kiinnostas onko jollain siivouskohteena esim. kauppaa?itse olen tällähetkellä toimistosiivouksessa ja kuulin huhun muka että meille lisääntys hommaa,että tulisi toi tokmannin siivous.elintarvikkeitahan siellä ei juuri ole.pirullista vaan jos joutuu lauantainakin siivoomaan.yhtään en siivouspäivistäkään vielä tiedä monesti viikossa ja kauan saa aikaa.eli millasta on kaupan siivous,onko tarkkaa,rankkaa,onko käytössä joku kone vai mennääks käsimenetelmin.kiitti etukäteen joka tietäs.
siivouskohteista tietoo
12
1941
Vastaukset
- jep.
ite siivoilen rautakauppaa. tarkkuus riippuu tietysti siitä paljonko saat siivousaikaa?! vaikea sanoa mitään... mulle kuuluu periaattees vain myyntitiskit ja lattiat, ite hoitavat (miten ny sit hoitavatki) tavarahyllyt ym pölyjen pyyhinnät myyntitavaroista. ja tietty hehtaarihallissa on käytössä yhdistelmäkone, eikai kukaan ala nykypäivänä käsimenetelmin itteensä hajottaa...
lyhyesti sanottuna ainaki tämmönen kauppa mis ei tarvi huolehtia mistään elintarvikkeista on periaattees samanlainen siivota kuin iiiso toimisto... :) paljonpa tästä nyt varmaan oli apua sulle :D - Utelias Ulla
Tokmannien siivous mennyt eli siis onko ne nyt kilpailutettu ???
- :(
heipä hei!
lassila tikanoja siivoo nykysin tokmanneja..yleensä työaikaa on anettu vain 1h! ja yli menevältä ajalta ei makseta vaikka luvataan ummet, ja lammet! :( kokemuksesta voin sanoa että yhtä törkystä ja sotkuista kauppaa en ole ikinä tavannut mitä ne on..työaika ei riitä mihinkään, ja kassoja myöten pitäs kaikki ehtiä tehdä..ei sovi kaikkiiin tokm. edes koneajoa kun on niin roinaa joka paikka täynnä! jahonnut jauhosäkki voi jopa vkn lojua lattialla, vaikka myyjien pitäisi se raivata itse poies! nämä siivotaan aina yleensä aamuisin 6 maissa..en kyllä mene enää ikinä sinne tekemään..papereita saa joka pv pyytää tilaamaan lisää, eikä niitä sittenkään tilata! :( ei kannata lähteä puoli ilmasiksi raatamaan jos et halua joutua kusetettavaksi! - assias
:( kirjoitti:
heipä hei!
lassila tikanoja siivoo nykysin tokmanneja..yleensä työaikaa on anettu vain 1h! ja yli menevältä ajalta ei makseta vaikka luvataan ummet, ja lammet! :( kokemuksesta voin sanoa että yhtä törkystä ja sotkuista kauppaa en ole ikinä tavannut mitä ne on..työaika ei riitä mihinkään, ja kassoja myöten pitäs kaikki ehtiä tehdä..ei sovi kaikkiiin tokm. edes koneajoa kun on niin roinaa joka paikka täynnä! jahonnut jauhosäkki voi jopa vkn lojua lattialla, vaikka myyjien pitäisi se raivata itse poies! nämä siivotaan aina yleensä aamuisin 6 maissa..en kyllä mene enää ikinä sinne tekemään..papereita saa joka pv pyytää tilaamaan lisää, eikä niitä sittenkään tilata! :( ei kannata lähteä puoli ilmasiksi raatamaan jos et halua joutua kusetettavaksi!joo eipä mua kyllä mikään kaupan duunaus kiinnostakaan.älyttömän aikasin vielä aamulla,huh huh.hullujako ne o.
- ....
assias kirjoitti:
joo eipä mua kyllä mikään kaupan duunaus kiinnostakaan.älyttömän aikasin vielä aamulla,huh huh.hullujako ne o.
niin lisäys tuohon kokemukseeni vielä, että kyseinen tokmanni oli niin aatamin aikuinen, että ei siellä ollut ees siivouskomerossa valoja, pari vaivasta lankkuhyllyä, ja just sai hikiseen sopimaan sinne vaunut ymm rojut.. :( ei ees lavuaaria missä niitä paskasia moppeja ois voinut pestä..wcssä piti käsien pesu altaassa huuhtoa nekin omalla ajalla käet ruvella! on se jo kuitenkin hygienia määräysten vastasta, että ei oo siiivouskomeroa, ja wcssä kaikki pitää yrittää huuhtoa, ja vesiä raahata ees taas,..pomo oli niin nuuka, ja vittumainen että ei ees käsi pyykkiin voinus ostaa ´pyytämääni korvoa, missä ois voinut niitä jotenkin huuhtoa! : en ruvennut lumppuja omalla koneellani sentään pesemään..nykyinen siivoja kehui että hän ilmasin pesee ne kotonaan tai paskasilla vetelee kaupan pvstä toiseen.. :D
- sotsot
.... kirjoitti:
niin lisäys tuohon kokemukseeni vielä, että kyseinen tokmanni oli niin aatamin aikuinen, että ei siellä ollut ees siivouskomerossa valoja, pari vaivasta lankkuhyllyä, ja just sai hikiseen sopimaan sinne vaunut ymm rojut.. :( ei ees lavuaaria missä niitä paskasia moppeja ois voinut pestä..wcssä piti käsien pesu altaassa huuhtoa nekin omalla ajalla käet ruvella! on se jo kuitenkin hygienia määräysten vastasta, että ei oo siiivouskomeroa, ja wcssä kaikki pitää yrittää huuhtoa, ja vesiä raahata ees taas,..pomo oli niin nuuka, ja vittumainen että ei ees käsi pyykkiin voinus ostaa ´pyytämääni korvoa, missä ois voinut niitä jotenkin huuhtoa! : en ruvennut lumppuja omalla koneellani sentään pesemään..nykyinen siivoja kehui että hän ilmasin pesee ne kotonaan tai paskasilla vetelee kaupan pvstä toiseen.. :D
Itse kyselin joskus myymäläsiivousta lassilan-tikanojalta, joka oli taas paikkakunnallani oleva vapaa valinta, joka kuuluu kanssa tuohon tokmannin alaan. Siinä oli 1,5 tuntia työaikaa. Päätin heti, etten ala tuollaiseen siivoukseen, jossa aika ei kuitenkaan riitä. Miten sellaisen myymälän kerkiää siivota yhdessä ja puolessa tunnissa, kun joka paikka on täynnä ja saa koko ajan varoa, ettei vaan tavarat tipu hyllyiltä ja särjy. Ei sellaista myymälää kerkiä hyvin siivota. En ottanut yhteyttä työnantajaan, koska päätin, etten viitsi alkaa kiusata itseäni tuollaisella työllä, jossa ei voi kunnolla tehdä siivousta, että voisi tuntea oman työnsä hyvin tehdyksi.
- ex orja L&T!
sotsot kirjoitti:
Itse kyselin joskus myymäläsiivousta lassilan-tikanojalta, joka oli taas paikkakunnallani oleva vapaa valinta, joka kuuluu kanssa tuohon tokmannin alaan. Siinä oli 1,5 tuntia työaikaa. Päätin heti, etten ala tuollaiseen siivoukseen, jossa aika ei kuitenkaan riitä. Miten sellaisen myymälän kerkiää siivota yhdessä ja puolessa tunnissa, kun joka paikka on täynnä ja saa koko ajan varoa, ettei vaan tavarat tipu hyllyiltä ja särjy. Ei sellaista myymälää kerkiä hyvin siivota. En ottanut yhteyttä työnantajaan, koska päätin, etten viitsi alkaa kiusata itseäni tuollaisella työllä, jossa ei voi kunnolla tehdä siivousta, että voisi tuntea oman työnsä hyvin tehdyksi.
kyllä se niin on, että L&T kun kuulemma perus pesuistakin maksaa saman huonon palkan mitä näistä taval siivouksista..ja ei ne maksa ees sitä 1/2h..tavara tilauksista ollaan aina valittamassa kun joutuu puhtaita lattia liinoja, ja moppeja tilaamaan kun vanhat on niin surkean likaisia! ei ne oikeasti yhtään pomot välitä, ja ei ehdi tunnissa niin paskasta kauppaa saada otettua kun puoleen väliin..ja siivousvaunut ovat sellaset romut, missä ei ole edes väline koukkuja ymm..kaikki tippuu yhtenään! että sellainen on rahan ahne L&T!! :(
- Anonyymi
N clean ketä siivooja on huutajan asialle asioista että kuin on huuta minulle kiroileva Tokmanni olla Tokmanni siivooja
- Anonyymi
Haukku minulle siellä Tokmanni Mikkolan se huutaa
- Anonyymi
Tokmanni siivooja Pori uhkaa minua tänään siivooja
- Anonyymi
L&Tllä siivosin minäkin joskus kauppaa. Aikaa oli surkean vähän, asiakas eli myyjien päällikkö huusi rumasti ja tiesi kyllä että esimieheeni ei saanut yhteyttä, kun ei itsekään saanut. Never again ainakaan Lassilatikanojalle yhtään mitään tekemään. Periaatteessa ihan ok hommaa olisi jos se aika riittäisi, yhdistelmäkoneella lattiat, roskisten vaihto ja reunojen moppaus, pelikone, kassoista mulla oli vain ne pystypinnat, sosiaalitilat. Muualla en koskaan ole asiakkaalta saanut ikävää palautetta, eikä esimies tosiaan edes vastannut puhelimeen tai viesteihin, joten hiukan oli vaikea saada asiaan muutosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812