Ostin vm. 2010 mallin Leonin ja ihmettelin kun mukana tuli vain yksi kauko-ohjauksella varustettu avain ja yksi avain ilman kauko-ohjausta. Onko yksi avain jäänyt jonnekin välille vai onko muillakin vain nämä 2 avainta?
Vastaukset 5
- Reija Keija
Sama homma vm- 2010 Ibizassa.
- Hirohito
Kun uutena sen ostin ja yksi tavallinen avain. Skeidaan (Octavia) tuli ainakin niihin aikoihin 2 kauko-ohjaimellista avainta.
- Xl tfsi
Seatissa ei edelleenkään taida tulla kuin yksi kauko-ohjain. Teetettyä kait saa lisää, jos haluaa..
- Leon 2000
Kaksi avainta on mun Leonissa, samalla tavalla kuin sulla...
- Snowmoon2
Sama juttu 2011 Leonissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801442
- 851293
- 1041038
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89543Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542