Aika hyvä

mucigue

Kysynkin, kuka kerkiää nja jaksaa kuunnella teidään musiikkitoiveitanne. Noin urakalla.
Saiskos vain joskus ihania , mutta ei näin ketjussa pleace.

12

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunista on
    • litsitjalatsit

You tubesta, tämä on keskustelupalsta, ei mikään linkkilista.

• Tuubisuu

Olen samaa mieltä.
        Ei linkityksessäkään olisi mitään vikaa jos sen lomassa keskusteltaisiin.

• litsitjalatsit
        Tuubisuu kirjoitti:

Olen samaa mieltä.
        Ei linkityksessäkään olisi mitään vikaa jos sen lomassa keskusteltaisiin.

Linkki on hyvä renki, ei isäntä. Ennen sefu poisti ne, kait antanut nyt periksi.

• Some ccr
    • Musiikki ketjut on siitä hyviä että ne jotka ei tykkää musiikista voi ne ohittaa.
      Useat valittaa taas linkityksistä muissa ketjuissa.
      Ei täällä voi joka mielen mukaan mennä. Itse nautin musiikki ketjuista.

• -----------------

You Tubessa, älä täällä, keskustelupalstalla.Typerää, laittaa lnkkejä, joita kukaan ei edes avaa.

• ----------------- kirjoitti:

You Tubessa, älä täällä, keskustelupalstalla.Typerää, laittaa lnkkejä, joita kukaan ei edes avaa.

Kenelle mikäkin on typerää.
        Ja kylläpä vaan tuntuu olevan niitäkin jotka avaa, koska saan vastauksia laittamiini linkkeihin :))

• Helvi S

Eikö tämä olekkin oiva esimerkki hyvästä "musiikkiketjusta?

• stellabella.-

Mukavan keskustelun lomassa on rentouttavaa kuunnella myös taustamusiikkia. Usein sattuu kohdalle biisi, joka on itseltä päässyt unohtumaan.
      Tuubilinkki on kiva piriste, eikä niitä tarvitse avata, jos ne eivät miellytä.

• Heikunkeikku

Minusta olisi mukavaa, jos linkkeihin liitettäisiin esittäjä ja kappaleen nimi, niin sitten olisi helpompi mietiskellä, että kolahtaako kyseinen kappale vai jääkö kolahtamatta.
      Jos ihan urakalla alkaisi linkkejä availemaan, niin siihen suttaantuisi kylla ainaskin kymmenen ja puoli tovia.
      Minua ei häiritse laisinkaan musiikkiketjut, minua ei häiritse kahdenkeskiset pitkät keskustelupötköt, minua ei kertakaikkiaan häiritse myöskään moni muukaan. Syy on se, että minun ei tarvitse niihen pakosta/väkisin osallistua, ellen itse tahdo.

Stradivarius oli semmonen poitsu, joka innostui tekemään vähäkö siiiiistejä viuluja. Niin kaunisäänisiä, että yhdellä sun toisella pätkähti luomien välistä itkut viulua kuunnellessa ja niinpä viuluista kehkeytyi maailmankuuluja laatikoita.

Tässä linkissä israelilainen viulutaituri/pedagogi Itzhak Perlman soittaa vuonna 1744 valmistuneella Stradivaariuksella. Hän sai sen käyttöönsä viulisti Menuhilta -80-luvun alkupuolella.

Aivan Mahtavan-mahtavan-mahtavan kaunisäänistä viulumusiikkia. Nyt simmut kiinni, mietiskelyvireys
      sisuksiin. Voi sukeltaa minne tahansa ihanuuteen.
      http://www.youtube.com/watch?v=PGd4Rs-O3ws

Onkos tämä mielestäsi ihana? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe