Keskustan kansanedustaja Tanja Karpela arvostelee maa-ja metsätalousministeriötä holtittomasta suurpetolupien jakelusta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010111212689930_uu.shtml
Karpela kimpaantui petoluvista
7
561
Vastaukset
- Entinen poronsyöjä
Olen edustaja Karpelan inhoaja, mutta tässä asiassa hän on oikeassa.
Ilvesten metsästystä koskevan maa- ja metsätalousminieteriön tiedotteen (http://www.mmm.fi/fi/index/etusivu/tiedotteet/101101_ilveskanta.html) mukaan "Ministeriö on huolissaan paikallisten asukkaiden ilvesvastaisuuden lisääntymisestä." Heidän kannattaisi varmaan ryhtyä olemaan huolissaan myös kansalaisten metsästys- ja poronhoitovastaisuuden lisääntymisestä.
Olen aina suhtautunut myönteisesti metsästykseen ja syönyt riistaa, mutta ilveskannan hävittäminen ja sen tueksi kerrotut perustelut saavat minut muuttamaan mieleni. Ilvesten järjettömän suureen metsästykseen ei ole mitään muita todellisia syitä, kuin metsästäjien huoli siitä, että ilvekset syövät liikaa riistaeläimiä ja poronhoitajien vaatimus saada vapaasti ampua keikkia neljällä jalalla liikkuvia.
Omalta osaltani olen päättänyt, että poroa ei meidän perheessämme syödä ja vierailleni annan jatkossa neuvon olla syömättä poroa, koska poronhoidon suosiminen on vakava uhka ilveskannan olemassaololle.- lappi boikottiin
kannattaa laittaa myöskin lapissa lomailu. Järjetöntä ja keinotekoista porotalutta ei kannatta tukea millään muotoa ennenkuin petojen raukkamainen salametsästys saadaan kuriin.
- Korpelako?
sen sortin ääri vihreä ja metsästyksen vastustaja että sen puheista ei kannata välittää hevon vittuakaan. Missit pysyköön peilin ääressä ja asiasta jotain tietävät aukaiskoon suunsa!!!
- 8 pakki
Karpelalle on aivan sama mitä vahinkoa pedot tekevät kuhan ei osu omalle kohdalle.Sen puheet on sitä luokkaa,että tulisipa pitämään peto iltoja tänne niin ymmärtäisi sekin mikä on meininki.Heh heh oli ottamassa vielä susia kasvatikseen.
- Entinen poronsyöjä
Periaatteessa olen samaa mieltä kanssasi, mutta kelvotonkin ihminen VOI olla oikeassa jossain asiassa. Ja tässä asiassa hän on oikeassa.
- näytti
Entinen poronsyöjä kirjoitti:
Periaatteessa olen samaa mieltä kanssasi, mutta kelvotonkin ihminen VOI olla oikeassa jossain asiassa. Ja tässä asiassa hän on oikeassa.
hyvältä anttilan bikineissä sillon joku vuosikymmen sitte.
- maalainen999
näytti kirjoitti:
hyvältä anttilan bikineissä sillon joku vuosikymmen sitte.
OLI uransa huipulla alusvaatemallina ollessaan.nyt aukoo suutaan asioista joista ei ymmärrä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926