on kuin orvon hylkeenpoikasen ääntelyä synkässä ja pimeässä syysyössä!Hehee!Tuliko ahdistunut olo vai rupesiko ottamaan päähän?Olisi kiva osata kirjoittaa oikein pessimistisiä ja ankeita runoja.Sitten voisi kuljeskella kylällä lausumalla niitä jokaisessa torpassa.Ihmiset parkuisivat sekä saisivat sieluunsa kipeitä iskuja.Parin tunnin kuluttua tekisi uusintakierroksen mutta tällä kerralla kertoisikin pelkkiä vitsejä!Hyvässä lykyssä porukka tulisi niin hyvälle mielelle että tienaisi ainakin itselleen tupakkarahat.Mitäpä mieltä näin ovelasta suunnitelmasta?
Yksinäisen ja onnettoman sydämen itku
4
211
Vastaukset
Voisin lähteä sun kaveriksi ja laulella itkuvirsiä, kun olen siinä oikeastaan aika hyvä.
Sitten kun olis se vitsikierros niin pitäisin sitä kolehti hattua ja nauraisin oikeissa paikoissa, tai pitäisin niitä lappuja joissa lukee naurua, hihitystä jne. jos ne ei osais ite.
Mennääks kimppaan?- Luotain-56
Ammattitaitoinen itkuvirsien vääntäjä on nykyään painonsa arvoinen kullassa.Ja jos sä vielä haluat kerätä kolehdin ja osaat naureskella katu-uskottavasti!Mä rupeankin oitis suunnittelemaan mulle edullista työsopimusta joten pysyttele tiiviisti tällä kanavalla.Loppu.
- .,.,.,.
Ei ahdista eikä ota päästä, hähää!
Outolintu. - TizaNova
Kyynelehdin kanssasi?
Synkkä salo ympärillä
valon vienyt hämärällä
alla kiven jäinen pinta
yllä korpin musta rinta
raakkuu siinä pilkaten
Märkänä ja sukka rikki
retkottaapi takin tikki
rukkasetkin sormipuolet
velloo ihmiselon huolet
hyytää arki hymytön
Vaan yks on ilo ihmisellä
toivorikas tähtehellä
kun kuusen kyynel kirpoaa
sielukkuus jo virkoaa
Tipetipetiptap…..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482