olen vissiin aikaisemminkin kysellyt, mutta onko teillä vakuutus koirille ? ja onko teillä ollut hyötyä siitä ?
minun koirat on kaikki vakuutettu. kaksi kertaa olen saanut korvausta myös. silloin kun aikaisempi Chihuni kuoli ja sitten nykyinen Apollo (ei chihu) satutti jalkansa. el. lääkäri kulut maksoivat reilusti yli 20.000 kr.
siihen päälle vielä lääkkeet. onneksi oli vakuutus.
Koiravakuutus ?
6
167
Vastaukset
- 6+1
Oletko sinä koskaan laskenut paljonko olet yhteensä maksanut niitä eläinvakuutuksia?
maksan 600 kr /kk. eli 7200 kr/ vuosi. tiettyhhän tuon rahan voisi laittaa säästöön joka kuukausi mutta jos jotain yllättäviä menoja tulisi niin ehkä voisi ne rahat mennä kuitenkin johonkin muuhun.
Osalla on ollut,osalla ei.Otettu vähän rodun mukaan,"oletusarvojen ".
Olen jokaiselle koiralle tehnyt "loppu-invaasin" :D,ja tähän astisille voi sanoa,että siinä mielessä ei ole kannattanut,että on selkeesti maksettu vakuutusmaksuja enemmän,kuin tarvittu sieltä päin.
Tästä viimeisestä ei vielä tiedä,kun on vielä korvausiän piirissä (eli meillä on se 10 vuoteen asti ).
Siinä mielessä olisi kannattanut jollain,että on tullut muutama kallis kolhu kertamaksettavaksi.
Nykyisin meidän vakuutusyhtiöllä on hyvä systeemi muutamienkin asemien kanssa eli asiakas maksaa vain omavastuun eli asemilla on ns.suorakorvaussysteemi :)on toiminut. eli siis maksoin omavastuuden el. lääkärille kun Apollo loukkasi sen jalkansa ja pelkkä leikkaus maksoi sen noin 18.000 kr. maksoin omavastuun ja loput sai el. lääkäri vakuutusyhtiöltä suoraan.
kalliimmaksi ehkä se vakuutus tulee mutta kuitenkin antaa sen turvan että jos ei käteistä ole tai jostain rahaa saada niin koirat voi kuitenkin hoitaa. saattaahan kaksikin koiraa sairastua samaan aikaan, saati sitten minun kaikki neljä.
Pikkulikalla vakuutus ja se on pelkästään koiran kuoleman tai katoamisen kattava. Vuodenvaihteen jälkeen kai sekin lakkaa olemasta, kun koira täyttää ensi vuonna 10 vuotta. Toiselle olen "unohtanut" ottaa minkäänlaista vakuutusta.
No mitään hyötyähän siitä vakuutuksesta ei onneksi ole ollut. Eikä tuon kohdalla olisi ollut mistään muustakaan vakuutuksesta hyötyä, joten plussan puolella olen siinä mielessä rahallisesti. :D Olisihan se vakuutus tietenkin hyvä olla tuolle nuoremmalle JOS sattuisi tulemaan jotain isompaa... mutta taitaa käydä niin että silloin joudun vaan puremaan hampaat yhteen ja kaivamaan luottokortin esiin. Valitettavasti nuo ns. pakolliset vakuutukset maksaa niin törkeän paljon että koiran kohdalla on tingitty... Se voi osoittautua tyhmyydeksi jossain vaiheessa, mutta sitä joutaa suremaan sitten.Mulla oli joskus kauan sitte vakuutuksia parilla koiralla, sanoin ne aika pian irti, kun tuntui turhauttavalta maksaa niitä...kaksi kertaa ollaan eläinlääkäriä tarvittu sairauden takia näinä vuosikymmeninä, eka kerta meni silloin vakuutukseen... ja toisen varvasmurtuman hoidon maksoin ite...mulla nämä villikset ovat olleet todella terveitä ei olla lääkäriä tarvittu kuin rokotuksiin ja terveystarkastuksiin... olen säästänyt useamman tuhannen kun en ole pitänyt vakuutuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574