R-kioski ja piipputupakat

1sttup2ndsik3rdpiip

Katsoin keskusteluja vuodelta 2008 ja sanottiin kuinka ihmiset on käyneet ostamassa Mac Barenia ja Amphoraa kioskilta. Paljon on tapahtunut, joten saako vielä noita ärrältä ja mieluummin tota Mac Baren vaniljaa. Terveysintoilijat painukoot v*****n tästä keskustelusta

35

29959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pera123123

      Itse olisin myös kiinnostunut tuosta asiasta.

      Ja tässä nyt samalla kysyn, että paljonko ärrällä maksaa piippu? Ja ovatko ne maissipiippuja vai mitä? En nyt uutta aihetta viitti tehdä tälle.

      • 1sttup2ndsik3rdpiip

        Hintaa en tiedä, mutta luulis alle 15 ellei peräti 10€ oleva, mutta maissipiippuja ne on


      • stanwell84

        No onko sitä liian vaikea käydä ärrällä ihan itse kysymässä mitä piiput ja tupakat maksaa.

        Helveti että avutonta porukkaa.


      • Heikk. puol jo v.55
        stanwell84 kirjoitti:

        No onko sitä liian vaikea käydä ärrällä ihan itse kysymässä mitä piiput ja tupakat maksaa.

        Helveti että avutonta porukkaa.

        Ole sinä hiljaa, ei kaikki ole semmoisia cooleja, komeita tai rohkeita. Menee kysymään jotakin että onko ja sitten kun ei ole niin sitten hävettää.


      • stanwell84
        Heikk. puol jo v.55 kirjoitti:

        Ole sinä hiljaa, ei kaikki ole semmoisia cooleja, komeita tai rohkeita. Menee kysymään jotakin että onko ja sitten kun ei ole niin sitten hävettää.

        Kumpaa hävettää kysyjää vai myyjää, mitä häpeemistä siinä on ellei tavaraa ole ainakaan asiakkaan ei tarvi hävetä.


      • 1sttup2ndsik3rdpiip
        stanwell84 kirjoitti:

        Kumpaa hävettää kysyjää vai myyjää, mitä häpeemistä siinä on ellei tavaraa ole ainakaan asiakkaan ei tarvi hävetä.

        Kyllä se hävettää jos on 18- vuotias, koska yleensä (aina) tämänikäiset on tupakoitsijoita


      • 9i7y
        1sttup2ndsik3rdpiip kirjoitti:

        Hintaa en tiedä, mutta luulis alle 15 ellei peräti 10€ oleva, mutta maissipiippuja ne on

        on


      • SalamaSulo

        Moi! Ostin viime syksynä maissipiipun ärrältä ja se maksoi 18e. Kuukautta aikasemmin olin käynyt kyselemässä vain hintoja niin oli mulle sanottu että piippu maksaa 15e. Oli eri myyjät.


    • hotsi..

      On siellä Ärrällä noita mitä kysyt, ostin kksitten halpispiipun, kun oma Big Ben oli
      unohtunut kotiin, maissinysän saat alle 10e ja saman maksaa nuo mainitut kessut.
      Olen polttanut yli 10v piippua, en suosittele toisille, mutta minulle se on parempi kaveri, kuin räksyttävä akka, melko vähän poltan, mutten sentään kokonaan ole luopunutkaan, vanha kilta oli hyvä, mutta tärvelivät sen joskus yli vuosi sitten,
      samoin kuin clanin, ihan liian hienoksi leikattua ja eri paha maku, kuin vanhassa,,
      (varmaan vähempi vitamiinia)

    • piiputtaja2

      mistähäån näkisi listan mitä R-kioskeilla on ,kun nykylain puitteissa ämmät tiskillä ei kerro mitään ja sano mitä heiltä löytyy :( kun en noita kioskin valikoimia tiedä ja tunne,ostan yleensä sikaritalolta tupakat,välillä on pakko poiketa kioskilta hakemaan kun muuta ei oleloppuu yllättäen välillä.
      ampora kokeilin ja paskaa,samoin hamiltonin wiskey plendiä.kilta on täyttä sontaa nykyisin,clani kelvollista elleivät olisi pilannut sitä leikkuksella.ja lisämakuja pilaamassa.carawelle on täyttä sontaa pelkkää kemikaalilientä nykyisn :(
      mitähän muita siellä kioskilla on ja saa ??????
      lain mukaanhan pitäisi myyjän valistuneesti tuntea ja tietää tuotetiedot ja myös kertoa asiakkaalle ne.ja on laillista kysellä mitä löytyy ja myyjän on selvitettävä asiakkaalle myös valikoima,kun kysessä on tupakan ostaja,hänhän on jo etukäteen valinnut ostavansa tupakkaa,lakihan tarkoitettiin houkutusten estämiseksi nuorille ja tyhmille.
      tyyliin poissa silmistä poissa mielestä,
      mutta meni kioskeilla/kaupoissa laki vähän yliampuvaksi,ei informoida yhtään mitään mitä piipputupakkaa on myynnissä.helsiogin homoherrat TAAS kerran näyttäneet typeryytensä normaalille elämälle.

      • u

        Kysy sieltä ärrältä, niillä pitäisi olla paperilla listat kaikista tupakkatuotteista, joita valikoimista löytyy.


    • Anon555

      Tänään olen menossa ostamaan maissipiipun, piipputupakkaa, piipputyökalun ja piippurasseja. Veikkaan, että paikallisella r-kioskilla ei noita työkaluja tai rasseja kuitenkaan ole...

      Onkos Lohjalla mitään asiantuntevaa tupakkikauppaa, josta näitä saisi, jos r-kioski pettää?

    • Anon555

      Tässä seuraavaa tietoa:
      Kysytyt tuotteet:
      Piippu
      Piipputyökalu
      Piippu rassi
      Piipputupakkaa

      Virkkalan R-Kioski:
      Kioskilta sai maissipiippuja, rasseja ja Kilta piipputupakkaa. Piipputyökaluja ei kuitenkaan löytynyt. Maissipiippu maksoi n. 14€. En muistanut kiinnittää hintoihin niinkään huomiota. Asiakaspalvelusta vastasi nuori mies myyjä, joka ei osannut erottaa piipputupakoita toisistaan, maissipiippuja piti hetken etsiskellä ja niiden hintoja myös. Myyjä oli kuitenkin erittäin asiallinen ja toimelias, sekä pyrki siihen, että saisin kaiken mahdollisen kysymäni. Sain siis piipun, rassit ja Kilta-topan, sekä hyvää palvelua.

      Virkkalan Sale:
      Kävin esittämässä samat kysymykset täällä ja nuori naismyyjä avasi yhden laatikon ja sanoi, että "todennäköisesti meillä ei ole mitään". Kysyin, että voisitko varmistua asiasta ja katsoa uudelleen. Avasi uudestaan laatikon ja tokaisi "Tässä on kaikki ja ei näy". Tämän jälkeen joku asiakas takanani suositteli kääntymistä kioskin puoleen ja poistuin myymälästä.

      Virkkalan Valintatalo:
      Vanhempi naismyyjä katsoi kuin hullua kun utelin tupakkatuotteista ja selitti vain, ettei voi avata tupakkakaappia. Vihdoin sain vastauksesi, että Kiltaa löytyy, mutta vain toiselta kassalta. Sen jälkeen myyjä kertoi, että uuni hälyttää ja on pakko mennä. Toisella kassalla nuori miesmyyjä kertoi, että Kiltaa löytyy, mutta osasi vastata heti, että ei mitään muita kysymiäni tuotteita ole saatavilla.

      Päätin suunnistaa seuraavaksi Lohjalle.

      Prisman vierestä bongasin R-Kioskin, jossa kerrottiin heti, että mitään tuollaisia ei löydy, mutta kannattaa mennä Lohjan Tähden R-Kioskille.

      Toivekkaana siis suunnistin sinne. Täältä R-Kioskilta löytyi heti kaikkea ja erittäin hyvää asiantuntemusta. Piipputyökalu maksoi 2.50€ ja Mac Barenia suositeltiin, jota tänään polttelin kolme pesällistä ja olin tyytyväinen.

      Lohjalla ja lähistöllä liikkuville suosittelen siis Lohjan Tähden R-Kioskia. Samassa rakennuksessa on paljon muutakin kauppoja ja parkkihalli ja R-Kioskin edessä ulkoparkkipaikka. Kaikki haluamani tuotteet lensivät hyllystä suoraan tiskille ilman ihmettelyjä ja oli asiantuntevaa palvelua.

    • sipulitupakka

      Onko kellää piippuja/piippua kun itse söin omani, se yli kuumeni ja siitä tuli popparia :(

      • Maissipiippu

        Ebin :--DDDDDDD
        Haista vittu.


      • allisam54

        eBayssä on Eestiläinen kauppa: price_win joka myy Englantilaisia Falcon-piippuja (n.24€) ja filttereitä, tarvikkeita ym. ja toimittaa 4€:lla. Ostin kaksi ja olen tyytyväinen.


      • Anonyymi
        allisam54 kirjoitti:

        eBayssä on Eestiläinen kauppa: price_win joka myy Englantilaisia Falcon-piippuja (n.24€) ja filttereitä, tarvikkeita ym. ja toimittaa 4€:lla. Ostin kaksi ja olen tyytyväinen.

        turun tupakkakaupassa on jos minkäkin laisia ja hintaluokan piippuja, parempaa kun ostaa eli kunnollisen piipun saa pulittaa 50-500€ eli ei halpaa ja hyvää olekaan, kunnon piiput maksaa satasia, itsellä on joka päivälle ooma piippu noin 7-9 kpletta lepäämässä ja vaihdan päivittäin toiseen piippuun että saavat levätä ja kuivua hyvin. tampereellakin pitäisi olla myös kunnon tupakkakauppa piippuineen. ja tietenkin oikeaa piippu tupakkaakin pyöreissä peltitölkeissä, nuo kioskien sätkätupakat ei ole piipussa poltettavia jo leikkauksenkin takia täysin vääriä käyttää piipussa, pilaa kalliin piipun kun palavat liian kuumina ja nopeasti eikä saa kunnollisia savuja ja mitään kunnollista aromejakaan niissä ei ole. silkkaa paskaa myyvät kioskit ns, piipputupakkana.


    • pena221

      ärrällä 16Euroo

    • juupasu

      saat lörpön syöpäkullin.

      • sullaOn

        se jo syntyessä saatuna...


    • Maisspiippu_on_huono

      R:n maissipiippu on ihan täyttä roskaa. Sisällä pahvinen holkki joka menee pilalle muutaman kerran jälkeen ja sitten vuotaa ilmaa varresta imuilman sekaan.

      Täyttä huijausta. Älkää siis ostako!!!!!

    • maissl

      ok, hyvä tietää, mistäs muualta sais edullisesti?

    • TheInsideMan

      Ärrällä nykyään maissipiiput noin 19€.
      Havanna-Aitassa sama piippu muistaakseni 13€.
      Rasseja ja työkaluja löytyy yleensä kaikista kiskoista kunhan vaan kaikki laatikot kaivaa läpi :D
      Piipputupakka löytyy vaihtelevasti, isoilla kiskoilla enemmän tarjontaa. Ärrällä kuitenkin piipputupakkaa myydään niin vähän että usein todella kuivaa.
      Kilta, Half&Half, MacBarren Vanilla Cream, Greve Hamilton, Original Choice, Amphora ja Borqum Riff on ne tupakat joita yleensä ärrältä löytyy.

      Kunnon piippumiehet varmaan pitää tätä syntinä, mutta itse olen huomannut että kun se maissipiipun paperifiltteri menee pilalle parin pesällisen jälkeen, niin sen voi hyvin korvata perus A4 paperista käärityllä omatekoisella filtterillä.

      • maissl

        Kiitos tiedoista, Helsingin asematunnelin Tobacco Storessa oli vain mini- maissipiippuja, joita myyjä ei suositellut. Isommat olivat loppuneet. Aseman R-kioskilla maissipiippuja löytyi peräti säkillinen, ei ihme noilla hinnoilla ettei kauppa käy.
        Kilta- piipputupakkaa saisi R- kioskilta, mutta koostumusta on kai muutettu, ei ole samanlaista kuin ennen.
        Harmi kun tuli heitettyä roskiin varusmies- aikana ostettu piippu. Sitä polteltiin vartiossa, vaikkapa Hevossalmen sillalla...


      • Anonyymi

        normaali piippu ei mitään filttereitä koskaan ole tarvinnut, ja ne R-kioskien piipputupakat on silkkaa paskaa ei yksikään normaali piippumies osta R sontaa, kaikki ensinäkin likattu sätkätupakaksi eli palaa ja pilaa kalliit piiput jos niitä polttaa, toiseksi tupakkakaupoista saa tampere,turku,helsinki oikeat piiput ja välineet ja piipputupakat jos oikeasti aikoo nauttia kunnon aromeista ja hyvästä piipusta.


    • pii223

      Eipä taida enää löytyä oikeen mistään noita maissipiippuja, kävin kolmessa ärrässä ja muutamassa siwassa. Olen pari vuotta sitten ostanut r kioskilta piipun ja nyt ei löydy mistään.

      • jokeri.boxi

        Tampereelta US-Eaglesta ja niiden verkkokaupasta löytyy maissipiippuja hintaan 12,90€. Juurikin eilen tilasin ja huomenna pitäisi olla omassa postissa jo huomenna. Mikäli on jotain hyvää piipputupakkia suositella kauppojen ja kioskien valikoimista niin kertokaa toki.


      • WeeVee

      • Joo sieltä kannattaa ostaa, itellä postissa 3 purkkia Irish flakea.


    • Ärsyttää vaan että pitää maksaa tuplahinta tupakeista täällä suomessa.

    • Maza53

      Hei saakos teboileilta ja muilta piippuja?

      • Anonyymi

        Tilaa piippu wishilta (sovellus playkaupassa) sielta loytyy 2 eurosta eteenpain kaikkea mita tarvitsee ja halvemmalla.Maissipiippu jonkun euron.lahetysaika pari kk mutta jos ei ole kiire..


    • Anonyymi

      Wish on nykyisin iham kuraa, aliexpress tai ebay on paljon parempi.

      • Anonyymi

        totta mutta kiinalaisilta et kunnollisia piippuja saa ostettua, eivät osaa tehdä tai materiaalit ovat täysin väärät ja pilaa koko touhun. mene turun tupakkakauppaan tai helsinkiin tai tamperrrelle tai viroon niin saat kunnollisia piippuja ja aitoa oikein leikattua piippu tupakkaakin. R-kioskeilla ei ole ne piipputupakatkaan mitään piipussa poltettavaa vaan sätkätupakaksi leikattua paskaa. pilaisi vain kalliit hyvät piiput.


    • Anonyymi

      Nykyyän magbarenglassg hinta 32.ekua toppa myös Half and half samahinta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe