Aika hyvä

mucigue

Kysynkin, kuka kerkiää nja jaksaa kuunnella teidään musiikkitoiveitanne. Noin urakalla.
Saiskos vain joskus ihania , mutta ei näin ketjussa pleace.

12

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunista on
    • litsitjalatsit

      You tubesta, tämä on keskustelupalsta, ei mikään linkkilista.

      • Tuubisuu

        Olen samaa mieltä.
        Ei linkityksessäkään olisi mitään vikaa jos sen lomassa keskusteltaisiin.


      • litsitjalatsit
        Tuubisuu kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.
        Ei linkityksessäkään olisi mitään vikaa jos sen lomassa keskusteltaisiin.

        Linkki on hyvä renki, ei isäntä. Ennen sefu poisti ne, kait antanut nyt periksi.


    • Some ccr

      kuule ikinä mitään ihania, mutta tämä olkoon lohtuna. http://www.youtube.com/watch?v=NwNuQulK6N0&feature=related
      Jos ei riitä, niin oikealta löytyy muutakin.

    • Musiikki ketjut on siitä hyviä että ne jotka ei tykkää musiikista voi ne ohittaa.
      Useat valittaa taas linkityksistä muissa ketjuissa.
      Ei täällä voi joka mielen mukaan mennä. Itse nautin musiikki ketjuista.

      • -----------------

        You Tubessa, älä täällä, keskustelupalstalla.Typerää, laittaa lnkkejä, joita kukaan ei edes avaa.


      • ----------------- kirjoitti:

        You Tubessa, älä täällä, keskustelupalstalla.Typerää, laittaa lnkkejä, joita kukaan ei edes avaa.

        Kenelle mikäkin on typerää.
        Ja kylläpä vaan tuntuu olevan niitäkin jotka avaa, koska saan vastauksia laittamiini linkkeihin :))


    • Helvi S

      Eikö tämä olekkin oiva esimerkki hyvästä "musiikkiketjusta?

      • Helvi S

    • stellabella.-

      Mukavan keskustelun lomassa on rentouttavaa kuunnella myös taustamusiikkia. Usein sattuu kohdalle biisi, joka on itseltä päässyt unohtumaan.
      Tuubilinkki on kiva piriste, eikä niitä tarvitse avata, jos ne eivät miellytä.

    • Heikunkeikku

      Minusta olisi mukavaa, jos linkkeihin liitettäisiin esittäjä ja kappaleen nimi, niin sitten olisi helpompi mietiskellä, että kolahtaako kyseinen kappale vai jääkö kolahtamatta.
      Jos ihan urakalla alkaisi linkkejä availemaan, niin siihen suttaantuisi kylla ainaskin kymmenen ja puoli tovia.
      Minua ei häiritse laisinkaan musiikkiketjut, minua ei häiritse kahdenkeskiset pitkät keskustelupötköt, minua ei kertakaikkiaan häiritse myöskään moni muukaan. Syy on se, että minun ei tarvitse niihen pakosta/väkisin osallistua, ellen itse tahdo.

      Stradivarius oli semmonen poitsu, joka innostui tekemään vähäkö siiiiistejä viuluja. Niin kaunisäänisiä, että yhdellä sun toisella pätkähti luomien välistä itkut viulua kuunnellessa ja niinpä viuluista kehkeytyi maailmankuuluja laatikoita.

      Tässä linkissä israelilainen viulutaituri/pedagogi Itzhak Perlman soittaa vuonna 1744 valmistuneella Stradivaariuksella. Hän sai sen käyttöönsä viulisti Menuhilta -80-luvun alkupuolella.

      Aivan Mahtavan-mahtavan-mahtavan kaunisäänistä viulumusiikkia. Nyt simmut kiinni, mietiskelyvireys
      sisuksiin. Voi sukeltaa minne tahansa ihanuuteen.
      http://www.youtube.com/watch?v=PGd4Rs-O3ws

      Onkos tämä mielestäsi ihana? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe