Olen raskaana rv 7 5 ja maha sekaisin aina iltapäivisin... pitäisiköhän huolestua vai onkohan ihan normaalia? Tulkitsen sen kyllä mahdollisesti raskauden oireeksi, koska vessassa saa juosta suunnilleen samaan aikaan iltapäivisin 2-4 kertaa :/.. nice.. Muuten ei ole ollut edes pahoinvointia eikä mitään, tämä vaiva vain.. Edellisessä raskaudessa ei ollut mitään tällaista, silloin vain aamut ja aamupäivät menivät etovassa olossa. Mietityttää....
ripuli ja raskaus
4
1248
Vastaukset
- normivaiva
Mulla ollut koko raskauden ajan vähän väliä maha löysällä, en oo tulkinnu että ruualla olisi siihen mikään yhteys.. välillä vaan on löysää ja sitten ei ookkaan. sanoivat että normaalia on eikä oikein mitään sillekkään voi tehdä
- .....
ensimmäinen raskausoire oli ripuli..jo ennen ku raskaustesti näytti nii sain 2 yötä istua vessas.sen jälkeen onneks vähän helpotti.vieläki (rv 14) on maha sekasin jatkuvasti.toisilla se kuulemma vaan vaikuttaa suolen toimintaan.itselläni menkkojen aikaan on myös maha vaivoja..
- yuiio
Alkoi pian testin tekemisen jälkeen ja jatkui todella hankalana viikolle 20 saakka. Siis sellaisena, että piti pahimmillaan ravata vessassa 10 kertaa tunnissa ja yölläkin monta kertaa. Mut tutkittiin ja mitään muuta syytä kuin raskaus ei löytynyt. Onneksi helpotti, oli välillä mahdotonta käydä edes töissä tuon takia.
- pöpöpö
Mikä jottei. Mulla vaivaa ripuli monesti 1-2krt per menkat, joten olisiko tuo jotain hormonaalista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126