ripuli ja raskaus

äiti 06/11?

Olen raskaana rv 7 5 ja maha sekaisin aina iltapäivisin... pitäisiköhän huolestua vai onkohan ihan normaalia? Tulkitsen sen kyllä mahdollisesti raskauden oireeksi, koska vessassa saa juosta suunnilleen samaan aikaan iltapäivisin 2-4 kertaa :/.. nice.. Muuten ei ole ollut edes pahoinvointia eikä mitään, tämä vaiva vain.. Edellisessä raskaudessa ei ollut mitään tällaista, silloin vain aamut ja aamupäivät menivät etovassa olossa. Mietityttää....

4

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normivaiva

Mulla ollut koko raskauden ajan vähän väliä maha löysällä, en oo tulkinnu että ruualla olisi siihen mikään yhteys.. välillä vaan on löysää ja sitten ei ookkaan. sanoivat että normaalia on eikä oikein mitään sillekkään voi tehdä

• .....

ensimmäinen raskausoire oli ripuli..jo ennen ku raskaustesti näytti nii sain 2 yötä istua vessas.sen jälkeen onneks vähän helpotti.vieläki (rv 14) on maha sekasin jatkuvasti.toisilla se kuulemma vaan vaikuttaa suolen toimintaan.itselläni menkkojen aikaan on myös maha vaivoja..

• yuiio

Alkoi pian testin tekemisen jälkeen ja jatkui todella hankalana viikolle 20 saakka. Siis sellaisena, että piti pahimmillaan ravata vessassa 10 kertaa tunnissa ja yölläkin monta kertaa. Mut tutkittiin ja mitään muuta syytä kuin raskaus ei löytynyt. Onneksi helpotti, oli välillä mahdotonta käydä edes töissä tuon takia.

• pöpöpö

Mikä jottei. Mulla vaivaa ripuli monesti 1-2krt per menkat, joten olisiko tuo jotain hormonaalista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4876
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2905
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2689
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2260
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1742
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1671
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16