Meillä ei lasten isä edes pyytänyt lapsia isänpäiväksi hänen uusperheeseensä. Ei ole soitellut tai muuta.
Lapset lähettävät isänpäivälahjansa isälleen,mutta muuten meillä juhlistetaan isänpäivää kakulla ja herkutellen.
Miten isänpäivä teillä menee?
16
445
Vastaukset
- wilma60
Minun ex yllätti ja pyysi lapset luokseen isänpäiväksi. Hakee lapset huomenna töiden jälkeen ja ovat luultavasti maanantaiaamuun saakka isän luona. Meni ainakin kaksi isänpäivää että lapset eivät olleet isänsä luona vaan veivät korit isän työpaikalle.
Me vietämme isänpäivää huomenna ennen lasten lähtöä. Lapset antavat kortit ja nuorimmainen lahjan miehelleni ja sen jälkeen käymmä tapaamassa minun isääni.- Nettomaksaja
"Lapset antavat kortit ja nuorimmainen lahjan miehelleni"!
Aivan niin, miten kummassa sinun ja exäs yhteiset lapset antavat kortteja ja lahjoja sinun nykyiselle miehellesi?
Onko ehkä "joku" antanut lasten ymmärtää että se nykyinen sulhos on isä sinun ja exäsi lapsille vaikka heillä ON OIKEA isä?
Yrittääkö nyt "joku" rakentaa olematonta perhettä kulissiksi ympärilleen ihan vain siitä syystä että saisi lasten OIKEALLE isälle oikein paskamaisen mielen kun hän huomaisi että lapset pitäisivät sinun sulhoa isänään..
Tuo on muuten sitä yhäriruikuttajien peruskauraa joka lopulta kapsahtaa omaan nilkkaan ja LUJAA!, kosta kosta kosta, hinnalla millä tahansa kunhan se tapahtuu NYT.. - wilma60
Nettomaksaja kirjoitti:
"Lapset antavat kortit ja nuorimmainen lahjan miehelleni"!
Aivan niin, miten kummassa sinun ja exäs yhteiset lapset antavat kortteja ja lahjoja sinun nykyiselle miehellesi?
Onko ehkä "joku" antanut lasten ymmärtää että se nykyinen sulhos on isä sinun ja exäsi lapsille vaikka heillä ON OIKEA isä?
Yrittääkö nyt "joku" rakentaa olematonta perhettä kulissiksi ympärilleen ihan vain siitä syystä että saisi lasten OIKEALLE isälle oikein paskamaisen mielen kun hän huomaisi että lapset pitäisivät sinun sulhoa isänään..
Tuo on muuten sitä yhäriruikuttajien peruskauraa joka lopulta kapsahtaa omaan nilkkaan ja LUJAA!, kosta kosta kosta, hinnalla millä tahansa kunhan se tapahtuu NYT..Kukaan ei ole koskaan sanonut mitään että nykyinen mies olisi isä lapsille, Kyllä korttien teko ja lahjan antaminen lähtee ihan lapsesta itsestään ja enpä todellakaan usko että isä on loppujen lopuksi asiasta pahoillaan. Nykyinen mieheni on viettänyt nuorimmaisen kanssa enemmän aikaa kuin ex mieheni on koskaan lapsen kanssa viettänyt. Isommat lapset tapaavat isäänsä säännöllisesti joka viikko mutta nuorimmainen muutaman kerran vuodessa. Ja tämä on todella isän ja ehkä uusikon tahto.
Kaksi vanhinta lasta antaa äitienpäivänä kortit ja joskus lahjan ex:ni uudelle vaimolle. Ehkä siinäkin "joku" on antanut ymmärtää että isän uusi on myös uusi äiti. Lapsille hän on tärkeä ihminen ja ei ole minun äitiydestä poissa että he muistavat myös häntä äitienpäivänä. - nelikon äiti
wilma60 kirjoitti:
Kukaan ei ole koskaan sanonut mitään että nykyinen mies olisi isä lapsille, Kyllä korttien teko ja lahjan antaminen lähtee ihan lapsesta itsestään ja enpä todellakaan usko että isä on loppujen lopuksi asiasta pahoillaan. Nykyinen mieheni on viettänyt nuorimmaisen kanssa enemmän aikaa kuin ex mieheni on koskaan lapsen kanssa viettänyt. Isommat lapset tapaavat isäänsä säännöllisesti joka viikko mutta nuorimmainen muutaman kerran vuodessa. Ja tämä on todella isän ja ehkä uusikon tahto.
Kaksi vanhinta lasta antaa äitienpäivänä kortit ja joskus lahjan ex:ni uudelle vaimolle. Ehkä siinäkin "joku" on antanut ymmärtää että isän uusi on myös uusi äiti. Lapsille hän on tärkeä ihminen ja ei ole minun äitiydestä poissa että he muistavat myös häntä äitienpäivänä.Oli ilo lukea tyyni vastauksesi :)
- äljg
Lapset viettävät isänpäivää kotona, isänsä kanssa.
- näinnäinnäin...
Ihan kotosalla olemme. Poitsua käyn varmaan ajeluttamassa, opetan häntä ajokorttia varten. Tytöltä varmaan tulee jonkinmoinen lahja, joskaan se ei nyt niin välttämätön ole. Takavuosien lasten itse väsäämät iki-ihanat kortit ovatkyllä tallella piirongin laatikossa.
Yhdessä väsätään hyvää ruokaa :
- alkukeitoksi kylmä soppa (olikos se garpatsio nimeltään...)
- pääruoaksi härän sisäfilettä
- jälkkäriksi jotain juttua eksoottisista hedelmistä
t. yh-isä - nelikon äiti
näinnäinnäin... kirjoitti:
Ihan kotosalla olemme. Poitsua käyn varmaan ajeluttamassa, opetan häntä ajokorttia varten. Tytöltä varmaan tulee jonkinmoinen lahja, joskaan se ei nyt niin välttämätön ole. Takavuosien lasten itse väsäämät iki-ihanat kortit ovatkyllä tallella piirongin laatikossa.
Yhdessä väsätään hyvää ruokaa :
- alkukeitoksi kylmä soppa (olikos se garpatsio nimeltään...)
- pääruoaksi härän sisäfilettä
- jälkkäriksi jotain juttua eksoottisista hedelmistä
t. yh-isäTäällä isänpäivä kuluu samoissa ajomeiningeissä. Poika käväisee isän luona sunnuntaina, kaksi pienempää vien iskälle ihan kohta kun toinen tulee harrastuksesta kotiin. Vanhin ei muista isää sunnuntaina, koska isä ei muista häntä jouluna tai synttäreinä. Hän on näin päättänyt, enkä minä voi asiaan vaikuttaa. Me kolme, kaksi isompaa lasta ja minä menemme juhlapäivän kunniaksi pizzalle sunnuntaina.
Oma isäni juhlii taivastenvaltakunnassa, samoin isoisäni. Hiukan surullista ja ikävä on molempia, mutta en varmasti ole ainoa, jolle isäinpäivä on - eri syistä, surujuhla; meitä on monta miljoonaa ja ikähaarukka on ihan pienistä tosi isoihin. - gbchsyas
nelikon äiti kirjoitti:
Täällä isänpäivä kuluu samoissa ajomeiningeissä. Poika käväisee isän luona sunnuntaina, kaksi pienempää vien iskälle ihan kohta kun toinen tulee harrastuksesta kotiin. Vanhin ei muista isää sunnuntaina, koska isä ei muista häntä jouluna tai synttäreinä. Hän on näin päättänyt, enkä minä voi asiaan vaikuttaa. Me kolme, kaksi isompaa lasta ja minä menemme juhlapäivän kunniaksi pizzalle sunnuntaina.
Oma isäni juhlii taivastenvaltakunnassa, samoin isoisäni. Hiukan surullista ja ikävä on molempia, mutta en varmasti ole ainoa, jolle isäinpäivä on - eri syistä, surujuhla; meitä on monta miljoonaa ja ikähaarukka on ihan pienistä tosi isoihin.Meillä ei vietetä ei isän eikä äitienpäivää. Turhia juhlia....
- poika pohjoisesta.
gbchsyas kirjoitti:
Meillä ei vietetä ei isän eikä äitienpäivää. Turhia juhlia....
matkusti pois kotoa koska lapset asuu samassa kaupungissa uusioperheessä.Siellä myös uusiomiehen poika ja kaippa omatkin muksuni saavat siellä palan kakkua jos juhlivat uusioisin isinpäivää.Omani ovat jo 11 ja 13v,eivätkä piittaa sen kummemmin äitien kuin isienkään päivistä.Turhaa hössötystä.Mieluummin silläkin rahalla ostaa jotakin muuta.
- etäisälle kortti
Koulussa lapsi on tehnyt isänpäiväkortin jonka vei nyt mukanaan mennessään isälle. Tällä kertaa isänpäivä sattui sille viikonlopulle kun lapsi on siellä joten en tiedä miten juhlivat. Joka vuosi kysyn pojalta haluaako ostaa lahjan mutta ei ole halunnut.
Sellaisina isänpäivinä kun poika on kotona,ei asiaa sen kummemmin juhlita ja lapsi vie kortin seuraavan kerran kun isälleen menee. - etäiskä
Aamulla pojalla on lätkäpeli.
Iltapäivällä lätkäharkat.
Illalla tulee telkkarista Karjala-turnauksen Suomi-Ruotsi lätkäpeli
Niissä väleissä voidaan sitten vaikka pelata PS3 lätkää.
Illalla viimeiseksi mennään saunaan ja tempaistaan jaffat wilhelmit päälle.
Testosteronin tuoksuinen isänpäivä ihan niin kuin pitääkin :-)
En halua syyttää ketään mistään, mutta mun mielestä lapseni on parasta maailmassa mitä mulle ikinä on suotu ja siksi ihmettelen kaikkia niitä isiä, jotka eivät halua olla missään tekemisissä jälkikasvunsa kanssa. - Marjo27
Poika lähtee puolen 11 junassa takas kotiin, että pääsee iskän kanssa viettään aikaa. Huomenna leivotaan yhessä jotain, et on sit iskälle muutakii annettavaa ko koulussa tehty kortti (lahja jäi kesken ko oli ollu koulusta poissa). Nii ja poika on sit äitienpäivä viikonlopun miun luona. Nyt on poikkeus että sattuu olee isänpäivä viikonlopun miun luona, mut menee tarkotuksella aikasemmi kotiin.
- äitylihgj
pojan isästä ei ole kuulunut aikoihin mitään, tuskin kuuluu nytkään. onnittelut laitetaan viestillä koska pysyvää osoitetta ei ole eikä puheluihin vastaa. omalla isälläni kuitenkin käydään kortti ja lahja viemässä ja isänpäivä kahvit juomassa :)
- tyjtyj
ei lapset saanu edes soittaa isälleen isänpäivänä.
- jeps...jee,joo
etäisille kuin vanhimmalta lapselta onnittelut ja hän asuu jo omillaan.Kaksi asuu äitsykkänsä ja uuden isukin kanssa yhdessä ja yksi asuu kauempana.Ei tullut isukinpäiväonnitteluja,mutta ei mene heillekään joulu.ym.muita lahjoja.Äitsykkä tietenkään ei antanut soitella.No,tämä isukki ottaa rennosti uuden naisensa ja hänen lapsensa perheen kera.
- kahden mami
pidettiin toisen totaaliyhärin kanssa (kummankaan lapsilla ei ihan oikeasti ole isää) kakkukahvit mun nimpparien kunniaksi kun isänpäivää ei päästy viettämään.
Kyllähän munkin tenavani on joku siittänyt, mutta kun ei ole tietoa edes nimestä. (lapset siis peräisin ulkomaisesta lastenkodista, eivät meikäläisen kännisekoiluista tuntemattomien kanssa..)
pienemmällä oli tosi paha mieli perjantaina kun kukaan ei tullut iltapäiväkerhon isänpäiväkahveille, mutta onneksi isoisä tuli eskarin aamukahveille 100 km päästä.
Pitäkää kiinni niistä isistä, joilla sellainen on kuvioissa (elleivät sitten ole väkivaltaisia tai muuten lapsille tuhoisia). Kyllä ne isät ovat lapsille tärkeitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679