Karpela kimpaantui petoluvista

porvaska

7

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen poronsyöjä

Olen edustaja Karpelan inhoaja, mutta tässä asiassa hän on oikeassa.

Ilvesten metsästystä koskevan maa- ja metsätalousminieteriön tiedotteen (http://www.mmm.fi/fi/index/etusivu/tiedotteet/101101_ilveskanta.html) mukaan "Ministeriö on huolissaan paikallisten asukkaiden ilvesvastaisuuden lisääntymisestä." Heidän kannattaisi varmaan ryhtyä olemaan huolissaan myös kansalaisten metsästys- ja poronhoitovastaisuuden lisääntymisestä.

Olen aina suhtautunut myönteisesti metsästykseen ja syönyt riistaa, mutta ilveskannan hävittäminen ja sen tueksi kerrotut perustelut saavat minut muuttamaan mieleni. Ilvesten järjettömän suureen metsästykseen ei ole mitään muita todellisia syitä, kuin metsästäjien huoli siitä, että ilvekset syövät liikaa riistaeläimiä ja poronhoitajien vaatimus saada vapaasti ampua keikkia neljällä jalalla liikkuvia.

Omalta osaltani olen päättänyt, että poroa ei meidän perheessämme syödä ja vierailleni annan jatkossa neuvon olla syömättä poroa, koska poronhoidon suosiminen on vakava uhka ilveskannan olemassaololle.

• lappi boikottiin

kannattaa laittaa myöskin lapissa lomailu. Järjetöntä ja keinotekoista porotalutta ei kannatta tukea millään muotoa ennenkuin petojen raukkamainen salametsästys saadaan kuriin.

• Korpelako?

sen sortin ääri vihreä ja metsästyksen vastustaja että sen puheista ei kannata välittää hevon vittuakaan. Missit pysyköön peilin ääressä ja asiasta jotain tietävät aukaiskoon suunsa!!!

• 8 pakki

Karpelalle on aivan sama mitä vahinkoa pedot tekevät kuhan ei osu omalle kohdalle.Sen puheet on sitä luokkaa,että tulisipa pitämään peto iltoja tänne niin ymmärtäisi sekin mikä on meininki.Heh heh oli ottamassa vielä susia kasvatikseen.

• Entinen poronsyöjä

Periaatteessa olen samaa mieltä kanssasi, mutta kelvotonkin ihminen VOI olla oikeassa jossain asiassa. Ja tässä asiassa hän on oikeassa.

• näytti
        Entinen poronsyöjä kirjoitti:

Periaatteessa olen samaa mieltä kanssasi, mutta kelvotonkin ihminen VOI olla oikeassa jossain asiassa. Ja tässä asiassa hän on oikeassa.

hyvältä anttilan bikineissä sillon joku vuosikymmen sitte.

• maalainen999
        näytti kirjoitti:

hyvältä anttilan bikineissä sillon joku vuosikymmen sitte.

OLI uransa huipulla alusvaatemallina ollessaan.nyt aukoo suutaan asioista joista ei ymmärrä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4142
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2721
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2603
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2053
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1493
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1364
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1078
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1047
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1018
    Aihe