Karpela kimpaantui petoluvista

porvaska

7

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen poronsyöjä

      Olen edustaja Karpelan inhoaja, mutta tässä asiassa hän on oikeassa.

      Ilvesten metsästystä koskevan maa- ja metsätalousminieteriön tiedotteen (http://www.mmm.fi/fi/index/etusivu/tiedotteet/101101_ilveskanta.html) mukaan "Ministeriö on huolissaan paikallisten asukkaiden ilvesvastaisuuden lisääntymisestä." Heidän kannattaisi varmaan ryhtyä olemaan huolissaan myös kansalaisten metsästys- ja poronhoitovastaisuuden lisääntymisestä.

      Olen aina suhtautunut myönteisesti metsästykseen ja syönyt riistaa, mutta ilveskannan hävittäminen ja sen tueksi kerrotut perustelut saavat minut muuttamaan mieleni. Ilvesten järjettömän suureen metsästykseen ei ole mitään muita todellisia syitä, kuin metsästäjien huoli siitä, että ilvekset syövät liikaa riistaeläimiä ja poronhoitajien vaatimus saada vapaasti ampua keikkia neljällä jalalla liikkuvia.

      Omalta osaltani olen päättänyt, että poroa ei meidän perheessämme syödä ja vierailleni annan jatkossa neuvon olla syömättä poroa, koska poronhoidon suosiminen on vakava uhka ilveskannan olemassaololle.

      • lappi boikottiin

        kannattaa laittaa myöskin lapissa lomailu. Järjetöntä ja keinotekoista porotalutta ei kannatta tukea millään muotoa ennenkuin petojen raukkamainen salametsästys saadaan kuriin.


    • Korpelako?

      sen sortin ääri vihreä ja metsästyksen vastustaja että sen puheista ei kannata välittää hevon vittuakaan. Missit pysyköön peilin ääressä ja asiasta jotain tietävät aukaiskoon suunsa!!!

      • 8 pakki

        Karpelalle on aivan sama mitä vahinkoa pedot tekevät kuhan ei osu omalle kohdalle.Sen puheet on sitä luokkaa,että tulisipa pitämään peto iltoja tänne niin ymmärtäisi sekin mikä on meininki.Heh heh oli ottamassa vielä susia kasvatikseen.


      • Entinen poronsyöjä

        Periaatteessa olen samaa mieltä kanssasi, mutta kelvotonkin ihminen VOI olla oikeassa jossain asiassa. Ja tässä asiassa hän on oikeassa.


      • näytti
        Entinen poronsyöjä kirjoitti:

        Periaatteessa olen samaa mieltä kanssasi, mutta kelvotonkin ihminen VOI olla oikeassa jossain asiassa. Ja tässä asiassa hän on oikeassa.

        hyvältä anttilan bikineissä sillon joku vuosikymmen sitte.


      • maalainen999
        näytti kirjoitti:

        hyvältä anttilan bikineissä sillon joku vuosikymmen sitte.

        OLI uransa huipulla alusvaatemallina ollessaan.nyt aukoo suutaan asioista joista ei ymmärrä mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2566
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1685
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1494
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1333
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1076
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      104
      930
    Aihe