ne. jos satuit katsoo turhamaiset miehet ohjelman tiistaina ne ainakin teki nii.. :D.. mä itse nypin pinseteillä yksitellen. aikaa vievää mutta kannattavaa. vedin seivil mutta tuli aina haavoja joten lopetin.

Ps: mielestäni posliini miehet on rumii

• ääl
        posliini kirjoitti:

osta karvanpoisto vahaa ja poista sillä. tai mee jollekki tyypille joka poistais ne. jos satuit katsoo turhamaiset miehet ohjelman tiistaina ne ainakin teki nii.. :D.. mä itse nypin pinseteillä yksitellen. aikaa vievää mutta kannattavaa. vedin seivil mutta tuli aina haavoja joten lopetin.

Ps: mielestäni posliini miehet on rumii

ei kukaan MIES aja karvoja

• No jaa..
        ääl kirjoitti:

Nii ihmettelin vaan et ajaaks jätkät karvojansa!? Järkevää(kö)? Miks? Mikä siin on se idea!?

• Jätkä
        No jaa.. kirjoitti:

Nii ihmettelin vaan et ajaaks jätkät karvojansa!? Järkevää(kö)? Miks? Mikä siin on se idea!?

Siis onko se nyt niin kivaa että on kauhee pusikko! Ja karvat jää esinahan väliin? Ja on se kyllä kivempaa jos välillä siistii oman puskansa.

• mies(kö)
        ääl kirjoitti:

Minä ajan itseltä säännöllisesti kainaloista ja alapäästä karvat.. En siksi, että muut pitäisivät tai eivät, vaan siksi, että minusta silloin näyttää siistiltä, kun ei ole kauheaa pehkoa missään..
        Kuitenkin pidän itseäni edelleen ihan miehenä =)

• .:jellona:.
        mies(kö) kirjoitti:

Minä ajan itseltä säännöllisesti kainaloista ja alapäästä karvat.. En siksi, että muut pitäisivät tai eivät, vaan siksi, että minusta silloin näyttää siistiltä, kun ei ole kauheaa pehkoa missään..
        Kuitenkin pidän itseäni edelleen ihan miehenä =)

Täällä nyt on ihmetelty,miksi mies ajelee karvansa..
        Oon törmännyt miehiin, joilla on kunnon puska alapäässä,ju mielestäni se on kaikkea muuta kuin kiihottavaa. Ei ole kiva vetää jätkältä käteen,ottaa suihin tai edes naida kun karvat tunkee joka välistä..
        Siistitty on ok, mutta henkilökohtaisesti pidän enemmän miehistä jotka ajelee karvansa pois. Se on kiihotttavamappa ja mukavampaa varmasti molemmille.
        Ja minkä takia mies ei saisi ajella karvojansa jos naiset melkein pakotetaan siihen?
        Tasa-arvoa tämäkin!

• hiuksia?
        No jaa.. kirjoitti:

tai partaa? Eiks siis mies saa pitää muitakin vartalon karvoja kurissa kuin hiukset ja parran?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      50
      3581
    2. 39
      3043
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      147
      2877
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2343
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      43
      1815
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      90
      1606
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1124
    8. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1091
    9. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1066
    10. Miten tällaista voi tapahtua

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?
      Virrat
      41
      935
    Aihe